DK_ rašė:
Tik dar reiktu zmogaus poreikius issiaiskinti, gal jam vazineti reikia 300-400 km/diena, tada jau pykit nepykit, bet varyt del taip vadinamos "fokiskos kokypes" nera ko, nes auto remonto intervalai tikrai bus retesni nei prancuzo.
ar kas ką blogo sako dėl fokiškoskokipės patikimumo? iš kitos pusės - nelygink santechninio daikto su nesantechniniu - partner/berlingo, sukurti P306 bazėje, užima tikrai nemažą nišą tarnybinių awto srityje, ir nusiskundimų jais nėra daug - bent jau pora mano žinomų zyzelinių partneristų jais labai patenkinti. ir dar - normaliam vakariečiui awto turi tarnauti 5 metus, tad awtofirmos nebemato prasmės investuoti į ilgaamžiškumo užtikrinimą - juk ir mersas jau nebe senasis gerasis mersas... o va lietuvis, nusipirkęs 10 metų senumo drandulietą, vos ne nuliovą awto nori turėt... šeip rekomenduoju pasižiūrėt fokiečių padarytą patikimumo statistiką, ten francuzai nėra dugne -
http://www.avtomarket.ru/scripts/info/r ... 4&tester=1nars va, ir šeip - kuo primityvesnė technologija, tuo ji patikimesnė

todėl fokiškakokipė, laikydamasi patikimumo tradicijų, tesugebėjo priekiu varomą awto įdiegti 40 metų po

... o ir dabar inovacijos pas juos lėtai-oj-lėtai skverbiasi, nes klientas geriau šikną kratys 30 metų senumo konstrukcijos awto, nei į remontą važinės 3 metų naujumo idėjų tvarkyt...
Cituoti:
Na, o jei reikalingas automobilis 10-20 km. is darbo-i darba, tai as tik link komforto

va tas ir vežžž mani kas rytą/vakarą...
