WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 08 2013, 23:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Kesiu pac. Beda tame, kad man truksta ziniu.
Noreciau info nuo A iki Z. Ir su smulkmenom, nes niekada to nedariau, darbas acakingas.
pamokslus, patarimus vaziuoti i servisa, kvailus pasiulymus "paieskok internete"-juk as ir ieskau internete, cia:) galite teikti, bet jie nebus diskutuotini.
pasikartosiu, neuzteks parasyt: nuimi sena, uzdedi nauja, sutapatini metkes ir vsio.
Ta prasme, pati dirzo keitimo procedura man kaip ir aiski. Man VISAI neaisku, kaip paskui dirza taisyklingai uzdet. LABAI nepakenktu ir schemos, kur ten kokia metke yra..
dekui uz kantrybe.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2013, 23:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Ne cia parasiau, perkelkit i "Benzininius variklius"......

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2013, 23:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Paveikslėlis
Schema turėtų praversti. Kiek matau tiek galvos velenėlis, tiek škyvas yra kaiščiuojami. Pastatęs ant mietkių kiši kaiščius 8mm ir nuimi diržą (kai kurie modeliai turi kelias skyles škyve, todėl svarbu nesumaišyti ir taikyti su 8mm kaiščiu). O surinkimas atbuline tvarka. Jei kas netingi, gali daugiau ir išsamiau papildyt :)

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2013, 23:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pradžioj pasistatom mašiną ant duobės ar pan, vietą kur keisim, pakeliam į MAX. Įmetam penktą bėgį, užtraukiam stipriai stipriai rankinį. Apsiardom plastmases, posparnius ir pan, jeigu trukdo. Imam varatoką su 22mm galva ir bandom atsukti genero škyvo varžtą. Gali prireikti vamzdžio iki 2m. Jei prasuks per rankinį, reiks ieškot, kaip užfiksuot veleną, nes smagraty standartinės skylės nėra, arba nuspausti stabdį darbinį, kol yra slėgio. Aš tarp dėžės ir variklio kažkur radau skylę ir pavyko užfiksuot protingai į smagračio dantratinį vainiką įkišus atsuktuvą.
Atsileidus tą varžtą (tik atlaisvinus, kad lengvai suktųsi), nusileidžiam mašiną ant kažko patogaus (kad krentant mašinai nemažėtų aukštis, šiaip galima diržą pakeist ir pilnai stovinčiai ant savo ratų). Nusiimam periferijos diržą (kuris suka visas nesąmones). Ardom plastikinius dangtelius. Prieš nuimant apatinį dangtelį, reikia raktu sukant alkūninį, pasistatyti velenėlį į fiksavimo tašką ir užsifiksuoti, taip bus paprasčiau ir saugiau (apie jį rasi toliau). Nepamenu, ten du ar trys dangteliai, bet apatinį nuimsi tik nuėmęs škyvą, kurio varžtą jau atsileidom. Viskas, diržas nuogas. Atsukam tempėjo roliko veržlę ir atleidžiam diržą, pasukdami tą guolį. Nusiimam diržą.
Primygtinai siūlau pasitikrinti tempimo guolį, ar baisiai nekliba ir ar be strigimų sukasi. Ir dar siūlau keisti pompą. Kaip nekeista, visom 5iom mašinom, kiek keičiau, pompos buvo nekeistos nuo pagaminimo, liūdnoka rizika. Pompai atsukt reikės raktelio arba galvutės 11mm, ne visi turi :D Ir nusileist antifrizą prieš tai, jei planuojama ją keist (paskui galima ir tą patį supilt). Žodžiu kai guolis ir pompa nauji ar seni savo vietose, dedam diržą.
Deimantukas kadaise yra labai puikiai ir aiškiai surašęs, įmesiu nuorodą. Esmė, kad velenas turėtų fiksuotis pagal genero škyvą, o jis 90proc būna ant tos gumos prasisukęs, tai užfiksavus atsistoja ne ten, kur reikia, o belekur. Taip aš sulanksčiau vožtuvus. Keičiau diržą 1.8i varikliui, bet jie nedaug skiriasi ir diržai be mietkės tos pačios.
Teisingas būdas yra aprašytas čia:
viewtopic.php?f=20&t=16139&start=15#p184680
Tai čia apie tai, kaip sustatyt teisingai diržą.
Jei tingisi, o tikrai žinoma, kad diržas dabar stovi tvarkoj, galima tiesiog pasižymėti taškais ant škyvų alkūninio ir velenėlio ir ant bloko, kur jie sueina, ir dedant diržą, jei kažkuris velenas sujudėjo, tiesiog sustatyti taškus vėl. Uždėjus diržą, jis įtempiamas - užsiveržiam šiek tiek guolio veržlę ir jį sukam (sukti galima su 3/8 terkšle, bet jei tokios nėra, tada galima naudoti durų rankeną ar jos ašį) iki gero įtempimo ir užveržiam guolio veržlę. Atsifiksuojam velenėlį, raktu veleną prasukam sočiai (žiūrėdami, ar nekliūna niekas niekur ir kol diržas susivaikščios lygiai ant škyvų). Tai padarę perveržiam diržą iš naujo. Įtempimas turi būti maždaug kad ties ilgąja diržo atkarpa jį būtų galima stipriai sukant pirštais pasukti apie 90laipsnių. Jei viskas atrodo gerai ir niekas niekur nestringa, galima užsidėti apatinį dangtelį, genero škyvą ir bandyti užvesti variklį. Surinkimas atbuline tvarka.

