WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 12:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 13:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
teks det xantijos motora :D

Smagu juokaut, ką?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 20:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Va ir pagalvė atkeliavo į kompaniją prie pagalvėlių, net pastatyt spėjau ryte. Ir dėžės pagalvė naują guli paruošta dėžutėj... :roll:
Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 19 2012, 13:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
O itrukimai gylesni ar tiek, kiek matyti nuotraukoje?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 19 2012, 16:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Atrodo, kad tik tik, kiek matosi, bent jau akimis apžiūrėjus daugiau nesimato. Centrimetras, maksimum du. Sriegio darbinis ilgis bent dvigubai ilgesnis. Austras magistrantas sako, kad būtent viršuj tik trūko, nes pirmos dvi sriegio vijos laiko 80proc įtempimo.
Bet spižius yra špižius, kas jam trukdo trūkti toliau? Nebent tik gera kokybė. Neramina dar tai, kad užsilenkę vienas trūkimas šonan (matosi foto, dešinėj plačiojoj skylėj, visiškai plonytė balta linija.

Sulaukiau patarimo nešlifuoti galvos, tik nuvalius dėti storiausią įmanomą tarpinę, taip nedidės kompresija. Bandyt sriegį pildyt skystu metalu, kad sukant varžtą pritrėkštų jo į trūkimus. Paskui, sustingus, dėt galvą ir tikėtis stebuklo, kad varžtas neištrūks sukant, o po to ir dirbant varikliui normaliu rėžimu. Bet laiko turėsiu išbandyt. Ačiū Domui.

Gal dar ir bandysiu dekompresint ar visai atjunk kompresiją nuo to cilindro. Manau, tokiu atveju būtų galima tų varžtų dviejų galinių neveržti pilna jėga (vandens slėgis nebus didesnis kaip 1.4, o prasukus kamštį galima dar sumažint, o tepalo kanalas, nu lyg ir grįžtamasis? O jei ir ne grįžtamasis, ten slėgio neturėtų būt, nes laistytuvo nėra.

Klausimas, kam teko važiuoti trimis cilindrais dyzeliu? Ar labai baisu? Ar dideli šansai suvaryt alkūninį, pagrindinius indėklus ar kažką panašaus? Kilometrų nejuokingai.

Dabar svarstau, termostatą palikti ar lupt visai lauk? Žiemą motoras nepasieks darbinės, nebus slėgio aušinimo sistemoj, tai labai puiku. Taip pat, sustojus pamiegoti, o paskui vėl važiuojant - mažesnės amplitudės svyravimai. Bet, kas be ko, važiuojant per miestelius (jų neišvengsi, nes į magistrales, mokamas ar nemokamas su tokiu motoru lįsčiau gal tik Lietuvoj), o YPAČ Š.Lenkiją, pastovios temperatūros neišlaikysi, bus svyravimas gal tarp 30 ir 60 ar 40 ir 70.

Tiek. Ačiū jum, žmonės :labas: Jei išsikapstys mažylis, per kitą GM visus norinčius vėžins. Būdoj arba ant stogo :doom:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 19 2012, 21:13 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai jau tave patį teks nešioti - gal kokią rungtį naują sugalvoti, pvz - greitasis Tado nešiojimas ;). Respekt tau Tadai :). Kai buvome susitikę kelionės išvakarėse - supratau, kad tas vyras gali ir per vandenį ir per ugnį tikslo link nukeliauti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 20 2012, 05:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
nuvalius dėti storiausią įmanomą tarpinę, taip nedidės kompresija

