WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Gera Diena Forumieciai.Turim beda jau antra ziema su Citroen Picasso 2004 metu 1.6 HDI.

Beda butu tokia :

Kaip tik prasideda didesni salciai,taip sunkiai arba isvis neuzkuriam automobilio.Pastebejimas toks kad iki -10 C dar kuriasi gana pakenciamai,o kaip tik daugiau nei - 10 C iskart prasideda vargas.Kuriant prie didesnio salcio variklis atrodo pagriebia ir iskart uzgesta.Taip galima zaisti ilgai ir nuobodziai,o jei uzsukus degima ir kuriant neatleidus per prievarta kleksi,dreba sokineja,bet uzsikuria.Aisku jau cia su starterio prievartavimu.Zinom kad galim sudeginti starteri ar panasiai,bet kitaip neina uzkurti,tik tokiu budu.Pernai ir buvo ta pati beda,galvojom zvakes.Pakeitem zvakes,bet problema isliko...Dirzus keiciam laiku,tepalus taipat.Kura pilam tik gera,jokio rusisko nepilam.

Butu saunu jei pas ka atsirastu kokiu minciu,patarimu ir panasiai.

P.S. Jau apvaziavom visus meistrus Marijampolej kiek yra ir niekas neranda bedu.Peciais tik patraukia ir viskas.

Aciu labai visiems uz patarimus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
O matavo kas ar ateina pliusas iki zvakiu? Zvakiu pakaitinimo rele ziurejo?

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
O pakaitinimo rele meistrai tikrino? meistrai tvarke ce normalus meistrai ar garazho tipo?

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Simptomai panašūs į įprastai gatavą slėgio slėgio reguliatorių, bet toji temperatūra palei -10C yra būtent ta, nuo kurios į užvedimo procesą jau aktyviai įsijungia žvakės... :roll: Bet panašu ir į vasarinę saliarą :D
Nu ką galime patarti, jei jau mašiną čiupinėję meistrai tikrai rankomis skėsčioja? Pradėk nuo kuro filtro keitimo, jei senokai bekeistas. Paskui- kapitalinis žvakių tikrinimas. Būtinai išsukus visas, ir sujungus ant bendros šynos. Tuo pačiu patikrinant ir relę, kiek laiko ji kaitina tas žvakes, ir iki kiek jos per tą laiką įkaista. Nu o jei ir tai nepadės, teliks slėgio reguliatorius... Bet juk jį diagnostiniai kompai puikiausiai mato (kaip, dažniausiai, ir žvakių problemas), todėl jei tikrai kompiuterinė diagnostika daryta, jį beveik galima atmesti. Tada pagrindiniu įtariamuoju liks tai, ko kompas nemato. Kompresija, aha. Motor kaput, tipo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Jei kompresijis nera tai dar gal nevisai kajuk, yra xado juk :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Liudas rašė:
Gera Diena Forumieciai.Turim beda jau antra ziema su Citroen Picasso 2004 metu 1.6 HDI.

Beda butu tokia :

Kaip tik prasideda didesni salciai,taip sunkiai arba isvis neuzkuriam automobilio.Pastebejimas toks kad iki -10 C dar kuriasi gana pakenciamai,o kaip tik daugiau nei - 10 C iskart prasideda vargas.Kuriant prie didesnio salcio variklis atrodo pagriebia ir iskart uzgesta.Taip galima zaisti ilgai ir nuobodziai,o jei uzsukus degima ir kuriant neatleidus per prievarta kleksi,dreba sokineja,bet uzsikuria.Aisku jau cia su starterio prievartavimu.Zinom kad galim sudeginti starteri ar panasiai,bet kitaip neina uzkurti,tik tokiu budu.Pernai ir buvo ta pati beda,galvojom zvakes.Pakeitem zvakes,bet problema isliko...Dirzus keiciam laiku,tepalus taipat.Kura pilam tik gera,jokio rusisko nepilam.

Butu saunu jei pas ka atsirastu kokiu minciu,patarimu ir panasiai.

P.S. Jau apvaziavom visus meistrus Marijampolej kiek yra ir niekas neranda bedu.Peciais tik patraukia ir viskas.

