Įtariu, kad tai jau viskas, bent jau varikliui. Užklijavau, nušveičiau. Viską gražiai surinkau, sudėjau, su niutonmetriniu raktu susukau. Varžtas neprisiveržė normaliai, pajaučiau, kur jau pradeda prasisukti ir palikau. Su ta sąlyga ir cilindro nejungiau, išsukęs žvakę, o purkštuko vamzdelį nuvedžiau abratkėn. Su užvedimu turėjau šiek tiek problemų, nes visiškai jokių gyvybės ženklų nebuvo, o kurą pompavau išsijuosęs, ir oras lyg ir jau buvo išėjęs. Galiausiai, užsiknišęs, pripyliau į kolektorių acetono. Ar nuo jo, ar taip, bet dar šiek tiek pasukus užkabino.
Dirba baisiai, šokinėja kaip kengūra, garsas dėl pučiamo laukan 400L/min oro tragiškas, neįmanoma stovėt šalia atidarius kapotą, uždarius ne ką geriau. Ir stovint per metrą nuo mašinos priekio vaizdas va toks:

kol pavyko suderinti siurblio apsukas, kad negestų, paskui kol oras išsivaikščiojo, buvo kelis kartus ir gerai užsigazavęs. Bet dirbo, lyg ir normaliai, prasukau kelis garbės ratus aikštelėj. Vanduo per tą vietą lašėjo, bet tai manęs labai negąsdino, nes turiu sandariklio, o to lašėjimo ir tikėjausi. Jau galvojau, kur čia reiks padėti tą garsą, kaip tą kompresiją į išmetimą nuvest... Bet prašilus varikliui iki kokių 50C galvos temperatūros, prasimušė tepalas per ten pat. To tikėjausi, bet labai nelaukiau. Tai vat ir nežinau, ką daryti. Yra tikimybė, kad jis eina tik lauk, bet galbūt ir į vandenį. Ir net ir tai nėra tragedija, nes tepalas vandeny dar vistiek pofig. Jį gal net būtų galima sustabdyti tuo pačiu vandens sandarintoju, nes eina pro tą pačią vietą, bet įtariu, kad jam atlaikyti iki 4 ATM spaudimą šaltam varikliui bus jau per daug?
Ką patarsit, broliai?
Reik galvot apie variklį. Kad ir tokį
http://www.milanuncios.com/motores-de-s ... 378088.htm , tik DX dielov viską permest: sankabos, dėžės, siurbliai, galvos, purkštukai... PFFFFFF......
pavargau
Ir tuo pačiu: tapęs citroenistu gali nesistengt niekur bėgt. Pasiimi citroeną be hidraulikos, su juo pabėgi 4000km nuo savo hidraulinių citroenų ir vistiek likimo esi priverstas maudytis LHMe. Šiandien jau keičiau Xantiai abratkę. Pradėjo varvėti jau užvakar. Iš esmės ten būtų pakakę uždėti normalų chamutą ir viskas, nes užveržta su plastmasinėm zateškėm, bet pamačiau, kad sutrūkus, tai ir pakeičiau tuo pačiu. Turėjau bagažinėj priedo prie mašinos. Norėjau ir kitą keist, bet visai įsilijo, o po tiltais stovėti negalima. Su chamutu bėdos, nes lenkiškas, per trumpas, bet šiaip taip užtempiau. Sunkiausia tai, kad neturiu domkrato, tai teko nenuėmus rato visa tai daryti pasikėlus į MAX.