Paaiškink, kas turėta omenyje? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 20 2012, 13:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tarpinė buvo apie 1.4. Neturiu mikrometro, tai čia tarpumačio matavimo tikslumu, braukiant pirštu. Plius, kažkas panašaus turi būti ir pagal išpjovimus, rodo skirtingai pagal gamintojus, o tikrai nemanau, kad originali, nes kolektorių tarpinės Elring, galvos varžtai irgi jau kažkokie kitokie. Storiausia, ką galima gauti, atrodo 1.7mm. Kadangi dyzelio galva lygi, vožtuvai irgi beveik lygūs su jos paviršium, o stumokliai kyla virš bloko viršaus (grynai iš tarpinės storio ir šiokių tokių įdubų vožtuvams nedaužo galvos) tai tikriausiai, visa degimo kameros ertmė suspaudus gaunasi beveik vien iš forkameros. Turint tokią mažą kamerą, manau, visai tie 0.3mm turi įtakos. Gal ir nedaug, bet turi. Jei klystu, galite pataisyti :|
O šiaip, visada laukiami jūsų pačio patarimai ar papeikimai (prakeikimai). Bo pas mane patį žinios pagrinde loginės, o kartais logika skiriasi ne tik nuo praktikos, bet ir nuo teorijos. Tariuosi su išmanančiais, daug patirties turinčiais žmonėmis, bandydamas mąstyti. O patį pažįstu, kaip vieną iš geriausių žmonių, sugebančių suprasti ir paaiškinti teorinį daikto veikimą ir praktinį veikimą po gedimo ar *** remonto. Toks čia ir bus, tikriausiai, jei pavyks paleisti.
Klaidos kaina "nedidelė"- viso labo sulūžus kažkur Vakarinėj ar pietinėj Europoj, reikėtų numesti smagią mašinytę artimiausioj galimoj vietoj ir sugadinti kėbulo nr. :(

Šiaip neatmetu versijos, kad pradžia galėjo būti dar prieš mane. Arba tai buvusio turbo remonto pasėkmė. Įtariu, kad tas varžtas vis tiek turėjo būti perveržtas, na, arba bloke buvo brokas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 20 2012, 16:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Bloko brokas iskart matytus ir greit pasijaustu isriedejus pro gamyklos vartus. Manau, cia tikrai remonto pries tave pasekme, nes perverzti varztus daug proto ir jegos nereikia - makt is akies ir oplia, turi beda ateiciai.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 05:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tadai, painioji kompresiją su suspaudimo laipsniu- tik todėl tekstas ir užkliuvo :) .
O dėl patarimų- aš ne motoristas; nuo A iki Z pažįstu tik 2.1TD. Todėl ir nesišvaistau patarimais apie 1.7 ar 1.9- net nežinau jų tipinių bugų.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 16:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ne ne, nemaišau, tik gal nekorektiškai išsireiškiau. Suspaudimo laipsnis man visiškai nesvarbus, nes jis tiesiogiai nesukelia jokių jėgų (ypač išsukus žvakę :D), todėl iškart kalbu apie kompresiją, kuri tiesiogiai pučia tarpinę ir plėšia galvą nuo ir varžtus iš bloko.

Gal tuomet galit patarti dėl kuro sistemos? Ar galima jungti purkštuką maitinantį vamzdelį tiesiai per trišakį į kuro grįžtamąją žarnelę, einančią iš siurblio bakan?
Oro ten neprisiurbs, nes nebus iš kur, slėgio su tokiu debitu (gal kokie 1.5-2l/h) irgi nesukels. Dar yra kokių kabliukų?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 19:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Ar galima jungti purkštuką maitinantį vamzdelį tiesiai per trišakį į kuro grįžtamąją žarnelę, einančią iš siurblio bakan?
Gali, be problemų. Jei abratkė neužsikišusi :) . Bet jei tu rimtai tikiesi pargrįžti per Evropą ant trijų cilindrų, tai a) jokios tonos bagažinėje! b) jei jau paklius (tai aišku, kad paklius) statesnės įkalnės, nesikuklink mesti pirmą bėgį, ir jas įveikti diapazone palei 2krpm. 10-15km/h tebus, bet tiek to; tau svarbu grįžti, o ne pasirodyti. c) kas kelias valandas (~1/4 tkm) tikrink tepalo ir antifrizo spalvą/lygį. Kodėl taip- ir pats žinai :) .

