proffanas rašė:
tadas1991 rašė:
Ar galima jungti purkštuką maitinantį vamzdelį tiesiai per trišakį į kuro grįžtamąją žarnelę, einančią iš siurblio bakan?
Gali, be problemų. Jei abratkė neužsikišusi

Su abratke viskas tvarkoj, taigi puiku, bus automatinis kuro grąžinimas bakan. Ačiū.
proffanas rašė:
Bet jei tu rimtai tikiesi pargrįžti per Evropą ant trijų cilindrų
Įtariu, kad rimtai, bet dar svarstau, ar bandyti tą varžtą daveržti iki pilnos jėgos ir taip išgauti ketvirto cilindro darbą (rizikuodamas vistiek jį nutraukti arba išlaužti bloko gabalą darbiniu rėžimu) ar tiesiog veržti iki daugmaž pajautimo, kad būtų saugu, ir spjovus surinkinėti darbui tryse.
proffanas rašė:
jokios tonos bagažinėje!
toną veš Xantia, o ašai tik dviratį ir degalų sau pačiam.
proffanas rašė:
jei jau paklius (tai aišku, kad paklius) statesnės įkalnės...grįžti, o ne pasirodyti.
Tai jau tikrai paklius, nes į magistrales nėr ko lįsti, o visa kita jau bandyta, labai spalvingai tie keliai veda. Gali ir gyvatėlių kliūt, kas šiaip neramina labiau ne dėl mašinos, o tai, kad mergai reiks duot per tai vairuot vos gavus teises su visais stabdymas bėgiu ir stabdžių perkaitinimais, bet tikiuosi įveiks
O pasirodyti, tai jau ir taip pasirodžiau, su tuo pačiu varikliu gal ir užteks
Ėjo mažylis tikrai puikiai. Rėžimas pagal dėžę, variklį ir dokumentaciją turėtų būti panašus, kaip su XM 2.1TD varyt visą kelią 170-185

Kaip ir sakiau, deklaruojamas greitis 136, važiavo banais 110-130, įkalnėn ir dugnu. Bet aš tai manau, kad čia ne technikos drožimas iš išpindėjimo, o visai nebloga patirtis. Man tikrai patiko autobanuose kabluku su pižonais lygiai važiuoti ir lenkt visokius kad ir X7

Nuo apsukų gelbėjo muzika ir headbang'as, o kuro irgi nemažai valgė. Sustojus susimokėt už kelius Ispanijoj (kitur automatika) įdomių žvilgsnių mačiau, nebevažiuoja tokie mokamais keliais niekur

Šiaip jo penktas bėgis prasideda jau palei 60, bet nepyksta ir jei mieste 50-55 labai nemindamas riedi.
proffanas rašė:
Nelabai man tikisi, kad su tokio stovio varikliu sveikas be problemų tokį atstumą parminsi, bet jei pavyks- iš manęs šampanas!

. Tik būk razumnas; judėk kad ir 80km/h, bet nelabai viršyk 2krpm. Variklio abarotai tokiomis sąlygomis- peilis viskam.
Aš irgi netikiu, bet tikiuosi. Iki šiol pavykdavo, gal gausis... Dar daug laiko. Šampaną jau galit ruošt, bet gersim kartu

proffanas rašė:
Tiesa; dar nusiteik, kad bakan teks pilti kokiu penktadaliu daugiau saliaros, nei įprastai. O jei durnavosi ir suksi palei 3krpm, tai gali tekti pilti ir dvigubai.
Penktadalis pofig, o varyt kaip žvėris tikrai nenoriu.
proffanas rašė:
Dar vienas niuansas- galimai, smarkiai dūmysi. Turėtum baltai, bet velniaižin tavojo bolido nastrojkes; gali pavaryti ir juodai. Todėl iškart pasižiūrėk režimus, kuriuose nedaug dūmyji; kad nebūt problemsų su polismenais.
Faktas, kad su Policia, Policja ir tuo labiau Polizei nesinori susidurt, tuo labiau, kad yra rimtesnių nei dūmas priežasčių, kuo galiu jiem nepatikti... Tai geriau ir nesudomint.
O iš kur tas dūmas? Vien dėl tuščiai ir be kuro dirbančio cilindro?
Ačiū
