Ačiū proffanui. Būdamas pas Alvydą užklausiu būtinai, nes ir pačiam įdomu. C15tukui, kadangi nepūtėė šalto oro, buvau išardęs tą vožtuvą ir radau jame visiškai išdilusias naglos formos sandarinančias gumeles. Kadangi reikėjo važiuoti - padariau staigiai iš armuotos aušinimo sistemos žarnos, bet problema iki galo nebuvo išspręsta, pilnai šalto oro nepučia, pučia tik vos drungną. Reiškia - geriau, bet tekėjimo vistiek liko.
BXui, įtariu gali užtekti pakeisti tos sklendės guminį žiedelį, kurių ten yra trys - du sujundimui su pečiuku ir vienas pačiai sukinėjamai sklendei.
Dėl pečiuko.
Jeigu reiks - ir kreipsiuos

Tuo labiau, kad keičiasi ten berods išėmus bardačioką
Kolkas dar nevažinėjų, nes nėra ko draust, kai kita mašina apdrausta. Tas pats buvo ir mano BX TZD, kai buvo paliktas stovėti žiemai, bet užvedus ir pašilus viskas susitvarkė, tai būdavo ilgai (savaitėm, mėnesiais) nenaudojant šaltyje.
Esmė tame, kad to pečiuko vožtuvo šitam avtamabiliui užtrumpinti negalima nes bus problemų su oro šiltumo reguliavimu - nėra jokios oro sklendės, visas oras eina per pečiuką, sklendė reguliuoja vandens pratekėjimą. Šiaip tai nėra labai gerai bet didelis pliusas, kad šaltyje labai greitai sušyla motoras.
Beje, šitie motorai turi problemų su alsuokliais žiemą? Kolektorius priekyje, lyg turėtų būti viskas tvarkoj?