Pasidarėm viską per vakar, grįžau tik naktį, bet jau savo mašina. Apie vidurdienį pajudėjom nuo univero aikštelės. Buvo padarytas geras sprendimas - įsukti žvakę. Garsas užtilo, kompresijos nepūtė (net per neprisuktą varžtą) ir ura. Pradžioj buvo tragedija, į kalną antru bėgiu net nekyla, pirmu 15-20kmh, o kelyje tai greitis 90kmh... Bet paskui kažkaip prašilo ar prasidirbo, tada jau gerai, ir trečiu kyla, kartais net ketvirtu, bet mažesnės apsukos ir iškart variklis kalatojasi dėl disbalanso. Penktas irgi nuo kalno ir jau įsibėgėjus bent iki 70. Miesteliuose bjauriausia, nes eismo nemažai (rinkimų diena, judesys), o mašina kratosi, gęsta, netraukia. Ties šviesoforais ar žiedais, kur reikia pilnai sustot, stabdžiau ir rankiniu, nes negalima gazo pedalo paleist, gęsta (nors ir svirtelė nusukta iki negalėjimo).
Pradžioj prigavau, kad kaupėsi majonezas, bet paskui kažkur pranyko, gal išsiplėtus blokui užsitraukė ir nustojo varyt vandenį į tepalą, o anas išgaravo.
O darbo sąlygos buvo tiesiog nuostabios, galite matyti nuotraukoje, visa servisinė įranga, pneumatiniai įrankiai, keltuvai, gervės, vežimėliai ir t.t. Variklio nuplovimas, blizga, kaip katino pautai

Grįžau naktį pusę keturių, šiandien visas kaip sualaužytas. Taip, darbo tikrai buvo.
Tiesa, šiandien nuėjau užvesti, kuriasi iš pusės abaroto ir iškart gęsta, reikia pažaisti starteriu ir pedalu. Reiks eit kogero ieškoti, kur pridarėm nesandarumo kuro sistemoje. A
Arba dar ko nors, nes pats blokas, kaip už 45eu, tikrai puikus. Jo bėdos - buvo prasisukęs diržas, ką aiškiai parodė dantų nuoplaišos, prilipusios prie tepalo, ir gražios žymelės ant stumoklių.