WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 09:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
Pukas rašė:
Kadangi turiu ir aš Xantiją 80 kW, tai pasakysiu, kad traukia jinai kaip žvėris prie bet kokių apsukų ir bet kokia pavara. Kaip kažkas rašė - gali ir padragint jei noras yra :p . Jei buka - reiškia kažkas netvarkoj :)
Dėl EGR - manau jie labiausiai kišasi ir stringa "taupuoliams", kurie važinėja mieste penkta pavara. Nieko ten nereikia glušint ir tobulint, tiesiog sutvarkyt kaip turi būt ir basta.
Dėl to, kur gali būti tavo auto gedimas, tai mažiau reiktų spėliot, jei turi laidus, pasidaryk grafikus MAF ir MAP prie skirtingų apsukų, su apkrova ir be jos, tada bus galima palygint, turiu pasidaręs savo Xantijos. Ir jau tyada, galima bandyt daryt kokias nors išvadas.


Laidus turiu, su programa vargstu. Niekaip nepaleidziu nei LEXIA3 nei diag2000...

p.s. dabar toks dalykas, aktuatorius visad atidares voztuva kai mawsina uzgesinta... kai uzkuri, susidaro vakumas ir tada yra uzdaroma. Ir jau tada darinejasi kaip reikia ir pada reikia. As taip suprantu? Jei vakuma nuo ten atjungsi, tai ten ir bus atsidares? Viskas atvirksciai nei pas paprasta TD aisku, ten valdoma viskas mechaniskai.
Pazystamas buvo pajunges savo kompa, rode gedima kuro siurbly, nera matomos momentines sanaudos. Taip pasake, sakau, uztat ir noriu pats pasijungti ir patyti kas ir kaip. Gal kas galit padet del programu ?????

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 10:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Bukumas bukumui gal nelygu, bet mano 2 HDI 80 kW buvo dingęs galingumas, tai iš 80 kW liko gal 30 kW. Galingumas dingdavo kai apsukos pasiekdavo apie 2500 ir jau tada visiškai netraukdavo bet kuria pavara važiuojant, bet kokiu greičiu. Tačiau išjungus degimą ir vėl užvedus atsistatydavo visas galingumas iki tol kol vėl pasiekia apie 2500 apsisukimų. Maks. greitis apie 120 km/h.
Diagnostika nors ir rodė kažkokias klaidas, bet patyręs meistras įtarė kitas detales gedimu, jas patikrinus pasirodė, kad sveikos. Netrukus pamatėme, kad nulūžęs daviklis (nežinau kaip vadinasi) esantis ant interkulerio radiatoriaus bakelio pačiame viršuje. Sutaisėme tą patį daviklį ir problema išsisprendė.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 11:11 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
ant interkulerio? tai ten ka, rodo oro slegi?

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 11:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
mantyska rašė:
ant interkulerio? tai ten ka, rodo oro slegi?

Nieko nerodo, duoda signalą kompui, manau. :)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 12:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Bivainis rašė:
mantyska rašė:
ant interkulerio? tai ten ka, rodo oro slegi?

Nieko nerodo, duoda signalą kompui, manau. :)


Pagal simptomus ir buvimo vietą bus MAP (oro slėgio įsiurbimo kolektoriuje) sensorius. Kai jis neveikia, kompas mato įsiurbimo kolektoriuje atmosferinį slėgį visą laiką, važiuojant mieste ir nedideliu greičiu gali dar labai ir nesijausti, bet galios trūkumas yra, ypač pasijaučia lenkiant dideliu greičiu.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 12:58 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
mantyska rašė:
Pukas rašė:
Kadangi turiu ir aš Xantiją 80 kW, tai pasakysiu, kad traukia jinai kaip žvėris prie bet kokių apsukų ir bet kokia pavara. Kaip kažkas rašė - gali ir padragint jei noras yra :p . Jei buka - reiškia kažkas netvarkoj :)
Dėl EGR - manau jie labiausiai kišasi ir stringa "taupuoliams", kurie važinėja mieste penkta pavara. Nieko ten nereikia glušint ir tobulint, tiesiog sutvarkyt kaip turi būt ir basta.
Dėl to, kur gali būti tavo auto gedimas, tai mažiau reiktų spėliot, jei turi laidus, pasidaryk grafikus MAF ir MAP prie skirtingų apsukų, su apkrova ir be jos, tada bus galima palygint, turiu pasidaręs savo Xantijos. Ir jau tyada, galima bandyt daryt kokias nors išvadas.


