aliejinis rašė:
Atsiprašau, pamiršau Jus.
Situacija tokia: naujako išvakarėse, gal greičiau išnaktėse sugalvojom, jog naujus norim sutikti Kaune (Ne Panevėžyje). Mintis šovė 22:30. 22:50 pajudėjom iš kolonėlės..
Skubėjau:12-13. Be 5min naujų buvau vietoje.
Grįžęs namo pastebėjau, kad užkurtas meta balsvą dumelį (Kaip garą). Galvojau, kad žvakė nusibaigė ar purkštukas netvarkingai dirba. Labai nekreipiau dėmesio. Vakar pažįstamas dyzelistas konstatavo, jog tarpinei artėja paskutinioji. Pavažiavus šlangų nepučia, traukt traukia, bet bakelyje matosi vienas, kitas burbuliukas. Remonto kainuos nuo 400 geriausiu atveju..(Anot meistro). Ir tai tas būtų aišku tik išardžius viską.
Taip ir nesuprantu: ar pardavėjas žinojo ką parduoda ar tiek tereikėjo, kad išlystu toks "gedimas". Ar tą babuška be antifryzo važinėjo. Su ja nuvažiavau apie 400 km. Tikrai nevaikiau ir netikrinau koks maksimalus greitis ties kiekvienu bėgiu.
Kėbulas nėra perpuvęs (atidarius kapotą matosi rudelės ties vairuotojo sparnu), variklis užsikuria ryte iš pirmo pasukimo (tik pasipurto kurį laiką), centrinis rakina visas dureles (nupirktas rakino tik priekines ir bagažinę), liukas atsidaro be priekaištų. Atėjo šalčiai, tai padėčių svirtelė visai nenoriai reaguoja į veiksmus. Kai buvo šilčiau, nebuvo tokia kaprizinga. Per nakt ant pilvo neatsigula, bet kažkiek pakrenta. Ai, vairuotojo langas neužsikelia iki pat viršaus, reikia su rankomis užkelti.
Padangos universalios ir į pabaigą, tad tikrai ne kas su jomis ant slidaus kelio.
Priekinė važiuoklė sakyčiau bent jau suvedimo prašosi, nors manau prie to ir dar kokias traukites reiktų pasikeisti.
Nusižiūrėjau kitą, tai ir atsirado skelbimas.
Išpažintį atlikau, galiu eiti ramus miegoti

Jei kam reikia kokių nuotraukų ar šiaip kokių klausimų kyla: skambinkit ar sms pieškit, perskambinsiu: B659 5O 4BB.
Kas įsigys, galiu pakeist tarpinę už daug pigiau, jeigu joje bėda. Tarpinės jam visos viršutinės (galvos, kolektorių, dangtelio) gal kokie 100Lt, tik galvos - apie 70Lt. Jei galva kreiva - šlifavimas daug nekainuoja, bet aišku yra kažkokia galimybė, kad kažkas įtrūkę.
Galiu ir kitką sutvarkyt, man malonumas prie BXų dirbt.
Važiuoklė ten paprasta ir lengvai remontuojasi, o traukutės greičiausiai bus stabilizatoriaus, nes šarnyrai, sailenblokai ir vairo traukės su antgaliais beveik nemirtingi.
O dėl svirtelės reakcijos, tai reikia su LHM ir korektorių švara susitvarkyti, bei, galbūt, galinio tilto reguliatoriaus įvorę pasikeist.
Gaila pats dabar neturiu galimybės jį nupirkti, net ir esančiam trūkusio bloko atvejui turėčiau alternatyvą - visą veikiantį motorą pilnam kompl.
O dėl greičio, tai čia, aliejini, gali nesinervyt. Priešingai nei 1.9D ar 1.7D, šitas 1.7TD motoriukas visai nebijo greičio - esu iš Vilniaus Kaunan parmynęs ant 150, į Klaipėdą nuvažiavęs laikydamas pastoviai 150-170kmh, ir čia praeitą (2011) rudenį, kai motoriukui jau buvo 22 metai. Tik kuro sąnaudos prie tokių greičių beveik dvigubėja, tada Kaunas-Klaipėda-Palanga-Klaipėda-Kaunas (apie 500km) gavosi apie 40l kuro, 8l/100km
Net su 1.4i skubant gan drąsiai myniau 12-13, tik dėl liaunesnių stabilnikų ir taip pat vargtelėjusios pakabos jau buvo atidesnis vairavimas.