Antisinkas yra. Tai vat nuvaziavus eiliny karta y garaza,kaip nekeista duobeje praleidus tik apie 10 geru minuciu,Valio pagaliau pavyko,ir visiems laikams atsikraciau didziausio galvos skausmo,kaip pasireguliuoti citrinos auksty. Tai vat,ydesiu pora foto ir pasipasakosiu kitiems kaip ir ka dariau.
1 Zingsnis: Uzsivarom auto ant duobes
2 Zingsnis: Uzvedam varikly,aukscio padeties rankenele y normalia padety(naujesniems Citroen nereikia uzvest variklio,pakanka tik degimo pvz.: C5)
3 Zingsnis: Pasiimam 8 ir 11 raktus,paprasciau galvutes su varatoku lengvesnis daejimas
4 Zingsnis: Atlaisvinam 11 rakteliu varztely

5 Zingsnis: Atlaisvinam 8 rakteliu varztely

6 Zingsnis: Antroje nuotraukoje kaip pavaizduota pastumiam labai nedaug atlaisvinta apkaba,pirmyn arba atgal,ziurint ar jums reikia pakelt ar nuleist auto. Laukiam kol prades keltis arba leistis,mano atveju auto iskart pradejo reguot y mano svelnu pastumima apkabos,pazaides 5minutes ir surades tinkama auksty uzfiksavau aukscio korektoriu 1foto,reikia ziuret kad jo nenustumt y sona,nes netinkamas kampas gali ytakot traukutes nusokima.
7 Zingsnis: Uzverziam 8mm varztely 2foto
8 Zingsnis: Patikrinam ar viskas uzvarzyta tinkamai,lendam is duobes ir vuolia,jusu citras vel stovi ant koju
Pamoka gal nelabai tikus,bet tai mano pirmas darbas forumui,ir kritikos nesibijau sulaukti.Kaip kazkas sake,tik nebandykit to pakartoti palindus po masina nuo asvalto,galit buti mirtinai sutraiskyti.
Stai pora foto kaip auto atrodo po atliktu darbu pries ir po
PRIES


PO