Nelabai man tikisi, kad su tokio stovio varikliu sveikas be problemų tokį atstumą parminsi, bet jei pavyks- iš manęs šampanas! :) . Tik būk razumnas; judėk kad ir 80km/h, bet nelabai viršyk 2krpm. Variklio abarotai tokiomis sąlygomis- peilis viskam.

Tiesa; dar nusiteik, kad bakan teks pilti kokiu penktadaliu daugiau saliaros, nei įprastai. O jei durnavosi ir suksi palei 3krpm, tai gali tekti pilti ir dvigubai.
Dar vienas niuansas- galimai, smarkiai dūmysi. Turėtum baltai, bet velniaižin tavojo bolido nastrojkes; gali pavaryti ir juodai. Todėl iškart pasižiūrėk režimus, kuriuose nedaug dūmyji; kad nebūt problemsų su polismenais.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 02:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
tadas1991 rašė:
Ar galima jungti purkštuką maitinantį vamzdelį tiesiai per trišakį į kuro grįžtamąją žarnelę, einančią iš siurblio bakan?
Gali, be problemų. Jei abratkė neužsikišusi :)

Su abratke viskas tvarkoj, taigi puiku, bus automatinis kuro grąžinimas bakan. Ačiū.
proffanas rašė:
Bet jei tu rimtai tikiesi pargrįžti per Evropą ant trijų cilindrų

Įtariu, kad rimtai, bet dar svarstau, ar bandyti tą varžtą daveržti iki pilnos jėgos ir taip išgauti ketvirto cilindro darbą (rizikuodamas vistiek jį nutraukti arba išlaužti bloko gabalą darbiniu rėžimu) ar tiesiog veržti iki daugmaž pajautimo, kad būtų saugu, ir spjovus surinkinėti darbui tryse.
proffanas rašė:
jokios tonos bagažinėje!

toną veš Xantia, o ašai tik dviratį ir degalų sau pačiam.
proffanas rašė:
jei jau paklius (tai aišku, kad paklius) statesnės įkalnės...grįžti, o ne pasirodyti.

Tai jau tikrai paklius, nes į magistrales nėr ko lįsti, o visa kita jau bandyta, labai spalvingai tie keliai veda. Gali ir gyvatėlių kliūt, kas šiaip neramina labiau ne dėl mašinos, o tai, kad mergai reiks duot per tai vairuot vos gavus teises su visais stabdymas bėgiu ir stabdžių perkaitinimais, bet tikiuosi įveiks :love:
O pasirodyti, tai jau ir taip pasirodžiau, su tuo pačiu varikliu gal ir užteks :D
Ėjo mažylis tikrai puikiai. Rėžimas pagal dėžę, variklį ir dokumentaciją turėtų būti panašus, kaip su XM 2.1TD varyt visą kelią 170-185 :D Kaip ir sakiau, deklaruojamas greitis 136, važiavo banais 110-130, įkalnėn ir dugnu. Bet aš tai manau, kad čia ne technikos drožimas iš išpindėjimo, o visai nebloga patirtis. Man tikrai patiko autobanuose kabluku su pižonais lygiai važiuoti ir lenkt visokius kad ir X7 8) Nuo apsukų gelbėjo muzika ir headbang'as, o kuro irgi nemažai valgė. Sustojus susimokėt už kelius Ispanijoj (kitur automatika) įdomių žvilgsnių mačiau, nebevažiuoja tokie mokamais keliais niekur :) Šiaip jo penktas bėgis prasideda jau palei 60, bet nepyksta ir jei mieste 50-55 labai nemindamas riedi.
proffanas rašė:
Nelabai man tikisi, kad su tokio stovio varikliu sveikas be problemų tokį atstumą parminsi, bet jei pavyks- iš manęs šampanas! :) . Tik būk razumnas; judėk kad ir 80km/h, bet nelabai viršyk 2krpm. Variklio abarotai tokiomis sąlygomis- peilis viskam.