Jei kas neaišku, paaiškinsiu. Liekat skolingas :butel:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 00:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
OMGGGGGG... :mrgreen:
ryt pabaigsiu skaityt..:)
bet bijau, man nepavyks..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 09:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
POWER rašė:
OMGGGGGG... :mrgreen:
ryt pabaigsiu skaityt..:)
bet bijau, man nepavyks..:)

Pavyks ,nors pasikeikt kai kur reiks :lol:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 11:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
OMGGGGGG... :mrgreen:
ryt pabaigsiu skaityt..:)
bet bijau, man nepavyks..:)

Jei baisu, atlėkit į Kauną, per kelias valandas nebrangiai pakeisiu, jei turit čia ką veikt, kartu ir diržą pigiau iš kokono pasiimsit, man BXui 1.4 pvz kainavo 30Lt (Bosch diržas, ne koks Š)
Bet šiaip tikrai nesunku. Esminis skirtumas, kuo man problematiška, skirtingai nuo kitų darytų 1.7D, 1.7TD, 1.4i - būtent mietkių sustatymas, nes kitur užsikaiščiuoji abu velenus ir ramu, o čia reikia tiesiog atidžiau žiūrėti tuos taškus ir linijas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 11:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
..:) dekui uz pagalba...
arba as durnas, arba jus blogai aiskinat..:)
realiai, tai viena kart jau keiciau tokiam varikliui itempejo guoli. tai plastmasiu nuemimas man aiskus.
man reiketu issiaiskinti, ka ir kaip, ir kokia eiles tvarka ir kodel reiketu "sutapatint"..?????
p.s. itempejo guoli keiciau, bet dirzo nelieciau, tiesiog pasalinau sena guoli, prisukau nauja, todel dirzas net nepajudejo.
dirzas pas mane voliojasi jau antri metai spintoje naujas. guoli tik dar reikia isigyti, ten toks mandras, su kanteliu ant vienos briaunos....ir brungus gyvate...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 11:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Man atrodo, turi ir šitas tikti http://manodalys.lt/product.php?id_product=1045240018
SKFo toks man kainavo 66Lt. Reikia tik žiūrėti nusiardžius, kam būtent briaunelė reikalinga. Nebent apatinis alkūninio dantytas škyvukas neturi tokios užlaidos palei bloką, prilaikyti diržui. Jei turi užlaidą, galima dėti paprastą guolį. "Tik" trigubai pigesnis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 14:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Butent sitas ir netinka. sitoks stovi pas 2.0turbo c.t.
o paprastame 2.0i 1993m. su briaunele, nes apatinis skyvukas neturi briauneles.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2013, 16:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na, tuomet reikia žiūrėti, gal įsidėtų paprastas škyvukas su briaunele (imt ir lygint matmenis, o tas škyvukas centus kainuoja, nes niekam jų nereikia). Nes nu nafig, už guoliuką sumokėt, kaip už visą komplektą (diržas, pompa, guolis) :| Geriau už tą kainą baką prisipildyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007