WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 11:18 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
pastebejau kad uzkurus masina kol nepasila auto nepasiduoda gazas.turiu omeny apsukos.minkink pedala kiek tik nori.pasikurena minute ir vsk ok.ar gali buti kad blogas degimas,ar paskutinioji siurbliuj?

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 13:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei jau čia paprastas 1.9TD, realiausios yra dvi problemos: arba užsikišęs kuro filtras (važinėji/-ai su lieva saliara, tame tarpe), arba kuro tiekimo sistema nesandari, ir per naktį prisigaudo oro. Purkštukai, siurblys ir kt. čia mažai įtarimų tekelia.

Užkūrus- kaip reikalai su dūmingumu? Dūmas baltas, juodas, pilkas? Variklis po užkūrimo kiek laiko purtosi; kol ima priimti gazą, ar ilgiau? Ir kiek laiko prissireikė pvz. šįryt, kad normaliai pradėtų priimti gazą? :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 13:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
varyklis nesipurto,uzkurus reikia palaukti kokia gera minute.na dumai normoje,melsvo nemeta...nesikuria auto.saliarka pilk betkokia skirtumo nera.pastatytas naujas filtras atbulinis vostuvas.niekas nesikeicia....

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 20:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Problema čia akivaizdi- šaltam varikliui reikiamais kiekiais nepaduodamas kuras. Teliko išsiaiškinti, dėl ko: ar dėl oro pasiurbimų, ar dėl užkišto kuro filtro, ar dėl kokio atsitiktinumo (būna pvz., kad palei mašinos dugną žemiausiame taške sulankstomi kuro padavimo vamzdeliai; toje vietoje vamzdelyje iš kondensato susiformuoja mažytis ledukas, užkiša magistralę, ir reikia laiko, kad kuro srovė jį išmuštų). O gal užspausta kokia abratkė, ir perteklinis kuras nenubėga. Manau, kad internetinė diagnostika čia bejėgė; pirmoje eilėje reikia DAR SYKĮ keisti filtrą, ir toliau žiūrėti vietoje (tame tarpe ir bake, bei visą kuro padavimo-grįžimo vamzdyną, ir tą debilišką atbulinį vožtuvą, ar tik jis šaltas nestringa). Kad pats kuro siurblys čia kuo dėtas, labai abejoju.

Dar orientacinis klausimas: ar nėra padrėkimų prie/ant kuro siurblio, palei filtrą, ar aplink purkštukus?...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 20:56 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
nera jokiu nutekejimu,su kuro siurbliu jau buvo kol nebuvo salciu...na greiciausiai teks lupti siurbly ir vest ant stendo patikrinimui....

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 21:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, vežk jei taip knieti. Bet tai bus brangiausiai iš visų įmanomų kainuosiantis veiksmas, su mažiausia tikimybe aptikti gedimą. :shock:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2012, 21:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
jokio malonumo man ji vest,bet kad lyg viskas gerai su kuro sistema.reikes pabandyt pajunkt tiesiogiai,pastatyti priekije bakeli

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 08:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
MANTIRUOTE rašė:
pastatyti priekije bakeli
Arba šitaip, arba bent jau primityviai. Ant šalto variklio, atjungus abratkę, paprasčiausiai pamėginti ją prapūsti, ir atjungus nuo siurblio kuro padavimą, pabandyti saliarą užpumpuoti rankiniu būdu ir žiūrėti, kas darosi. Siurblio lupimas ir remontas ar reguliavimas ant stendo- jomajo kokio prabangumo veiksmas (teoriškai, tada reiktų keisti ir paskirstymo diržą, keičiant diržą- keisti ir jo guolius), ir tai verta daryti tik įsitikinus, kad problema būtent siurblyje. Užmaitinti siurblį iš atskiro bakelio, ko gero, bus patikimiausias sprendimas. Bet net jei ir tada neleis kelti abarotų, pirma bandyčiau įsitikinti, ar pakankamas slėgis šalto siurblio žemo slėgio sekcijoje. Tas gali turėti įtakos, o patikrinimui siurblio lupti nereikia.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 10:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
paskambinus i firma DYZELITA panevezyje ir pasakius bedas,tai gautas toks pat atsakymas apie zemo slegio...patikrinimas siurblio 50LT jej remontuot ta gedima apie kuri tik spejama tai 250lt...noreciau paklausti ar gali tureti itakos kurimuisi??? toks spejamas gedimas???(jej jis ira)....noreciau paklausti ar tikrai vienodi varykliai evasionu ir xantia...autoparduotuveje movida tvirtina kad analogiski motorai,o pasidomejus del2 kw skirtumo,sako isivelusi klaida....tarpines dirzeliai eina xantios....isvaizda pastacius 2auto,evasiona ir xantia mano akim analogiski...

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 11:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
MANTIRUOTE rašė:
paskambinus i firma DYZELITA panevezyje ir pasakius bedas,tai gautas toks pat atsakymas apie zemo slegio...patikrinimas siurblio 50LT jej remontuot ta gedima apie kuri tik spejama tai 250lt...noreciau paklausti ar gali tureti itakos kurimuisi??? toks spejamas gedimas???(jej jis ira)....noreciau paklausti ar tikrai vienodi varykliai evasionu ir xantia...autoparduotuveje movida tvirtina kad analogiski motorai,o pasidomejus del2 kw skirtumo,sako isivelusi klaida....tarpines dirzeliai eina xantios....isvaizda pastacius 2auto,evasiona ir xantia mano akim analogiski...

Vienodi,gali but ramus,o del tu 68 kw regitra gryba pjauna yr 66

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 12:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
del tu 68 kw regitra gryba pjauna yr 66
Tu ne visai teisus. Į smulkmenas nesigilinau, bet yra kažkokie skirtumai siurblio, turbos ar EGRo nustatymuose. Tų 2AG skirtumą nurodo ir manualai. Panašiai yra su 2.1TD sukimo momentu; varikliai su skirtingais kodais skiriasi keliais Nm, nors vizualiai jie identiški. Gal purkštukų atsidarymo slėgiai skiriasi, gal kas- nzn. Bet kažkas skiriasi.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 15:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
na kad pjauna gryba regitroje sake parduotuveje movida. tai taip ir dbr nebesuprasi tokie pat varykliai ar ne.na gal ir siurblys skiriasi,bet manu varikliai indentiski

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 16:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vardyju pagal 1.9TD variklių kodus.

Evasionuose stovėjo D8B (97-98m; 92AG) ir DHX (98-99m; 90AG).

Į Xantijas ėjo DHX (95-98m; 90AG), DJZ (93-96m; 90AG), ir D8B (96-98m; 92AG).

Aliuminė lentelė su variklio kodu randasi priekyje variklio; maždaug už starterio.
Variklio kodai gali būti išreikšti ir per XUD serijos numerį. Pvz. DJZ- tai tas pats XUD9TEY.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 16:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
na reikes pazeti kai bus siltesni orai...dbr garaze uzsalus stovi ir nesikuria...noreciau dar karta paklausti.jej siurblyje yra gedimas(su zemo slegio)ar gali del to per didesni salti nesikurti(kaip siuo metu)

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 16:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gal ir gali; žiūrint, kame ten konkrečiai problema. Bet aš visvien įtariu ne siurblį.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007