Aš irgi netikiu, bet tikiuosi. Iki šiol pavykdavo, gal gausis... Dar daug laiko. Šampaną jau galit ruošt, bet gersim kartu :)
proffanas rašė:
Tiesa; dar nusiteik, kad bakan teks pilti kokiu penktadaliu daugiau saliaros, nei įprastai. O jei durnavosi ir suksi palei 3krpm, tai gali tekti pilti ir dvigubai.

Penktadalis pofig, o varyt kaip žvėris tikrai nenoriu.
proffanas rašė:
Dar vienas niuansas- galimai, smarkiai dūmysi. Turėtum baltai, bet velniaižin tavojo bolido nastrojkes; gali pavaryti ir juodai. Todėl iškart pasižiūrėk režimus, kuriuose nedaug dūmyji; kad nebūt problemsų su polismenais.

Faktas, kad su Policia, Policja ir tuo labiau Polizei nesinori susidurt, tuo labiau, kad yra rimtesnių nei dūmas priežasčių, kuo galiu jiem nepatikti... Tai geriau ir nesudomint.
O iš kur tas dūmas? Vien dėl tuščiai ir be kuro dirbančio cilindro?

Ačiū :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 07:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
O iš kur tas dūmas? Vien dėl tuščiai ir be kuro dirbančio cilindro?
Nuo peregrūzkės ant trijų cilindrų gali būti daug nesudegusio kuro; po tokio dalinio remonto į cilindrą/-us gali eiti vanduo; gali eiti ir tepalas. Todėl ir siūlau dar prieš reidą rasti optimalų apsukų režimą, kai dūmyjama mažiausiai, ir spėju, kad jis bus palei maks. sukimo momentą, t.y. palei 2krpm.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 30 2012, 19:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Brolis užtingėjo detalių ir priemonių ieškot, tai taip ir stovi vargšiukas su paremtu varikliu, eina ispanai pro šoną ir juokiasi ar šypsosi.
Reik mergaitės prašyt, kad eitų jam šikną atspardyt, nes jau pradeda orai vėst, nebemalonu visai dirbt bus. Lietuvoj aišku ir prie minuso gero nebaisu, bet čia būtų pasišaipymas :D

Važinėju autobusu, nes Xantią nutempė. Ne vietoj palikęs buvau. Nakčiai, ryte ruošiaus važiuot, matyt kažkam užkliuvo. Nors prastovėjo ten ir prieš tai gan ilgai, ir šiaip ten visada mašinų pristatyta, o geltonos linijos toje vietoje irgi nėra. Tą rytą nebuvo nei vienos mašinos, maniškės irgi. Problema ne tik su bauda, bet zarazos neatiduoda (dokumentai ne ant manęs, o pirkimo sutartis tik su parašais ir be jokių štampų, ir viskas...). Prašo dokumento, kurį vietoje per 5min padaryt galima, surašius ranka ir gavus banko, policijos arba valdžios antspaudą. Bėda, kad smarkiai skiriasi municipaličiai ir tokios paslaugos ten, kur įsigijau, jie neteikia, o atstumas 1000km. Prikaups dar už aikštelę ir visai beliks tik palikti. Bent dviratį ir kitą inventorių leistų pasiimti, bet įtariu, kad irgi ne kas. Patys supranta, kad situacija juokinga, nes kalbėjo ir su savininku telefonu, bet čia biurokratijos laipsnis aukštas, nėra popieriaus - nėra ir kalbos, mažo popieriaus iš piniginės irgi nepasiūlysi... Žodžiu liūdnokas reikalas. Sakė, jei būtų ESP registracija, pakaktų techninio paso ir kitų popiergalių.

Pavyzdys:


Prikabinti failai:
DSC00030.JPG
DSC00030.JPG [ 30.32 KiB | Peržiūrėta 1920 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Rgs 30 2012, 19:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
:( ,jo,nesekasi tau-gaila

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007