Čia viktorina, ar ką?...

Apie EGRą forume pripliaukšta ligi pažaliavimo dar prieš ketvertą-penketą metų; bėda ta, kad paieška nereaguoja į tokius trumpus žodžius. Pasiknaisiok "iš akies", pagal temų pavadinimus.
Jei trumpai, tai tavajame variklyje jis yra būtent tik "ekologija". Vien tik jį ir valdo vadinamasis "variklio kompiuteris". Užglušinęs tą vožtuvą (įdėjęs skardinę tarpinę prie įsiurbimo kolektoriaus), laimėsi truputį traukos, galbūt- bet tik galbūt; priklausomai nuo kuro siurblio sureguliavimo- kiek daugiau dūmysi (bet gali dūmyti ir mažiau), o sąnaudos priklauso nuo važinėjimo stiliaus (pomėgio spardyti gazo pedalą). Gali sumažėti, o gali ir padidėti, jei mėgsti "gazas dugnas". Jei nesigaudai dyzeliuose, prie turbinos slėgio ribotuvo (veistgeito) lįsti nerekomenduoju; kaip ir prie kuro siurblio. Gali per kelias važinėjimo valandas sudrožti seną turbiną, o traukos nelaimėti anei kiek. Negana to, veistgeitas visada būna užpuvęs ir pas 2.1TD priėjimo ten nėra praktiškai jokio, tad jam pajudinti būtina nuimti turbiną.