Aciu labai visiems uz patarimus.

pasiskambink 8 670 37641 (Gintaras), cia marijampolej, manau pades

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Siandien visa diena buvo pas Gintara aisku jei tas kur prie cukrinio gyvena, masina ir nieko nepataise jis man.Zinau jis geras meistras,bet....O meistrai ziurejo ne " garaziniai " bet serviso.


Paskutinį kartą redagavo 1 Liudas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vycius rašė:
dar gal nevisai kajuk, yra xado juk :)
Jei septynerių metų senumo varikliui trūksta kompresijos, tai čia jau ne "senatvė natūralioji", o jis mirtinai užjodytas. Varyti XADO jau bus tuščias darbas; nebent "tam kartui". :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Nu del variklio uzjojimo tai kazkaip abejoju,nes kuro sanaudos mazos,trauka gera.O ir siaip tyliai ir maloniai dirba variklis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Dar pamirsau pamineti,kad jei jau ryte uzkurem masina,tai visa diena kuriasi kaip laikrodis.O tik pastovi per nakti ir vel ta pati beda.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 20:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Tegul bando matuot kompresija....o del kuro sedimo nieko neminejo meistrai?neziurejo tokio dalyko?

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 20:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Net ir visiškai be kompresijos variklis, jei ji visuose cilindruose kritusi daugmaž vienodai, užkurtas dirba lygiai gražiai; problema būna tik jį užkurti... :)

Jei tai nutinka tik po ilgesnio (naktinio) stovėjimo ir kompresiją kaip ir atmetam, ar negali būti problemos dėl kuro sistemos užsiorinimo, ar gal kokių ledukų (kamščių) susiformavimo kuro tiekimo magistralėse? Retas atvejis, bet esu matęs. Bake šiame modelyje elektrinis žemo slėgio siurbliukas stovi, ar ne? :roll:
Beje- kuriantis, prieš pagriebiant, koks nors dūmas iš duslintuvo eina, ar ne?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 20:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Mums buvo ir kilus tokia mintis,bet siandien ja paneige meistras.Sako buvo atsuke purkstuka pries kuriant.Tai vienas kure kitas ziurejo,sake iskart purkstukas purske.Tai sako tikrai ne kuro nusedimas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 20:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Kol per prievarta suki varikli su starterio pielavimu meta lyg toki ir juoda duma,o kai uzkuri tai jau kaip smala juodas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 20:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kokių sąlygų reikia šaltyje užvesti dyzeliui?

1. Kad būtų paduodamas oras. Iš aprašymo supratau, kad važinėjant jokių problemų nekyla, vadinasi- oras paduodamas.
2. Kad būtų paduodamas kuras. Meistrai sako, kad vos pasukus starteriu kuras paduodamas, vadinasi- sąlyga išpildyta.
3. Kad visuose cilindruose veiktų žvakės. Inetu mes to nepatikrinsim.
4. Kad bent trijuose iš keturių cilindrų būtų bent jau apynormalė kompresija. Juodas nesudegusios saliaros dūmas kuriantis rodytų, kad su kompresija arba su žvakėmis ten nelabai kas...
5. Kad starteris išvystytų pakankamas apsukas. Tai priklauso tiek nuo akumo, tiek nuo starterio. Na, dar ir nuo tepalų tirštumo, bet tai jau atskiras atvejis.
6. Kad normaliai (be šuolių ir strigimų) veiktų slėgio reguliatorius.

Viską susumavus, tenka grįžti prie tosios įtariamųjų šv. trejybės: žvakėskompresijareguliatorius. Žvakes pasitikrinti gal gali ir pats, bet kompresijai ir reguliatoriui jau reikia rimtesnės įrangos. Vadinasi, už varčios- ir vėl atgalios; pas meistrus...

Vienetinių atvejų, kaipo "bulvė išmetimo vamzdyje" ar "užkišta abratkė" bei "vasarinė saliara" čia nagrinėti nesiruošiu. Kaip nekibsiu ir prie tarp 1.6HDI populiarių sulankstytų vožtuvų; variklis tokiu atveju lygiai nedirbtų. Taigi, daugiau jokių minčių... :?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007