Pradžioj pasistatom mašiną ant duobės ar pan, vietą kur keisim, pakeliam į MAX. Įmetam penktą bėgį, užtraukiam stipriai stipriai rankinį. Apsiardom plastmases, posparnius ir pan, jeigu trukdo. Imam varatoką su 22mm galva ir bandom atsukti genero škyvo varžtą. Gali prireikti vamzdžio iki 2m. Jei prasuks per rankinį, reiks ieškot, kaip užfiksuot veleną, nes smagraty standartinės skylės nėra, arba nuspausti stabdį darbinį, kol yra slėgio. Aš tarp dėžės ir variklio kažkur radau skylę ir pavyko užfiksuot protingai į smagračio dantratinį vainiką įkišus atsuktuvą.
Atsileidus tą varžtą (tik atlaisvinus, kad lengvai suktųsi), nusileidžiam mašiną ant kažko patogaus (kad krentant mašinai nemažėtų aukštis, šiaip galima diržą pakeist ir pilnai stovinčiai ant savo ratų). Nusiimam periferijos diržą (kuris suka visas nesąmones). Ardom plastikinius dangtelius. Prieš nuimant apatinį dangtelį, reikia raktu sukant alkūninį, pasistatyti velenėlį į fiksavimo tašką ir užsifiksuoti, taip bus paprasčiau ir saugiau (apie jį rasi toliau). Nepamenu, ten du ar trys dangteliai, bet apatinį nuimsi tik nuėmęs škyvą, kurio varžtą jau atsileidom. Viskas, diržas nuogas. Atsukam tempėjo roliko veržlę ir atleidžiam diržą, pasukdami tą guolį. Nusiimam diržą.
Primygtinai siūlau pasitikrinti tempimo guolį, ar baisiai nekliba ir ar be strigimų sukasi. Ir dar siūlau keisti pompą. Kaip nekeista, visom 5iom mašinom, kiek keičiau, pompos buvo nekeistos nuo pagaminimo, liūdnoka rizika. Pompai atsukt reikės raktelio arba galvutės 11mm, ne visi turi

Ir nusileist antifrizą prieš tai, jei planuojama ją keist (paskui galima ir tą patį supilt). Žodžiu kai guolis ir pompa nauji ar seni savo vietose, dedam diržą.
Deimantukas kadaise yra labai puikiai ir aiškiai surašęs, įmesiu nuorodą. Esmė, kad velenas turėtų fiksuotis pagal genero škyvą, o jis 90proc būna ant tos gumos prasisukęs, tai užfiksavus atsistoja ne ten, kur reikia, o belekur. Taip aš sulanksčiau vožtuvus. Keičiau diržą 1.8i varikliui, bet jie nedaug skiriasi ir diržai be mietkės tos pačios.
Teisingas būdas yra aprašytas čia:
viewtopic.php?f=20&t=16139&start=15#p184680Tai čia apie tai, kaip sustatyt teisingai diržą.
Jei tingisi, o tikrai žinoma, kad diržas dabar stovi tvarkoj, galima tiesiog pasižymėti taškais ant škyvų alkūninio ir velenėlio ir ant bloko, kur jie sueina, ir dedant diržą, jei kažkuris velenas sujudėjo, tiesiog sustatyti taškus vėl. Uždėjus diržą, jis įtempiamas - užsiveržiam šiek tiek guolio veržlę ir jį sukam (sukti galima su 3/8 terkšle, bet jei tokios nėra, tada galima naudoti durų rankeną ar jos ašį) iki gero įtempimo ir užveržiam guolio veržlę. Atsifiksuojam velenėlį, raktu veleną prasukam sočiai (žiūrėdami, ar nekliūna niekas niekur ir kol diržas susivaikščios lygiai ant škyvų). Tai padarę perveržiam diržą iš naujo. Įtempimas turi būti maždaug kad ties ilgąja diržo atkarpa jį būtų galima stipriai sukant pirštais pasukti apie 90laipsnių. Jei viskas atrodo gerai ir niekas niekur nestringa, galima užsidėti apatinį dangtelį, genero škyvą ir bandyti užvesti variklį. Surinkimas atbuline tvarka.
Jei kas neaišku, paaiškinsiu. Liekat skolingas
