Saulius rašė:
Taip, misinio reguliavimas.
Viena placiausiu klaidu, paprastai metama kai liambda zondo parodymai iseina is nustatytu normu, net ecu korekcijoms pasiekus leistinas ribas.
Bedos gali prasideti nuo nesandarumu ismetimo ir isiurbimo sistemoje, ir baigtis blogu liambda zondu. Tarp siu dvieju dar galimas kuro slegio reguliatorius, Map, isurbiamo oro temperaturos sensorius, droselio potenciometras, galu gale paties kompo gedimas. Kartais tiesiog kazkurio daviklio kontaktai blogai kontaktuoja.
Vienu zodziu - miskas. Vienas variantas, varyt i rimta diagnostika, kur ne tik klaidas nuskaito bet ir mato ka kuris daviklis rodo (ne tik mato bet ir meistras supranta).
Antras variantas susirasti dokumentacija koks kurio daviklio signalas i kokia ECU jungti ateina ir ieskot bedos tikrinant ant paties ecu.
Pas Mindaugą (Kaune) nustatė - blogas MAP daviklis, suveikiau dėvėtą už 60Lt, pakeitėm, viskas liuks, parametrai geri eina, nes prieš tai (MAP) rodė, kad variklis ant 3000-4000apsukų eina, kai laisva eiga tik pupsėjo...
_________________
Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -

)
Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas