WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 20:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
MANTIRUOTE rašė:
bet tai kame saknys,kodel uzkurus apie 600apsukos....

O va šitą tau tik servise pasakys. Pamatuos šalto siurblio (forsunkių) debitą, pamatuos slėgį toj žemo slėgio sekcijoj, gal degimą stroboskopu pašaudys, gal aptiks kokią siurblio svirtelę stringančią, o gal, kaip ir aš, pirma prie kuro filtro prisikabins- nežinau. Tačiau panašu, kad be meistrų neišsiversi. Problema, berods, tokia, kad vietoje žiūrėti reikia, o ne inetu spėliot.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 21:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
dekui uz patarymus...kai zinosiu beda butinai pranesiu...

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2012, 16:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
snd prie -13 siaipnetaip uzkuriau....

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2012, 16:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Laisvos pradžioj lygiai taip pat palei 600 kabojo, ar iškart normalizavosi?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2012, 16:59 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
ispradziu gal net ir 5simtai,poto 6simtai padirbo minute ir atsigavo...bet kuriant reikejo kaip sakakn issvankuot,kad pagriebtu...

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2012, 17:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:roll: Nu gali būti dar kažkas ir paprasčiausiai su "pakimbančiom" siurblio svirtelėm, bet pats tą vargu ar atrinksi... Siurblys Lucas ar Bosch, negali pasakyti? Pakol nepasakysi, niekas tau nepasakys, ką žiūrėti: jų valdymas skirtingas, visokių reiškinių priežastys, dažnai, irgi. Įtariu esant Bošą, bet įrodyti negaliu :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 09:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
siurlys bosh

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 09:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tada užsikūręs pamėgink kairėn- dešinėn kad ir per jėgą pajudinti siurblio nugaroje (tarp siurblio korpuso ir variklio) esančią tokią svirtelę; iki jos dar ir troselis anapus siurblio turėtų eiti. Fotkėje Bošas iš nugaros (nuo variklio pusės); rodykle pažymėta toji svirtelė ir vieta, kur joje tvirtinasi troselis. Turėtų (tiksliau, privalo) laisvos apsukos į tokį judinimą reaguoti. Gal visgi toje svirtelėje šaknys; gal išsiversi ir be meistrų... :roll:
Siurblys čia mano, nuo 2.1TD, bet pas 1.9TD viskas praktiškai taip pat, net ir išorinis vaizdas.


Prikabinti failai:
09bal04 015.jpg
09bal04 015.jpg [ 49.37 KiB | Peržiūrėta 1457 kartus(ų) ]
Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 10:00 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
taip pazejau bandziau pajuditi ta svirtele,bet nlb nori judeti,gal pora milimetru...nera jokio troselio...(gal cia patsoso troselis?)na lyg apsukos reguoja truputi...o tj kokia eiga toji svirtele turetu judeti?

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 10:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Taks. Tada atleisk tas žaliai pažymėtas veržles (10mm galvute, ar rakteliu, jei prieisi). Tos veržlės nieko nelaiko, o tik kontruoja, tai jų daug nusukti nebūtina. Užteks 2-3 apsisukimus. O paskui kuri variklį, ir pakol jis ten kalatojasi ant tų 600rpm, plokščiu atsuktuvu imi žaisti su baltai pažymėtais varžtais; įsuki- išsuki, tuo aplink jos ašį judindamas tą raudonai pažymėtą svirtelę, ir tuo pačiu žiūrėdamas, kaip kinta apsukos. Kol pagausi tau tinkamas apsukas. Tik nepamiršk, kad varžtai remiasi į svirtį; vieną paveržus, kitą privalu atleisti :) . O tai nulauši ką nors nafig. Paskui duok varikliui įšilti ir, jei variklis perdaug pats neužsigazuos, užkontrini varžtus toje padėtyje tomis veržlėmis. Ir viskas; galima eiti gerti pelnyto alaus ;) .
Aš tik bijau, kad nustačius tarkime 800rpm, įšilus varikliui tos apsukos gali šokti ligi 1100rpm; tada jau gausi arba palikt kaip yra, arba dumt pas meistrus ir ruošti kokį pusę tūkstantėlio... :roll:


Prikabinti failai:
09bal04 015.jpg
09bal04 015.jpg [ 49.7 KiB | Peržiūrėta 1453 kartus(ų) ]

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX
Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 10:25 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
siap esu ir taip pastebejes kad kol saltesnis lyg ir pulsuoja apsukos,nuo 7iki 9...na reikes kazka galvoti...o tai ka daro svirtelej pajunktas trosas???jo pas mane nera...

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 10:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Trosas skirtas automatiškai sukelti šalto variklio apsukas kažkur ligi 900rpm.; įšilus, jos turi kristi kažkur ligi 700-750. Į šitą dabar nesigilink; padaryk pirma, bežaisdamas tais varžtukais, kad vos užkūrus, ant šalto variklio laikytųsi bent 800-850.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 10:41 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 07 2011, 17:28
Pranešimai: 104
na tai kaip pasireguliuoja saltam(jej nera troselio)tj turetu buti kaip automatinnis patsosas

_________________
citroen evasion 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 10:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Koks dar, po galais, patsosas. Dyzelyje nėra tokių dalykų. Laisvos šilto/šalto variklio apsukos valdomos būtent tąja svirtele. Kadangi troselio nėra, visąlaik vienodas apsukas nustatysi vien tų varžtų pagalba pagaudamas reikiamą svirtelės padėtį.
O kad pas tave yra toji svirtelė, bet nėra iki jos einančio troselio, tai padėkok ankstesniajam mašinos savininkui, mėgusiam "meistravoti". Bet šiam momentui tai visiškai neaktualu. Tavo reikalas įsitikinti, kad apsukos reaguoja į svirtelės padėties keitimą, ir nustatyti reikiamas šalto variklio apsukas. Visas kitas hemorojus, jei vis dar niežtės- tik po to. Bet įtariu, kad tiek laiko su tokia problemėle pravažinėjus, tas neaktualu bus ir toliau :roll: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2012, 11:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
MANTIRUOTE rašė:
na tai kaip pasireguliuoja saltam(jej nera troselio)tj turetu buti kaip automatinnis patsosas

Turiu

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007