Kuro padavimas - tai pakeistas siurblys į nuo C4, tad palyginus su ZXiniu jis beveik naujas. Pakeista kiaura žarnelė, sulituotas kiauras tas blokas, statomas į baką, kur maunasi šlangelės ir jungiasi siurbelė. Filtras naujas. Ai, važiuos dujom ir nesuks galvos. O berods ir nebegęsta jau, bent vedasi tai tikrai puikiai. Gal prapūtė prasikimšusias vietas daugiau pravažiavus...
Vakar buvau TA, dešinės pusės stabdžiai silpnai stabdė ir lempos kreivos. Davė raktelį, vieną pastatėm į vietą, kita nesireguliavo, pririšta su viela. Grįžęs radau, kad ten pririšta todėl, kad kažkas nemokėjo užmaut lempos ant reguliatoriaus obuoliuko ir tai pats padariau, iš akies pakėliau.
Šiandien pasirodo, kad ir ta lempa, kur pastatėm, kreivai šviečia, tai pastačiau abi į vietą. Kairėj pusėj vos užteko eigos iki -2.3, nes lyg buvę mušta. Taip gaunas, kad kažkuris buvo pastatęs kreivai aparatą, arba nemoka juo naudotis, arba nenori mokėt.
Stabdžiai - išvaliau ir sutepiau abiejų suportų kreipiančiasias, kaladėlių kreipiančias plokštumas, pačias kaladėles (jos beveik naujos), supurškiau ir išmankštinau stumokliu, priekį nuorinau, galas nusisuko. Ir užteko. Gerai, kad netvarkiau kairės pusės, nes būtų negerai. Liko netolygumo 25 iš 42 prieky ir 15 iš 33 gale. Rankinio stabdžio jėga pasidarė tokia, kad viršija abiejų ašių darbinių stabdžių sudėjus

Tikrintojas sako: Kas tau čia tą lipduką užklijavo?? (mol galioja iki 2008, taip pat pilkas).
Kas kas, kolega prieš šešis metus

