Sprendžiant pagal aprašymą, juodai stringa kažkuris guolis, esantis ant pagalbinio diržo. T.y. genero, vairo stiprintuvo, ar kondyškės, jei tokia yra; ar įtempėjas/parazitas. Ir ant tiek stringa, kad įstengia atimti ženklią dalį galios iš šio ir šiaip ne itin galingo varikliuko. Įsitikinimui, reikia numesti tą diržą, ir ranka prasukti kiekvieną po diržu esantį guoliuką. Kitas variantas, nes viskas lyg ir susiję su elektra (pasireiškia įsijungus aušinimo ventiliatoriams)- užribinė generatoriaus apkrova. Gal jis dar ir trumpina, ir varikliui duoda tokią apkrovą, kad jomajo. Tuomet, jei prasidės variklio dusimas, reikia pabandyti atjungti maksimumą elektros prietaisų (salono ventiliatorių, šviesas, muziką etc.) ir žiūrėti, ar trauka atsistato.
Tačiau visais mano išvardintais atvejais turi būti ir lydintieji reiškiniai; arba praslystančio diržo cypimas, arba mirusio guolio žviegimas. Bet kokiu atveju, diržas artimiausiomis dienomis turėtų pokštelėti, ir trauka, bent jau tam kartui, atsistatys

.