WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 12:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 18:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
Užvakar važiuojant į kalną įspaudžiau akseleratorių iki dugno ir... jis ten ir pasiliko. Savaime suprantama, kad užlipus ant kalno, variklis užkaukė, taigi greitai užgesinau variklį, ranka atitraukiau pedalą. Jis kažikiek strigo, tačiau po dar vieno prispaudimo ir atitraukimo -- vėl pradėjo veikti. Iki šiandien.

Šiandien išvažiavau, nuo namų spėjau nuvažiuoti kokius 600-700m ir pedalas vėl strigo. Vėl užgesinau variklį, atitraukiau pedalą, vaikščiojo normaliai. Bet užkūrus variklį -- visiškai nereagavo. Galėjau minkyti kiek noriu, o apsukos nekilo. Na taip ant laisvų apsukų ir dariedėjau atgal iki namų. Susiruošiau jau taisyti, tačiau kol persirengiau -- vėl pradėjo veikti. :)

Kaip suprantu reostatui amba chajuk?

Nesvarbu kaip ten būtų, galvojau nusiimti pedalą. Jis ten ant trijų 10mm varžtų. Bet kai pabandžiau vieną atsukti, jis nespėjus nusukti veržlės, pradėjo suktis. Toks vaizdas, kad kitoje pusėje varžto galva įkišta į 6kampę duobę ir atsukus, ji iššoko ir ėmė suktis. Ten ką reikia nuimti VISUS pedalus ir tik tuomet nuo bloko nuimti akseleratoriu? :shock:

Kaip nuimti pedalą? O Gal jo nė imti nereikia, gal paprastai gedimas kitur?

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 20:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
bacila666 rašė:
Užvakar važiuojant į kalną įspaudžiau akseleratorių iki dugno ir... jis ten ir pasiliko. Savaime suprantama, kad užlipus ant kalno, variklis užkaukė, taigi greitai užgesinau variklį, ranka atitraukiau pedalą. Jis kažikiek strigo, tačiau po dar vieno prispaudimo ir atitraukimo -- vėl pradėjo veikti. Iki šiandien.

Šiandien išvažiavau, nuo namų spėjau nuvažiuoti kokius 600-700m ir pedalas vėl strigo. Vėl užgesinau variklį, atitraukiau pedalą, vaikščiojo normaliai. Bet užkūrus variklį -- visiškai nereagavo. Galėjau minkyti kiek noriu, o apsukos nekilo. Na taip ant laisvų apsukų ir dariedėjau atgal iki namų. Susiruošiau jau taisyti, tačiau kol persirengiau -- vėl pradėjo veikti. :)

Kaip suprantu reostatui amba chajuk?

Nesvarbu kaip ten būtų, galvojau nusiimti pedalą. Jis ten ant trijų 10mm varžtų. Bet kai pabandžiau vieną atsukti, jis nespėjus nusukti veržlės, pradėjo suktis. Toks vaizdas, kad kitoje pusėje varžto galva įkišta į 6kampę duobę ir atsukus, ji iššoko ir ėmė suktis. Ten ką reikia nuimti VISUS pedalus ir tik tuomet nuo bloko nuimti akseleratoriu? :shock:

Kaip nuimti pedalą? O Gal jo nė imti nereikia, gal paprastai gedimas kitur?



na suprantu, bent jau is parasiuko apacioje, jog ne apie lektuva kalba vyksta, o apie C-5, taciau nelabai suprantu apie ka klausi ? GAL nezinai i kuria puse sukasi varztai ? o gal kad retkarciais reikia is kitos puses prilaikyti kitu raktu varzta ar verzle ? nors kas retokai buna....... :roll:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
akseleratoriaus pedalo spylkos privirintos prie pedalu pado, taip kad neturetu prasisukinet, jei jau prasisuko, vadinas teks nuimt visa pedalu pada, pries tai nepamirstant issikabinti sankabos ir stabdziu cilindriuko (plokscias atsuktuvas tavo draugas), be to jei kalbam apie pirmos kartos c5, tai manau jis turetu but su trosiniu pedalu + reostatas prie kapoto, taigi gal ne ten slieku ieskai? o jei jau pedalas su imontuotu reostatu, tai tada uzjauciu, nes jie kaip ir nesiiardo zmonisku budu, nors spyruokle pakeist (jei joje beda budu) kai ir galima

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 21:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
akseleratoriaus pedalo spylkos privirintos prie pedalu pado, taip kad neturetu prasisukinet, jei jau prasisuko, vadinas teks nuimt visa pedalu pada, pries tai nepamirstant issikabinti sankabos ir stabdziu cilindriuko (plokscias atsuktuvas tavo draugas), be to jei kalbam apie pirmos kartos c5, tai manau jis turetu but su trosiniu pedalu + reostatas prie kapoto, taigi gal ne ten slieku ieskai? o jei jau pedalas su imontuotu reostatu, tai tada uzjauciu, nes jie kaip ir nesiiardo zmonisku budu, nors spyruokle pakeist (jei joje beda budu) kai ir galima


Aha, reostatas prie pedalo, nes antraip nematau prasmės jungti prie jo kištuką. :)

Na aišku, nenudžiuginot... :( Teks ieškoti kito ir kažkaip pasikeisti. Tik kaip atsukti iki galo... Veržlė tai kažkaip sunkiai sukasi ant tos špilkos, nepakanka atveržti ir paskui pirštais nusukti. O atleidus, špilka ima suktis drauge su veržle. O ir orai vis dar nelabai remontui tinkami...

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2012, 18:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Špylka turbūt per trumpa, kad įpjovus bulgarke būtų galima prilaikyti plokščiu atsuktuvu ar tiesiog nieko nepjausčius replėmis? O po to, šiek tiek atsukus, už galinės dalies replėmis? Jei tikrai taip, teks nuimti visą bloką (kaip supratau, neišeina užkišti iš kitos pusės prilaikančio įrankio?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2012, 20:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
tadas1991 rašė:
Špylka turbūt per trumpa, kad įpjovus bulgarke būtų galima prilaikyti plokščiu atsuktuvu ar tiesiog nieko nepjausčius replėmis? O po to, šiek tiek atsukus, už galinės dalies replėmis? Jei tikrai taip, teks nuimti visą bloką (kaip supratau, neišeina užkišti iš kitos pusės prilaikančio įrankio?



na budu ja atsukti, tikrai daug ir yvairiu, bet kai supratau jog tvarkosi lauke o ne garaze, tai daug ka keicia...... :wink:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 29 2012, 09:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Čia nuo išlepimo laipsnio, esu starterį keitęs kur tikrai yra kas prieit iš po mašinos, prie -17. Kolonėlę prie 18 nuiminėjau pardavimui :D Aišku daugiau nebenoriu, bet ten kažkaip galima sugalvot ant užvesto gal?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007