Laidus turiu, su programa vargstu. Niekaip nepaleidziu nei LEXIA3 nei diag2000...

p.s. dabar toks dalykas, aktuatorius visad atidares voztuva kai mawsina uzgesinta... kai uzkuri, susidaro vakumas ir tada yra uzdaroma. Ir jau tada darinejasi kaip reikia ir pada reikia. As taip suprantu? Jei vakuma nuo ten atjungsi, tai ten ir bus atsidares? Viskas atvirksciai nei pas paprasta TD aisku, ten valdoma viskas mechaniskai.
Pazystamas buvo pajunges savo kompa, rode gedima kuro siurbly, nera matomos momentines sanaudos. Taip pasake, sakau, uztat ir noriu pats pasijungti ir patyti kas ir kaip. Gal kas galit padet del programu ?????


Čia kalba apie turbiną kaip suprantu. Taip, šito variklio wastegate'as atidarytas kai nėra vakuumo. T.y. išmetimo dujos apeina turbinos karštą dalį ir turbina nė velio nesisuka ir mašina netraukia nė velnio. Kuo didesnis vakuumas, tuo greičiau suksis turbina (aišku ir apsukos turi būt :)).
Tarp kitko, varikliuose su kintamos geometrijos turbinomis, viskas yra atvirkščiai: jei nėra vakuumo, turbina dirba pilnais "barotais", ir vietoj per mažo slėgio gaunasi per didelis "overboost'as".
Dėl gedimo kuro siurbly tai čia priklauso kas per įranga pajungta pas tave buvo, kad kažko nemato, nereiškia, kad ten kažkas netaip, nebent įranga servisinė PSA.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 13:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
nu vo. Pasibandziau, uzglusinau normalei EGR, tiesiog numautas vakumas ir uzglusinta slangute. Nu kazkiek pasijuto, dabar EGR nebesidarineja. Idomu kiek vaiksto aktuatorius prie turbinos. Pabandysiu numaut visiskai vakuma kuris keliauja i turba. Paziuresim kaip pakis. Manau, jei nelabai stipriai pakis, vadinasi ten labai mazai darinejasi. Jei kardinaliai pabloges trauka, vadinasi ne ten beda.

Aisku, reik tikrint su kompu ant apkrovos ka turba pucia ir laisva eiga, bet siaip trauka prasideda panasiai nuo 2500 RPM, o kaip visi raso kad nuo zemu sukiu jau kyla, vadinasi pas mane ne taip kaip turetu but. Be to, kolega kaip rasei, tai nebutinai, kai per didelis vakumas bus overbostas... Gi ne tik vakumas reguliuoja visa sita reikala.

p.s. pajungta buvo LEXIA3.

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 13:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Pas mane trauka prasideda nuo 1800 rpm

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 14:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Pas mane trauka prasideda nuo 1800 rpm


Pas mane ir panašiai :).

Gal gali paaiškint aukščiau rašiusiam kolegai kiek ten kas vaikšto prie turbinos xantijos, nes tu kiek pamenu pas save krapštei ten.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 14:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Uzsivarai masina ant rampos arba duobes kokiam garaze, uz vairo pasodini kita zmogu ir liepi jam gazuoti-negazuoti. Kol masina uzgesinta ir nera sukurtas vakumas aktuatoriaus slangeleje, tada wastegat'as buna atviras. Uzkurus masina pasimato kaip aktuatoriaus asele suvaiksto taip uzdarydama wastegat'a (su salyga, kad valdymo solenoidai veikia ir slangeles nekiauros). Dirbant varikliui zemom apsukom tik nezinau iki kiek RPM wastegate'as buna uzdarytas ir visas ismetamuju duju slegis suka turbina. Kai salone sedintis zmogus uzmyga daug gazo aktuatoriaus asele vel suvaiksto ir atidaro wastegate, kad dalis slegio apeitu turbina ir nesugadintu variklio. Konkreciai nuo kiek apsuku atsidaro wastegates nezinau.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 15:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
Citrusas rašė:
Uzsivarai masina ant rampos arba duobes kokiam garaze, uz vairo pasodini kita zmogu ir liepi jam gazuoti-negazuoti. Kol masina uzgesinta ir nera sukurtas vakumas aktuatoriaus slangeleje, tada wastegat'as buna atviras. Uzkurus masina pasimato kaip aktuatoriaus asele suvaiksto taip uzdarydama wastegat'a (su salyga, kad valdymo solenoidai veikia ir slangeles nekiauros). Dirbant varikliui zemom apsukom tik nezinau iki kiek RPM wastegate'as buna uzdarytas ir visas ismetamuju duju slegis suka turbina. Kai salone sedintis zmogus uzmyga daug gazo aktuatoriaus asele vel suvaiksto ir atidaro wastegate, kad dalis slegio apeitu turbina ir nesugadintu variklio. Konkreciai nuo kiek apsuku atsidaro wastegates nezinau.


