Citrusas rašė:
Uzsivarai masina ant rampos arba duobes kokiam garaze, uz vairo pasodini kita zmogu ir liepi jam gazuoti-negazuoti. Kol masina uzgesinta ir nera sukurtas vakumas aktuatoriaus slangeleje, tada wastegat'as buna atviras. Uzkurus masina pasimato kaip aktuatoriaus asele suvaiksto taip uzdarydama wastegat'a (su salyga, kad valdymo solenoidai veikia ir slangeles nekiauros). Dirbant varikliui zemom apsukom tik nezinau iki kiek RPM wastegate'as buna uzdarytas ir visas ismetamuju duju slegis suka turbina. Kai salone sedintis zmogus uzmyga daug gazo aktuatoriaus asele vel suvaiksto ir atidaro wastegate, kad dalis slegio apeitu turbina ir nesugadintu variklio. Konkreciai nuo kiek apsuku atsidaro wastegates nezinau.
Kaip ten viskas dirba as jau seniai zinau, man idomu ar daug vaiksto ta asele. Pas mane apie 10 mm +/-.
Taip iseina, jei padaryciau didesni vakuma, tada wastegate atsidarytu maziau ir tada turba pustu daugiau oro. Taip as suprantu pas HDI padaryta?
su TD tai figne, susukau aktuatoriaus kojele iki galo ir viskas. O cia saleinoidai hujoidai visokie

todel ir domiuosi. Nes siaip prie didesnio oro slegio, siurblys ir purkstukai dar pajegus daugiau duoti kuro, bet tik iki tam tikros ribos, va tas man ir idomiausia, kaip paprasciau daugiau oro paduot. aisku, galiu statyt slegio reguliatoriu, kur is saltosios dalies iseina slangute, ten statai trainyka ir dedi reguliatoriu, isleisdamas truputi oro pro sali, apgauni aktuatoriu, kuris neatidaro/maziau atidaro wastegate voztuva
