Bakas tai turėtų tikt ir nuo benzo, juk kėbulas tas pats, apsižiūrėkit, kaip su skylėm ir pajungimais. Manau, saulynas arba Aidas1 galės pasižiūrėt ir pagalbėt ties tuo.
Bakas plastmasinis. Jei maža skylė (atsuktuvu, grąžteliu ar panašius daiktu padaryta), senais antrų golfų ir pasatų (jie buvo labai mylimi už plastmasinius bakus) laikais, kai vogti benziną (nes dyzelinių mašinų nedaug buvo ir jis tekainavo litą

) buvo labai populiaru, chebra sukdavo storą medvaržtį su užmautu O-ringu arba net išdviračio kameros pjauta tarpine ir važiavo be jokių bėdų ne vienus metus. Jei platesnė skylė, galima gręžti, sriegti ir sukti trumpą varžtą. Nebent sulaužytas ir skilęs, tada nelabai be litavimo ar klijavimo.
Ūkišku muilu dar loposi. Užlipdžius skylutę, į vidų ūkiško muilo ir vandens košės įpylus, sustingus laiko be problemų, benzinas ir dyzelis jo neskies. Čia daugiau GAZikų ir VAZikų laikų reikalas, bet kaip tik radau opelistų forume apie pavykusius bandymus.
Visais laikais (ypač nerakinamų bakų) buvo populiariau siurbti per garlaviną, nes mažiau tepliojimosi ir nuostolių, bet kaikurioms mašinoms neina pasiekti. 405tam niekaip nepasiekiau benzino, nors dar buvo likę 15litrų. O BXe, jei talpa 66litrai, o yra mažiau kaip 50 litrų bake, niekaip neprieisi išsiurbt, nes šlangelė remiasi į pagalbinio bakelio dugną (tuo metu rodyklė rodo pilną). Matyt todėl ir lindo po apačia, kad nelabai gavos nusrėbt.
Žiūrėkit, kad iš pykčio dėl nesėkmės lendant pro garlaviną, nebūtų bakan patekę cukraus ar kokio kito marmalo.