Kad sankabos cilindro broblemos, tai turi išsiaiškinti ar kompas paliko laisva bėgi-pastumdai mašiną, tada pasižiūri į sankabos traukę, uždedi atgal klėmą ir sėdi į mašiną įjungti degimo ir paspausti stabdį. Tada eini vėl prie variklio ir žiūri į sankabą. Ji turi būti įminta, nes po resetinimo dėžes ecu tikrina bėgius.
Mano atveju buvo dvi bėdos

: bėgių varikliuko fiškė išsimovusi(neturėjo met.fiksatoriaus. Nuo duobės fiškė išsimauna ir bėgiai dingdavo/ekranėlis snaigute uždega/užgesinus variklį, nebeuzkursi( ecu nežino koks begis) ). Ši fiškė pasijungia iš apačios po varikliuku. Randasi po stabdžių skysčio bakeliu. Prie jos prieiti reikia išsiimti akumą ir akumo dėklą, prieš tai oro filtrą. Arba iš duobės.
Antroji bėda per šalčius rytais: pasikeičiau dėžes tepalą ir viskas baigėsi per bet kokius šalčius. Talpa 2ltr. Kol nepakeičiau tepalo, teko šildyti greičių dėžę arba užkurti variklį( apgauti ecu) ir nuo variklio sušils greičių dėžė. Tai dariau taip pat. Kai viska susitvarkiau, važinėju nuostabiai. Tiesa, kas važinėjate su šiomis robotizuotomis dėžėmis: miesto grūstyse naudokite "N" padėtį, nes sudeginsite sankabos sankabos variklį. Jūs stovėsite 10 minučių kai ekranėlis rodys "1auto", vadinasi jums stovint bus įjungtas begis ir įminta sankaba varikliuko.
Šį malonumą verta saugoti
