WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 12:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 01 2008, 22:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Istorija prasidėjo dar pavasarį, kai pastebėjau, kad ne iki galo atsileidžia dešinės pusės stovėjimo stabdis. Pasirodo pati svirtelė ant suporto nenorėjo iki galo sugrįžti į vietą ir ratas likdavo pristabdytas. Atkabinau trosą, svirtelės velenėlio įėjimo į suportą vietą purškiau rūdžių tirpikliu, mankštinau. Pradėjo vaikščioti lengviau, bet vistiek ne tiek lengvai kaip kairiojo rato. Per vasarą problema lyg ir nepasikartojo. Dabar keisdamas ratus pastebėjau, kad dešiniosios pusės stovėjimo stabdis apskritai neveikia, nes svirtelė įstrigusi nuleistoj padėty. Bandymai išmankštinti anksčiau naudotu būdu rezultato nedavė- vaikščioja, bet labai sunkiai. Matyt, teks ardyti ir kruopščiai išvalyti rūdis. Taigi- klausimas: kaip išardyti tą mazgą (reikia iš suporto ištraukti velenėlį, ant kurio galo yra stovėjimo stabdžio svirtelė)? Iš suporto šono (žiūrint pagal automobilį- iš priekio) aptikau įdomią 5- briaunę :shock: galvutę. Kas tai? Gal susiję su minėtos vietos ardymu? O gal ten kamštis, kurį atsukus, būtų galima velenėlį sutepti? Nors šis variantas vargu tikėtinas, kokia prasmė daryti kamštį tokia įmantria galvute. :roll:
Laukiu Jūsų pamąstymų šiuo klausimu. O gal kas jau ir sprendėte tą pačią problemą :labas:

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 08 2008, 11:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Taigi, nuomonių nesulaukiau, tai pasišnekėsiu pats su savim :)
Tiksliau aprašysiu tolimesnius veiksmus, gal kam bus naudinga. Žodžiu pirmiausia nutariau pasitarti su firminio Citroen serviso specialistais. Tai jie pasakė, kad taip giliai, kaip suporto taisymas jie nelenda :shock: :evil: . Patarė kreiptis į stabdžius tvarkantį privatininką. Ten man paskelbė kainą būsiant 90 Lt. Nutariau, kad brangu. Vakar pats dalinai atsukau suportą, pakėliau tiek, kiek reikia, kad pasimatytų stūmokliuko dugnas ir... toliau neardžiau. Kol kas lieka neaiški varžto su penkiakampe galvute paskirtis. Spėju, kad jis skirtas stovėjimo stabdžio svirtelės pareguliavimui (priderinimui prie stūmokliuko) ir (galbūt :?: ) išardymui. Tokio įrankio neturėdamas, be abejo, toliau nieko negalėjau padaryt. Dar kartą išmankštinau mechanizmą, naudodamas Wurth firmos rūdžių tirpiklį Rost OFF plus. Kol kas veikia... Kol kas...

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 08 2008, 17:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Už 90lt, greičiausiai, teikiama vien "suporto išvalymo" paslauga. Tačiau jei suportas jau kaip reikiant pastrigęs, tas valymas kaip žvakė nabašnykui: gražumo gražu, o naudos nelabai. Todėl būtina šalinti ir to pastrigimo priežastis; keisti manžetus ir dulkėsaugius, poliruoti visus judančius/besitrinančius paviršius, esant reikalui- keisti kreipiančiąsias, reguliuoti "rūčnyko" įtempimą, pilnai nuorinti bent jau tą vieną ardytą suportą ir t.t. Tokių kompleksinių darbų kaina, jei suportas su stovėjimo stabdžio mechanizmu, prasideda nuo ~170lt/vnt (su detalėmis).
Kaune Jonavos g. yra suportais besiverčianti kontorėlė, kuri, atvežus nuimtą tokį suportą, jį perrenka už 120lt, bet dirba gan atmestinai (nežaidžia su poliravimais, itin taupiai naudoja tepalą ir pan.), o ir neatsako už galutinį rezultatą, nes visus nuorinimus bei reguliavimus tenka atlikti pačiam.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 08 2008, 19:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Na, tai man bent tiek gerai, kad darbinis stabdis veikia be priekaištų, tik stovėjimo linkęs pastrigti. Manau, kad kompleksinis tvarkymas (kaip aprašyta aukščiau) tokiu atveju dar netikslingas.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 08 2008, 19:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Raimis M20 rašė:
Manau, kad kompleksinis tvarkymas (kaip aprašyta aukščiau) tokiu atveju dar netikslingas.
Jis neišvengiamas :) . Stovėjimo stabdžio štokas tiesiogiai spaudžia darbinį cilindriuką, ir nepabėręs abiejų, galų nesuriktuosi. O jei jau nuėmei ratą, nuėmei suportą, jį pasibėrei, o po to dar žaisi su visais priklausančiais kaladžių lizdų valymais, trinties taškų tepimais ir nuorinimais, taupyti ten 30 ar kiek lt ant gumelių- jau pernelyg. Juolab, kad visos suporto gumelės eina viename komplekte, ir atskirai vien stovėjimo stabdžiui jų negausi. O jei jau keiti gumeles, papoliruoti paviršius tikrai nepamaišys, kad esančios metalo atplaišos nedraskytų naujų gumukių, ir kad darbas nebūtų beprasmis; kad po kelių mėnesių vėl netektų prie to suporto grįžti.
O jei visa tai nedaroma, tai ir gausis eilinis "valymas". Nu, tas pats valymas, kur kaip žvakė... :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 08 2008, 23:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Na, kol kas "uždegiau žvakę" :) Reikia ieškoti arba gamintis penkiabriaunį raktą ir tada jau bus galima rimčiau sutvarkyti.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 10 2008, 14:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 15:23
Pranešimai: 106
Miestas: kaisiadorys
Vasarą aš suportą irgi buvau išardęs.Be to nulaužiau vieną kreipiančiosios įvorės varžtą .Perdaug NM panaudojau. Pas mane ant vieno rato stovėjimo stabdis irgi sunkiau vaikščiojo,pramankštinau panašiai, supurškiau WD40 ir rankiniu būdu pramiklinau .(Tiesa pradėjau rankiniu stabdžiu dažniau naudotis).
Kokį ten penkiakampį turi mintyje, tai būtų gerai foto įdėt.Gal stabdžių cilindrą kurį reik suspaust ? Susukant į kairę pusę, aš naudojau 32-36 ar rusišką raktą. (ne vairuotojo pusės) o kitos pusės atvirkščiai.(c5 pdf manual reik pasitikrinti).