Kaip ten viskas dirba as jau seniai zinau, man idomu ar daug vaiksto ta asele. Pas mane apie 10 mm +/-.
Taip iseina, jei padaryciau didesni vakuma, tada wastegate atsidarytu maziau ir tada turba pustu daugiau oro. Taip as suprantu pas HDI padaryta?
su TD tai figne, susukau aktuatoriaus kojele iki galo ir viskas. O cia saleinoidai hujoidai visokie :) todel ir domiuosi. Nes siaip prie didesnio oro slegio, siurblys ir purkstukai dar pajegus daugiau duoti kuro, bet tik iki tam tikros ribos, va tas man ir idomiausia, kaip paprasciau daugiau oro paduot. aisku, galiu statyt slegio reguliatoriu, kur is saltosios dalies iseina slangute, ten statai trainyka ir dedi reguliatoriu, isleisdamas truputi oro pro sali, apgauni aktuatoriu, kuris neatidaro/maziau atidaro wastegate voztuva :)

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 16:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
mantyska rašė:
Taip iseina, jei padaryciau didesni vakuma, tada wastegate atsidarytu maziau ir tada turba pustu daugiau oro. Taip as suprantu pas HDI padaryta?


Taip

mantyska rašė:
Nes siaip prie didesnio oro slegio, siurblys ir purkstukai dar pajegus daugiau duoti kuro


Kompas pats reguliuoja tiek oro slėgį, tiek kuro padavimą.

mantyska rašė:
va tas man ir idomiausia, kaip paprasciau daugiau oro paduot. aisku, galiu statyt slegio reguliatoriu, kur is saltosios dalies iseina slangute, ten statai trainyka ir dedi reguliatoriu, isleisdamas truputi oro pro sali, apgauni aktuatoriu, kuris neatidaro/maziau atidaro wastegate voztuva


Nieko tu čia neapgausi. Oro daugiau paduos pats kompas kai reiks, tau reikia tik užtikrint kad viskas veiktų. O nežinant kokie pas tave kada slėgiai tai čia būrimas iš kavos tirščių ir šiaip malonus šnekučiavimasis :wink:

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 17:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Pukas rašė:
Bivainis rašė:
mantyska rašė:
ant interkulerio? tai ten ka, rodo oro slegi?

Nieko nerodo, duoda signalą kompui, manau. :)


Pagal simptomus ir buvimo vietą bus MAP (oro slėgio įsiurbimo kolektoriuje) sensorius. Kai jis neveikia, kompas mato įsiurbimo kolektoriuje atmosferinį slėgį visą laiką, važiuojant mieste ir nedideliu greičiu gali dar labai ir nesijausti, bet galios trūkumas yra, ypač pasijaučia lenkiant dideliu greičiu.

Galia "išsijungdavo" pasiekus 2500 ir tada jau jos iš vis mažai belieka, nesvarbu kokia pavara ir kokiu greičiu bevažiuotumei. Bet užtenka išjungti degimą, užvesti iš naujo ir vėl yra pilna galia, ir bus nors ir visą dieną iki tol kol pasieks 2500. Matyt suveikia kažkoks "jungiklis" kompe.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 18:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
To, pukas: kaip tai neapgausi. ne kompas ora pucia, pucia turbokompresorius. Kompas reguliuoja viska sita ir tai daugiau maziau mechaniniu budu. wastegate tam ir reikalingas, kad motorui nebepaduot daugiau slegio, dumas isleidziamas apeinant karstaja sparnuote, Taigi jeigu tu aktuatoriaus kojele susuki (neissuki kad ilgesne butu), tada mazini atidaryma, nes paprasciausiai kojele bus per trumpa, kad atidarytu voztuva, to pasekoje daugiau dumu eina per sparnuote. Sita jau buvau ne vienam padares ir viskas pavyksta kuo puikiausiai. Tik butent HDI nedariau to, nes neprieinu kad pasukti aktuatoriu. Bet prieisiu :D Bet dabar reik issiaiskint kodel pas mane taip idomiai viskas vyksta. Aisku tai, kad dabar kai EGR nebeatsidarineja, kazkaip gyviau sukasi motoras, bet ne kazka, tiesiog grynesniu oru kvepuoja.

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 21:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Tai tu prisuksi kojele ir galvoji kompas nematys, kad daugiau oro paimama? Nemanau, kad anas toks durnas, tiesiog mažins vakumą ir vis daugiau atidaris westgate. Pas mane išvis nebeuždarinėdavo westgate, matyt vakumo pompa pasilpus, tai aš dabar tiesiogiai pasijungęs nuo pompos prie westgato vakumą, laukiu šiltesnių orų :). Teoriškai jis turėtų visada būti uždarytas, gresia overboost, bet keleta menesiu be problemu :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007