WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 00:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Apetitas mazinamas atiraukiant desine koja nuo akseleratoriaus pedalo. Chiptuningas savaime kuro sanaudu nemazina.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 17:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Evil rašė:
Apetitas mazinamas atiraukiant desine koja nuo akseleratoriaus pedalo. Chiptuningas savaime kuro sanaudu nemazina.


Jeigu dar labiau tapkę atitrauksiu, tai stovėsiu vietoj. Šiaip kogero pagrindinė čipavmo esmė yra galios padidinimas, bet kaip šalutinis teigiamas efektas dažnai pasireiškia ir sumažėjusios kuro sąnaudos, bent taip teigia automobilių po čipavimo vartotojai, tą patį pastebėjau ir aš, kai turėjau auto su čipuotu motoru. Manau šitame reikale nusimanantis žmogus pilnai gali pakoreguoti programą, kad sąnaudos būtu mažesnės

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 18:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Awriux rašė:
Evil rašė:
Apetitas mazinamas atiraukiant desine koja nuo akseleratoriaus pedalo. Chiptuningas savaime kuro sanaudu nemazina.


Jeigu dar labiau tapkę atitrauksiu, tai stovėsiu vietoj. Šiaip kogero pagrindinė čipavmo esmė yra galios padidinimas, bet kaip šalutinis teigiamas efektas dažnai pasireiškia ir sumažėjusios kuro sąnaudos, bent taip teigia automobilių po čipavimo vartotojai, tą patį pastebėjau ir aš, kai turėjau auto su čipuotu motoru. Manau šitame reikale nusimanantis žmogus pilnai gali pakoreguoti programą, kad sąnaudos būtu mažesnės


Kreipkis i Tauriu, jis tau paaiskins kaip kas :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 20:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
Evil rašė:
Apetitas mazinamas atiraukiant desine koja nuo akseleratoriaus pedalo. Chiptuningas savaime kuro sanaudu nemazina.


Jeigu dar labiau tapkę atitrauksiu, tai stovėsiu vietoj. Šiaip kogero pagrindinė čipavmo esmė yra galios padidinimas, bet kaip šalutinis teigiamas efektas dažnai pasireiškia ir sumažėjusios kuro sąnaudos, bent taip teigia automobilių po čipavimo vartotojai, tą patį pastebėjau ir aš, kai turėjau auto su čipuotu motoru. Manau šitame reikale nusimanantis žmogus pilnai gali pakoreguoti programą, kad sąnaudos būtu mažesnės


Man po čipavimo pasireiškė tik padidėjusiom (bent pirmą mėnesį :) ) "Chipuojant" didinamas įpurškiamo kuro kiekis - tai jau iškart reiškia didesnes sąnaudas. Jei koreguot programą kuro sąnaudom mažint - turėtų būti daromas atvirkštinis variantas, bet kris galia. Kuro sąnaudų mažėjimas kaip šalutinis efektas pasireiškia tik tuo, kad rečiau tenka spaust akseleratorių iki dugno, nes automobilis bėgėjasi greičiau - bet tai vėlgi reiškia, kad sutaupoma nukėlus koją nuo akseleratoriaus.
Vis dar eksperimentuojuo su kuro sąnaudų pokyčiu (realių, ne pagal kompiuterį), bet nematau, kad sąnaudos apčiuopiamai mažėtų (+/- 15% sąnaudų svyravimai gali atsirasti ir dėl kitų pakitusių sąlygų).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 20:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Siaip tai taupymas yra nekelti apsuku daugiau 2,5-3k, apskritai kuo mazesnem apsukom vaziuot, trasoj tai pagrindinis rodiklis. O mieste tai prie to dar esminis rodiklis yra stabdzius laikyt be darbo, t.y. issaugot inercija. Zinomoj trasoj tai nesunku. Bet cipuoja ne vazinejimo iprocius o motoro valdyma...
O kaip cipuojant apgaunamas kompas kas liecia ivairius parametrus, taip apgaunamas ir kas liecia sanaudas. Nereikia tiketi ka kompas rado, bet reikia tiketi ka cekiai ir kilometrazas rodo.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 21:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Mano geriausias cipavimas tai nevirsyt 2000rpm mieste ir stebint priekyje kas vyksta, todel Kaune su 2.1TD sutelpu i 6.5, kartais net ir maziau buna :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 10 2012, 21:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Evil rašė:
Awriux rašė:
Evil rašė:
Apetitas mazinamas atiraukiant desine koja nuo akseleratoriaus pedalo. Chiptuningas savaime kuro sanaudu nemazina.


