LT nelabai kas žiūri į brangius citroenus, o 1,6 kas vežasi, tas orientuojasi rytų rinkai, ne vietiniams.
Aš pirkausi savo pagal skelbimą iš pliuso. Perkant šį modelį siūlau atkreipt dėmesį į amortizatorius (hidrocilindrus) jei bus su hidro pakaba. Kiek teko skaityt rusų forume, ten jų naudotojų yra tikrai nemažai, ir nemažai jų jau pasikeitę juos, aš juos jau irgi pasikeitęs. Nes jie linkę leisti LDS. Apie automatus nieko blogo neteko skaityt, šios Aisin dėžės gana populiarios, jos dedamos į
visą eilę mašinų ir niekas per daug nesiskundžia.
Dar viena smulkmena kuo skundžiasi rusai, dažnokai perdegančios dienos šviesos lemputė

Kol kas analogų jai nera, Veho už ją prašo apie 100Lt, bet rusai meistraujasi tokias lemputes paimdami sena lemputę ir į ją įlituodami buitinę haloheninę 12v lemputę g4 jungties.
O kas supranta rusiškai pridėsiu vieną citatą apie hidrocilindrus iš rusų forumo
Cituoti:
По поводу сопливых стоек С5-3.
В прежних гидрах, от ВХ до С5-2, в стойках предусмотрена специальная дренажная система для сбора соплей. Все, что проникло через уплотнение штока, собирается в специальной внешней камере и по резиновому шлангу уходит обратно в бачек:

Поэтому, если стойка и течет (как без этого), то это нормальное явление, снаружи это незаметно и не оказывает никакого влияния на ходовые качества. Когда шланг рвался или слетал, отмечались случаи повышения жесткости подвески. Ничем иным, кроме подсоса воздуха через этот шланг во время отбоя, объяснить эту жесткость не удается.
В С5-3 дренажную систему упразднили, и, несмотря на усиленные уплотнение штоков, наружные утечки, а, возможно, и подсос воздуха, не редкость.
_________________

C5 BVA Tourer `08 2,0 HDI 100kW Black Pearl