assembled rašė:
Offtopic, bet gal būt žinote kodėl?
Elementaru: nes pigiau. Kam skaičiuoti, gaminti ir statyti automobilin visokius devaisus, skirtus jo darbui temperatūrų diapazone nuo -35C ligi +40C, jei pvz. Alžyre temperatūra visada pliusinė, o Gvadelupėje per metus temperatūra aplamai svyruoja tik 15 laipsnių, ir visada yra teigiama? O tokių, vien šaltam klimatui reikalingų detalių yra daug; nuo padidinto atsparumo sferų membranų, iki pvz.antifrizo. Įskaitant ir galingesnį pečiuką, dyzelio pakaitinimo žvakes etc. Šiltuose kraštuose, tiesa, paprastai statomi didesni aušinimo radiatoriai su galingesniais ventiliatoriais bei žemesnėje temperatūroje atsidarančiais termostatais, beveik privalomi yra kondicionieriai, bet iš esmės tai smulkmena. Vien šiltiems kraštams skirtas automobilis visvien gaunasi pigesnis už demisezoninį. Sutaupoma, tame tarpe, ir ant stiklų/sėdynių šildymo, antikorozinės dangos bei mažesnės talpos akumuliatorių.
Yra ir atvirkštinių pavyzdžių. Rusijon, bei Skandinavijon, automobiliai dažnai tiekiami su vadinamąja "arktine" komplektacija, kur viskas skirta stabiliam mašinos darbui iki -40C, ar netgi -45C. Tas neišvengiamai pakelia automobilio kainą. O mes, gyvendami švelnaus vidutinio klimato krašte, stradalinam dėl nesančio sėdynių šildymo

.