Jeigu dar labiau tapkę atitrauksiu, tai stovėsiu vietoj. Šiaip kogero pagrindinė čipavmo esmė yra galios padidinimas, bet kaip šalutinis teigiamas efektas dažnai pasireiškia ir sumažėjusios kuro sąnaudos, bent taip teigia automobilių po čipavimo vartotojai, tą patį pastebėjau ir aš, kai turėjau auto su čipuotu motoru. Manau šitame reikale nusimanantis žmogus pilnai gali pakoreguoti programą, kad sąnaudos būtu mažesnės


Man po čipavimo pasireiškė tik padidėjusiom (bent pirmą mėnesį :) ) "Chipuojant" didinamas įpurškiamo kuro kiekis - tai jau iškart reiškia didesnes sąnaudas. Jei koreguot programą kuro sąnaudom mažint - turėtų būti daromas atvirkštinis variantas, bet kris galia. Kuro sąnaudų mažėjimas kaip šalutinis efektas pasireiškia tik tuo, kad rečiau tenka spaust akseleratorių iki dugno, nes automobilis bėgėjasi greičiau - bet tai vėlgi reiškia, kad sutaupoma nukėlus koją nuo akseleratoriaus.
Vis dar eksperimentuojuo su kuro sąnaudų pokyčiu (realių, ne pagal kompiuterį), bet nematau, kad sąnaudos apčiuopiamai mažėtų (+/- 15% sąnaudų svyravimai gali atsirasti ir dėl kitų pakitusių sąlygų).


Na cia viskas priklauso nuo "cipuotojo". Kaip jis padarys taip ir bus. Nzn kaip kiti "cipuotojai" bet pvz man Taurius atsake i visus mano klausimus, issamiai papasakojo ka ir kodel daro, todel jei gerai pamenu ir gerai supratau galiu pasakyti kad galia gaunama ne tik padidinant ipurskiamo kuro kieki, bet ir pvz nuimamt gamintojo uzdetas ribas, virs kuriu variklis dirba nebeefektyviai, tai yra isskirama daugiau tersalu nei galima norma. Norint sumazinti kuro suvartojima taip pat padidinamas tersalu kiekis, ko pasekoje padidinama temperatura ir sumazinamos sanaudos tersalu saskaita. Taigi ekologija nukencia bet gaunama asmenine nauda ;)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 11 2012, 11:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
o kaip per technikines apžiūras būna su čipuotais varikliais, kai užsmaugia iki dugno ir laiko kelias sekundes?

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 11 2012, 15:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Phantom- rašė:
o kaip per technikines apžiūras būna su čipuotais varikliais, kai užsmaugia iki dugno ir laiko kelias sekundes?


Praejau ir del ismetimo neuvo jokiu bedu :) kiek maciau ten tame TA stende ant geltonos padalos parode, nezinau cia gerai ar blogai, bet TA darbuotojas sake, kad normaliai ismetimas.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 11 2012, 16:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
na su dūmingumu tai aišku, bet ar nepadidėja tikimybė užlenkti variklį, kai jis be apkrovos vyniojamas iki redlaino lyginant su nečipuotu varikliu, visgi jėgos tai didesnės turėtų veikti?

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 11 2012, 17:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Phantom- rašė:
na su dūmingumu tai aišku, bet ar nepadidėja tikimybė užlenkti variklį, kai jis be apkrovos vyniojamas iki redlaino lyginant su nečipuotu varikliu, visgi jėgos tai didesnės turėtų veikti?

Na cia nuo vaziavimo stiliaua priklauso, sita auto ne sportui skirta tai ir vazineju normaliai, naudojuos gauta galia kai reikia ka nors aplenkti. O sie varikliai turi palikta labai dideli rezerva tai taip lengvai ju neuzlenksi :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 12 2012, 17:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
aš kalbu ne apie važinėjimą, o būtent varant technikinę, kai minama iki dugno stovint vietoje.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 12 2012, 19:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Phantom- rašė:
aš kalbu ne apie važinėjimą, o būtent varant technikinę, kai minama iki dugno stovint vietoje.


Tai cia betkokiam varikliui negalima taip daryti. Jei nera proto pas tikrintoja TA tai betka vesk jam sugadins. Man tikrintojas normalus pasitaike ir normaliai viskas buvo. Numyne palaike apie 3s ir viskas. Beja nemyne iki dugno, ties kazkokiom apsukom palaike nes buvo uzmynes daugiau, poto bisk atleido.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 12 2012, 20:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Del tu tokiu prievartavimu dyzeliu pirma karta per tiek laiko kiek vazineju savo masinas varysiu ne oficialiai...Tegul susimasto musu ponai ar jie tikrai neskatina taip daryti :labas:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi ciptuning
StandartinėParašytas: Spa 12 2012, 20:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Šiaip tai HDi atveju technikinei čipavimas netrugdo - dūmingumas tikrinamas be apkrovos ir kuro prie max apsukų įpurškiama tik 16ml (dėl vienetų nesu tikras), o pvz. antra pavara bėgėjantis prie max apsukų - 65ml ir jau yra dūmai... ant laisvų kažkur 6ml įpurškiami. Čia ant 66kW HDi tokie skaičiai, bet faktas, kad jei mašina prieš čipavimą praeidavo, tai ir po čipavimo turi praeiti, net prie naujosios tvarkos.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007