HeLLmiX rašė:
proffanas rašė:
Čipavimas ir dūmingumas, spaudžiant gazą be apkrovos, praktiškai nesusiję.
Man tik keista
Vyciaus teorija apie gazavimą per technikinę, kad tai gali "užlenkti variklį". Jei su varikliu viskas OK, gazuoti iki redlaino galima be problemų; leidžiamos apsukos ir rekomenduojama trukmė nurodyta netgi Autodatoje. O va jei variklis leisgyvis, ir diržai su guoliais nekeisti nuo gimimo- tada jooooo...

Tai tame ir esme kad gamintojas yra nurodes leidziamas apsukas o TA tikrina ties redlainu o tai tikrai nera gamintojo nurodytos apsukos. Taigi dumingumas skiriasi pagal gamintojo reglamentuotas apsukas ir ties redlainu. Cia pirmas momentas.
Antras momentas toks, kiek daznai vaziuoji ties redlainu? Redlainas tokia riba po kurios gamintojas nebeatsako kad variklis atlaikys. Dauguma varikliu yra ne nauji ir kad ir kaip priziuretum vistiek jis dyla, nebent kapitalini darai kas netus is nauju orginaliu detaliu

ir vazineji pensininko rezimu, tada gali drasiai iki redline mint:) o seip iskur tu zinai kad su tavo varikliu viskas gerai? Ir gal tau pranesa jis kada suges?

cia yra technika ir cia del nieko negali but tikras. Viena ryta uzsivedi kita jau gali ir nebeuzsivest nors priestai viskas buvo ok

mano nuomone TA dumingumo testas su redlainu yra nesamone.
Nesąmonė tai čia tokia pati, kaip ir važiuoklės nepraleidimas, jei kažkas kliba ar barška. Logiškai, tai juk mašiną galima taip naudoti ilgai ilgai, tik rizikuoji, kad pvz išsiners šarnyras... ? Ar posūkyje nukris stabylniko traukė ir apsiversi.
Tas pats ir su varikliu, važiuot važiuoja dar ir atrodo neblogai, tik į ilgą kelionę jau nevažiuotum. Ar važiuotum?
Jeigu jum mina iki redlaino ir laiko valandą laiko, tai kvanka tikrintojas ir galima duot per galvą, o įrašius vaizdą ir į teismą.
Mano senuką kabluką su 24metų senumo motoru tikrino, kaip perkant tikrini seną dyzelį. Tolygiai didini apsukas iki kelių tūkstančių, o tada mini dugną iki redlaino sekundei ar dviem ir žiūri, ar yra juodas dūmas. Tik čia dar ir pamatuoja, kiek jo. Tachometro nėra, tai uždėjo ant dangtelio vibracijos daviklį ir matėm tas apsukas jo planšetėj.
Technikinės nepraėjau, bet variklio neužlenkė. Variklis užsilenkė tada, kai tą redlainą pralaikiau kelis kilokm, važiuodamas.
Man įdomu, ar kas turit pažįstamų, iš kurių esat girdėję tiesiogiai apie variklio užlenkimo TA atvejį jiems ar jų draugams? Labai gali būti ir eilinis žiniasklaidos prikolas, kai kažkam, kas turi pinigų, labai nepatinka, ir padaro keletą ar kelioliką straipsnelių. Neabejoju, kad buvo užlenktų variklių, bet ten kai skaitėm apie išsilydžiusius stūmoklius ir net cilindrius, pradegintus vožtuvus, išbėgusį visą tepalą, sprogusias padangas ir iškritusį priekinį stiklą - nei 5 nei 10...
Būtų tik fainai prisiminti demokratiją ir tą patį pritaikyti ir benzinkoms, ypač seniems nesureguliuotiems karbams ir vožtuvams. Juk pripažinsim, kad suvarytas benzas daug lengviau vedasi ir žiemą ir vasarą vien dėl to, kad jį gali starteriu sukti minutėm ir nenusodinti akumo. Kai senis ryte ateina prie savo būlkos, prasuka starteriu minutę, užsiveda, ir visas kiemas dusta nuo aitraus dūmelio. Važiuojant purtosi, prie sankryžų gesta, kellia avarines situacijas, bet TA praeina, nes įšilęs ant laisvų jau nebeužgęsta ir CO ir CH ant ribos paima.