WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 05:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Liudas rašė:
Dar pamirsau pamineti,kad jei jau ryte uzkurem masina,tai visa diena kuriasi kaip laikrodis.O tik pastovi per nakti ir vel ta pati beda.



TAIGI, dar karta paneigsiu kai kuriu zmoniu pasisakyma ape GARAZINIUS, jeigu jau RIMTI SERVISO DARBUOTOJAI nenustato tokio paprasto gedimo, TAI ka kalbeti apie GARAZINIUS :?: ZINAU ta tavo liga, nes man irgi taip buvo, ieskojau pats, ieskojo RIMTI SERVISO DARBUOTOJAI ir ka ? pasiule eteriuka purkstis, bet juk priezastis yra :!: na ir mazdaug po 3 menesiuku as ja atkasiau, PROFFANAS buvo savo aprasymuose teisus, tik reikejo pasirinkti viena is jo aprasytu punktu........... :!:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 21:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Zodziu...labai aciu visiems uz mintis ir patarimus.Bandysiu vargti toliau ieskot gedimo...gal pirmoj eilej nusipirksiu surizikuosiu naujas zvakes.O paskui toliau kazka ieskosim jei nepades... :cry:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Liudas rašė:
Zodziu...labai aciu visiems uz mintis ir patarimus.Bandysiu vargti toliau ieskot gedimo...gal pirmoj eilej nusipirksiu surizikuosiu naujas zvakes.O paskui toliau kazka ieskosim jei nepades... :cry:



nemetyk veltui pingu, nuvaziuok i servisa ir primigtynai paprasyk pamatuoti kompresija, TADA tikrai bus viskas aisku tau ir KITIEMS..................... geriau uz zvakes, kurios minejai sveikos, pasimieruok kompresija ir tikrai manau neapsiriksi.............. :good:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 21:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Nu reikes tada taip ir padaryt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 09:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liudas rašė:
Nu reikes tada taip ir padaryt.
Kompresiją matuos arba per žvakes, arba per purkštukus, bet palei žvakes visvien bus sukinėjamasi... Primygtinai rekomenduoju tuo pačiu išsisukti ir visas žvakes, ir patikrinti ant bendros šynos. Tuo pačiu patikrinant ir kaitinimo relės darbą. Papildomai kainuos kelis litus, bet užtat nereiks dukart prie to paties grįžti. Maža kas; gal pagrindinė problema visgi žvakėse...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 10:18 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 09 2009, 07:14
Pranešimai: 30
Miestas: Vilnius
Gal truputi iš kitos operos, bet kai prieš daug metų turėjau golfą 1,6 TDI, buvo lygiai tokia pati problema. Nuo -10 nesivesdavo, o šiaip kaip bitė. Tai bėda buvo kompresijos nebūvimas. yra keli variantai arba daryti kapitalinį arba kaip aš dariau keltis 2-3 valandą nakties prakūrenti mašiniuką ir tada ryte vedasi normaliai. Na nepatogu bet kol laukia šalčiai - padeda.

_________________
Xsara 00 1,6
Saab 93 2,2 TID


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 11:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
913 rašė:
nepatogu bet kol laukia šalčiai - padeda.
Tokiu atveju padeda ir XADO; kompresija cilindruose keliems mėnesiams padidėja 3-7bar, ir to pakanka pratempti šalčius.
Kitas variantas- atkapitalintas starteris, naujas akumas-žvėris, ir naujos žvakės su priverstiniu (t.y. pailgintu) kaitinimu. Esant nedideliam kompresijos stygiui (2-3bar), tas irgi padeda.
Padeda ir cetaninį skaičių keliantys priedai į kurą, bet nelabai žymiai; temperatūrą, iki kurios variklis dar kuriasi, pažemina vos pora-trejetu laipsnių.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 12:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Siandien apvaziavau kompresija kad pamatuotu,tai nelabai kas turejo perejima kazkoki citroenu.Kitu auto turi daugelis....tai paskui radau kad kas patikrintu,bet negavau po forsunkem tu variniu saibeliu.To pasekoje sutarem kitai savaitei.Siandien ryte rode pas mus -26 C Teko ilgai sukti starteriu kol ji purtydamasi uzsivede.Dar prie to pacio meistras siandien nueme kazkokia fyske,sako paziuresim varza.Tai pamatavo visos 4-rios zvakes sake rodo vienoda.Paskui atsinese dar laida su lempute maza,tai visur uzsidege kur priliete.Sako zvakes atrodo kaip ir gauna maitinima,tik dar neaisku kurioj vietoj jos kaista ir kaip ilgai.Zodziu pirma pradesiu nuo kompresijos,o jei ten viskas bus tvarkoj bandysiu prikalbint,kad iskart tuo paciu ir zvakes issuktu.Jei ir ten viskas gerai,tada belieka kuro problemos,ar tai nusedimas ar tai slegio sukelejas tas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 13:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liudas rašė:
nueme kazkokia fyske,sako paziuresim varza.Tai pamatavo visos 4-rios zvakes sake rodo vienoda.Paskui atsinese dar laida su lempute maza,tai visur uzsidege kur priliete.Sako zvakes atrodo kaip ir gauna maitinima,tik dar neaisku kurioj vietoj jos kaista ir kaip ilgai.
Va būtent; neišsukęs ir nepajungęs ant bendros šynos žvakių normaliai nepatikrinsi. Tas daroma tik vizualiai, įsitikinant, kad jos visos kaista tolygiai, ir kad pilnai įkaista iki jų relės atsijungimo. Visi ten tie tikrinimai su testeriu ir lemputėmis padeda aptikti tik visiškai gatavas žvakes, ir ničnieko nepasako apie jų realų darbą.
Kadangi patikrinti žvakes gerokai mažiau reikalų, nei matuotis kompresiją, galėjai kad ir šiandien pat jomis užsiimti iki galo, bet tau pačiam geriau matyt. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 13:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 01 2012, 18:24
Pranešimai: 10
Siandien jie sake labai uzimti,tai sako tik kompresija pamatuot galetu.Nes zvakes stovi is salono puses ir reikalu sake daug kad iki ju prieiti isimt.Nieko gal kaip nors issipres problemos,aciu ir Jums kad vis kazka patariat.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 16:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 18:25
Pranešimai: 101
Miestas: Vilnius
Gal ir ne į temą, bet: ir aš ilgai sukdavau kol užsikurdavo, ir nenoriai taip, neiškart pagriebdavo, net lyg ir netolygiai dirbdavo pirmas sekundes. Šįryt buvo pirmas rytas su nauju rimtu akumuliatorium - pagriebe is kokio 3-4 karto (lauke -28 rode). Lyginant su paskutinem dviem ziemom, kai zulindavau starteri po koki 20 sekundziu tai ispudis geras :)

_________________
Paveikslėlis C5 2.0HDi Break 2005m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 20:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mariuss rašė:
su nauju rimtu akumuliatorium - pagriebe is kokio 3-4 karto (lauke -28 rode). Lyginant su paskutinem dviem ziemom, kai zulindavau starteri po koki 20 sekundziu tai ispudis geras :)
Normalu, jei manyti, kad senasis akumas buvo smarkiai pridvėsęs. Dabar juk ir žvakės geriau kaista, ir starteris žvitriau suka. BET: kadangi ir senojo akumo iš po nakties prie rimtos minusinės temperatūros užtekdavo kaitinti žvakes ir zulinti starterį cielas 20 sekundžių, galai nelabai sueina. Toks akumas yra dar visai gyvas.
Paties vietoje pasidomėčiau, ar pakankama generatoriaus krovimo įtampa. Jei nepakankama- generuokliui laikas į kapremontą. Jei pakankama, vadinasi, į kapremontą laikas starteriui; sudrožtos jo įvorės, oksiduoti kontaktai, ir jis neišvysto reikiamų apsukų. Kai naujasis akumas kiek apsilps, cirkai prasidės iš naujo, kol starteris vieną dieną išvis užstrigs. Tas gali nutikti gal tik po poros metų, bet naujo akumo tokiam starteriui gali prireikti jau sekančią žiemą.
Internetinė diagnostika negarantuoja, kad taip nutiks, bet pasidomėti verčiau iš anksto. Panašių cirkų jau būta, pvz. viewtopic.php?f=21&t=3786&p=222138#p222138


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 22:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 18:25
Pranešimai: 101
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Normalu, jei manyti, kad senasis akumas buvo smarkiai pridvėsęs. Dabar juk ir žvakės geriau kaista, ir starteris žvitriau suka. BET: kadangi ir senojo akumo iš po nakties prie rimtos minusinės temperatūros užtekdavo kaitinti žvakes ir zulinti starterį cielas 20 sekundžių, galai nelabai sueina. Toks akumas yra dar visai gyvas..


Senasis akumas per praitu ziemu salcius dar normaliau suko, o per siuos salcius (rimtesni uzejo tik nuo paskutinio savaitgalio) akumas parode,kad jam jau nejaunyste-starteri sunkiai sukt pradejo, uzvakar uzsikuriau tik per plauka, jau pypset pradejo masina, kad akumui kajuk, bet nepaleidau raktelio, sukau toliau:) o naujas akumas suka zymiai zvitriau. is to sprendziu kad senas akumas jau nekazka buvo, nes didesnis saltis jam nepatiko.

aplamai del ko uzsiminiau sioje temoje - simptomai panasus kaip ir su mano kurimusi praeita,uzpraeita ziemas - ilgas starterio zulinimas iki rezultato (iskyrus juodus dumus,ju pas mane nera). o temos autorius apie akumuliatoriu lyg ir nieko neuzsimine.

_________________
Paveikslėlis C5 2.0HDi Break 2005m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 08:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mariuss rašė:
aplamai del ko uzsiminiau sioje temoje - simptomai panasus kaip ir su mano kurimusi praeita,uzpraeita ziemas - ilgas starterio zulinimas iki rezultato (iskyrus juodus dumus,ju pas mane nera). o temos autorius apie akumuliatoriu lyg ir nieko neuzsimine.
Pačiame pirmame temos poste užsiminta, kad starterį pavyksta ilgai sukti, todėl prie akumo nematau prasmės smarkiai kabintis. Gyvas dar jis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007