Kas tai per įdomus dalykas. Užsikuria, jei variklis šaltas ir gerai pastovėjęs taip: Pašildai žvakes, suki, pagauna, purtosi ir daug dūmo, į gazą beveik nereaguoja, užgęsta po kelių-dešimties sekundžių, suki vėl, tada į gazą jau reaguoja, bet nelabai kaip. Dažniausiai iš antro-ketvirto karto užsiveda, bet užsiveda visada. Jei į gazą pradeda normaliai reaguoti, atleidi pedalą ir dirba laisvomis apsukomis visiškai nomaliai, kaip karštas variklis - balto dūmo nėra. Nu čia būtų daugmaž aišku, viską peržiūrėt, ir susitvarkys. Dabar, kas įdomu. Kol variklis neįkaitęs iki darbinės (būna net jau šiltą orą pučia, bet vis dar taip), ties viena apsukų amplitude meta baltą dūmą. T.y. ant laisvų viskas tvarkoj, dūmo net nėra, keli palengva apsukas ir ties kažkokiomis neaukštomis (gal kokią 1.2-1.4 iš klausos) variklis pasipurto ir pastoviai meta baltą dūma, kol nepakeli apsukų aukščiau arba, kol nenuleidi. Lygiai tą patį jaučiam ir važiuodami, pvz į kalną mini trečiu bėgiu, balto dūmo šleifas paskui ir nestabilus variklio darbas. Permeti į antrą - viskas puiku. Bet ant laisvų ir truputį aukščiau dirba normaliai ir sveikai. Sušilus normaliai tas dingsta.
Mažu siurblį pasukinėt? O gal tą gali įtakoti tai, kad po vienu purkštuku neįdėjau tos amortizuojančios tarpinės apačioje(bet pagal buvusias žymes ant purkštukų, jos ten nelabai ir buvo, tik gal pataikiau į kitą cilindrą...). Gal ji prilaiko antgalį, ir man jis dabar išsimovė ar pajudėjo?
