Pamirsau dar viena pasiulyma, kuris praverte kelis kartus. Jeigu del kokiu nors priezasciu neatsidaro galinis langas (pvz dingo kontaktai ar nuemete plastikini dangteli ir uzdarete galini langa, ko pasekoje nebeprisispaudzia mygtukas fiksuojantis uzdaryta langa ir tuomet langas nebeatsidaro, nebeprisiduoda signalizacija) ir reikia ardyti valytuva arba ziureti takelius - reikes nusiardyti visa apdaila galinio dangcio, kas uzima nemazai laiko, sulauzomos sponkes ir t.t. As prasivecziau juodo kaprono siuleli per atidarymo mechanizma ir palikau ji isvesta vidineje galinio lango puseje - atidares bagazine laisvai galiu atidaryti galini langa timptelejes uz to sniurelio - sito prireike kai nuemiau is vidaus plastikini dangteli ir uztrenkiau langa...
Ardziau jau trecia karta, nes galinio valytuvo kojele buvo itrukusi ir per ja kaupesi purvas, taip pat purvas kaupesi tarp "saibos" ir sriegio (nuotraukoje kur matosi visas valytuvo mechanizmas pacioje kaireje net matosi kaip sriegio krastas yra patrupejes ir ten susidaro tarpai purvui patekti). Taigi teko su dilde paslifuoti ta sriegi (labai atsargiai, nes metalas pasirode labai minkstas, be to pasidare tarpelis tarp paprastos saibos ir tos pusmenulio kur neleidzia nuslysti aselei - jauciu reikejo i ta tarpa prideti dar saibeliu...) bei nusipirkau nauja kojele Robete uz 100 litu - tikiuosi gedimas nepasikartos.
O pabaigai, kas atsitinka kai remontuojant takelius ne visi tolygiai buvo uztepti:
http://www.youtube.com/watch?v=17ivpEa_ ... ture=shareJau tada atrode keista, kad kai kurios vietos stipriai kaito - realiai taip neturi buti ir su ranka ant naujo stiklo visai neina pajausti kad galinio lango sildymas ijungtas. Garsas buvo toks, kad atrode jog i mane sove (beje kai kurie tikrai patikejo, kai pasakiau jog kulka istraukiau is priekines paneles

)