Dominykas rašė:
sitoj vietoj as dar nepagaunu... as supratau kad gale stabdziai atsiranda tik spaudziant gala kuo stipriau kai jis pakeltas...
Ne kuo stipriau spaudžiant ar pakeltas, o kitaip, paprasčiau.
Bandysiu logiškai ir paprastai:
Stabdžių stiprumas citroen hidrosistemoje priklauso nuo esamo slėgio galinėje pakaboje, nes stabdžių kranas būtent slėgį iš ten ima ir siunčia kitu vamzdeliu atgal į galą. Čia būtent todėl net paprasčiausioj sistemoj galan eina 4 vamzdiecai vietoj trijų ar tai dviejų. Kuo daugiau gale prikrauta, tuo reikia didesnio slėgio, kad visa tai iškelt, nes tam pačiam aukšty galo hidrosistemos tūris turi būti vienodas. Taigi, kai įdedi bagažinėn 500kg, atsidaro aukščio reguliatorius, paduoda skysčio nuo slėgio reguliatoriaus ir uždaro, kai aukštis pasiekia normalų. Kitaip sakant, esamas LHM tūris galinėje pakaboje vienodas kaip ir tuščio, bet jo slėgis didesnis, nes jis suspaustas tiek, kad jo vidinė plėtimosi energija ir išlaiko tuos 500kg. Kadangi slėgis ten didesnis, nei tuščio, lygiai taip pat tas didesnis slėgis patenka ir į stabdžių suportus, atidarius vožtuvą-kraną ,stabdžiai veikia geriau.
Nežinau, kad tiksliai kitose hidromašinose, bet pas mane padarius aukščio reguliavimo rankenėlę į MAX padėtį, citras kyla iki savo lubų, kol įsiremia ir pradeda traiškyti tilto atramines. Bet aukščio reguliatorius lieka vistiek atviras, jo svirtelė nepasiekia neutralios padėties. Todėl slėgio reguliatorius nutyla atkirtinėti tik tada, kai slėgis pakaboje (tuo pačiu ir galiniuose stabdžiuose), pakyla iki sistemos normaliojo slėgio.