Pradėsiu nuo vakarykščios dienos. C5. 2001. V6. APD. Trumpam sustojau prie Rudaminos miestelio parduotuvės (joje dažnai būna geros vytintos žuvies), sustojimas truko apie 5-7 minutes, raktas buvo paliktas užvedimo spynelėje. Po to, bandant užvesti, pasukus raktelį, jokių gyvybės žymių. Automatiškai žiūriu į pavarų perjungimo svirtį-gerai stovi "parkinge", bandau antrą kartą-starteris pradeda sukti, tačiau ekrane užrašas dėl imobilaizerio gedimo. Atjungiu akumuliatorių 10-čiai minučių, prijungiu, raktu užrakinu-atrakinu mašiną, įjungiu- išjungiu signalizaciją, užsiveda iš trečio karto| Po to mašina gesinta-užvesta buvo 4 kartus. Šiandien ryte: nuimu nuo signalizacijos, sėdu į mašiną, raktą pasukus į pirmą padėtį "aksesiuarai" pasigirsta sodrus, retas zumerio "bom,bom..." kontrolinės lemputės nedega, po kapotu klaksi relės, pradeda vos vos šviesti gabaritai, apie prasukimą ir kalbos nėra. Atjungiu minusą. Į darbą nuveža draugas. Grįžtu su testeriu. Akumuliatoriaus įtampa 12.5 V. Prijungiu minusą-12.5 V. Raktą į pirmą padėtį "aksesiuarai"-akumuliatoriaus įtampa krenta iki 3 V., šviesos muzika-paeiliui užsidega-gęsta ksenonai, skydelio lemputės užsidega išjungus degimą ir išėmus iš spynelės raktą, po 8-10 sek. užgęsta. Važiuoju į parduotuvę, perku akumuliatorių-"priderinu" raktą - vedasi. Gesinu, matuoju srovę, visus naudotojus atjungus, įjungta tik signalizacija- naudojama srovė 0,05 A., lyg ir normalu Šiandien daugiau problemų nebuvo. Beje tai man buvo antras atvejis kada rodė imobilaizerio gedimą, abiem atvejais padėjo akumuliatoriaus atjungimas. O dabar klausimėlis- kas Jūsų nuomone sąlygojo tokią greitą akumuliatoriaus "mirtį", vakar dar normaliai suko ir po kelis kartus, o šiandien "amen", sujungimai patikrinti viskas gerai. Mano nuomone gal būt trumpas jungimas tarp atskirų baterijų -"bankių"?
_________________ C6 2,7 HDI
|