_________________
c5 2.2 hdi 2002m. exclusive 4hp20 automatine deze


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 10 2008, 23:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Nuotrauką to penkiakampio būtinai įdėsiu, tik neprižadu greitai, nes šiandien "numirė" fotoaparatas :? . Ir nelabai supratau, kur ten galima tokių didelių matmenų raktą naudoti? :roll:

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Vas 20 2009, 15:24 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
Sveiki, tai ar susitvarkėt rankinį, nes pas mane tas pats dešynės pusės rankinis neveikia. Servise pakeitė kaladėles, trosus, kažkokį vamzdelį kuriame trosas stovi (tiesa jie abu buvo surudiję, tai vieną pramankštino, o kitą išmetė ir naują įdėjo). Bėda dar ir ta, kad kai pakeitė kaladėles, dešynės pusės stabdžių cilindriukas sustreikavo. 1 St. kaladėlę seną įdėjo, sakė, kad kai pasivažinėsi įdės ir kitą naują. Rankinis veikė, nes ant stendo patikrino, bet neilgam, savaitę ir dabar psio. Sako arba kankins patį suportą ar tek kitą suportą keisti.

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Kov 27 2009, 08:30 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
Na tai va, teko pakeisti suportą, nes sename suporte, toje vietoje (viduje) kur statosi rankinio stabdžio mentelė kažkas išsidevėjo nors....pats mačiau. Stabdžiai veikia. Bajeris tame, kad po 3,5 metų kai važinėju su C5 sužinojau, kaip teisingai reikia rankinį užtraukti, t. y. nuspaudi darbinį stabdį ir tik tada užtrauki rankinį - lengviau traukiasi :oops:

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 11:58 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Eilinis sezoninis ratų keitimas- eilinė stabdžių apžiūra. Pasirodo- svirtelė vaikščioja pakankamai lengvai, spyruoklė ją be vargo grąžina į pradinę padėtį. Bet čia atjungus trosą. Prikabinus trosą šiek tiek pritrūksta, kad grįžtų iki galo. Matyt, susideda troso pasipriešinimas ir pasipriešinimas pačios svirtelės ašyje. Klausimas- kaip sutepti trosą? Gal kas sugalvojote kokį būdą, kaip priversti tepalą pakliūti tarp šarvo ir troso per visą jo ilgį? Prisipažįstu, kad čiupinėjau kol kas tik tą galą, kur prie suporto, o kas ten dedasi prie rankenos, net neįsivaizduoju.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 19:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
Raimis M20 rašė:
Eilinis sezoninis ratų keitimas- eilinė stabdžių apžiūra. Pasirodo- svirtelė vaikščioja pakankamai lengvai, spyruoklė ją be vargo grąžina į pradinę padėtį. Bet čia atjungus trosą. Prikabinus trosą šiek tiek pritrūksta, kad grįžtų iki galo. Matyt, susideda troso pasipriešinimas ir pasipriešinimas pačios svirtelės ašyje. Klausimas- kaip sutepti trosą? Gal kas sugalvojote kokį būdą, kaip priversti tepalą pakliūti tarp šarvo ir troso per visą jo ilgį? Prisipažįstu, kad čiupinėjau kol kas tik tą galą, kur prie suporto, o kas ten dedasi prie rankenos, net neįsivaizduoju.


Siūlau dar pažiūrėti rankinio troso vambzdelį, kuriuo jis ateina iki suporto - liga nustatyta, nes būna vambzdelis žiauriai užrudijęs. Aš vieną išmečiau ir įdėjau naują, kitą (kadangi neradau naujo) teko pjauti per pusę ir vėliau suvirinti, nes net troso ištraukti negalėjom :roll:

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 09 2012, 13:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 09 2012, 08:30
Pranešimai: 9
sveiki noriu paklausti ar sunku pakeisti rankinio stapdzio trosa xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 09 2012, 16:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
audrius9497 rašė:
sveiki noriu paklausti ar sunku pakeisti rankinio stapdzio trosa xantia

Veikt yra ka.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Stovėjimo stabdis
StandartinėParašytas: Lap 09 2012, 19:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
audrius9497 rašė:
sveiki noriu paklausti ar sunku pakeisti rankinio stapdzio trosa xantia


Kiekvienas skirtingai suprantam kas sunku ir kas lengva :) . Keiciau neseniai arbu rankinio trosus, tai man buvo labai lengva, gera valanda uztrukau, su "parukymais" :)

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007