Sintaras rašė:
Nieko nenoriu izeist, bet vat nesuprantu vieno dalyko: kokia prasme vazinetis dyzeliu, kai jis ryja mieste 11 litru?? 100 km kaina gaunasi virs 50 pinigu, tuo tarpu kai vaziuojant su dvilitriu c5 benzinas-LPG variantu, katras vartoja 12 litru duju mieste, 100 km kaina gaunasi 30 litu.

Ar as skaiciuoti nemoku kazko, ar kazko nezinau, ka zino dyzelistai, bet kaip beskaiciuoju vistiek daug pigiau su LPG vaziuot. Nekalbu apie tuos kurie gauna uz dyka arba labai pigiai salerkos. Nu dar yra variantas... kiti bijo LPG, nes "gali sprogti", arba perskaite pasaku knyga "Kaip LPG drozia varikli:D". Siaip idomu...
Arba urodai važiuoja, kur tapkės rėžimas tik On-Off, o važiavimo rėžimai du: dar greitėja arba jau maksimalus greitis. Arba kažkas su tais motorais labai pridirbta arba savaime pasidarę per ilgus metus.
Niekaip ir aš neįsivaizduoju, kaip su tokiu motoru galima pasiekti benzinines sąnaudas.
Šiaip gal tik tai, kad dauguma vis dar pilsto į užančio, net ir į šitas elektronines mašinas.
Galėčiau faktais sulyginti dvi mašinas lygiai tokias pačias, tik viena dyzelinė, kita benzodujinė, tik kad metai gerokai senesni ir visi dėsniai nebetinka. Nei kuro sistemos ir variklio valdymo komponentų kiekis, nei patikimumas, paprastumas ir t.t.
O jei vien kilometro kaina svarbu, tai dyzelis trasoje ir naujas, ir senas gauna, ir jau senokai. Mieste įvairiai.