Taisyklės dabar visur tos pačios, ir kategorijos tos pačios, europinis variantas.
Tik Vokietija ne Lietuva (kur pusė priekabų be TA ar draudimo), gali važiuot gan ramiai, jei nepridirbi.
Priekabą su Xantia Breiku nesukdamas galvos gali tempti iki 1400kg bendros masės, na hečui bus mažiau kažkiek. Kadangi pas mus dokumentuose mašinos nerašo priekabos svorio, reiškia jis kaip ir neribojamas. Nebent fricai ant kelio įrodys kitaip.
Tik vienas lietuviškas kabliukas - tie leistini kilogramai turi būti parašyti ir priekabos dokumentuose.
Nes seniau, kai svarbu buvo tik priekabos bendroji masė ir niekas neskaičiavo nieko pagal mašinos masę, pas mus pagal sistemą: vis dar Standart sovietskij sojuz, dauguma tvirtesnių priekabų (ypač savadarbių) būdavo paprašius ar susitarus forminamos iki 750kg bendros masės. Kad būtų galima ja naudotis be papildomų kategorijų (svertis, sutikime, net ir pas mus siūloma retokai). Vokietis apie tai net nemąstytų.
Maniškės irgi taip, lingės moskvičinės, rėmas ir dugnas galingi, iki tonos laisvai veža, o bendroji tik 500kg.
Žodžiu svarbu, kad viskas būtų tvarkingai dokumentuose, o nuo autobano niekas netemps į miestą svertis, jei pakrovus ratai nebus sulindę į arkas

Į tolimą kelią labai rekomenduoju pasižiūrėti ratų guolius, nes senose priekabose jie dažnai būna apleisti ir ne vienam yra lūžę svetur. Vokietijoj autobane daug kur su priekaba turi važiuot pirma juosta, plius negalima lenkti. Patys vokiečiai lenkia, bet rizika, kai nenori išsiskirt iš minios.
Beje, galiu pasakyt, kokia bauda Ispanijoj už tempimą BE priekabos tik su B kategorija - 250E, kurios čiut negavau tempdamas traliuką su užkrauta mašina su Xantia Break.