H2O5 rašė:
nes, tai daugiau manau ir nera daciku, kurie tepalo slegi matuotu ar panasiai. Nes cia slegis ale nukrenta ir motora gesina kompas, taip suprantu?
Cia gali buti dar viena varke...nuskambes galbut nelogiskai, bet pabandyk patikrinti davikli,kuris skaiciuoja alkuninio veleno sukius(gal ne visai tiksliai jo paskirti apibudinau), zodziu holo daviklis, kuris stovi greiciu dezes korpuse ir duoda signala apie smagracio sukimasi, smagratyje yra grioveliai ir daviklis gauna signala, taip duoda suprasti kompui kokiu greiciu (arba kad tiesiog sukasi) sukasi alkuninis.
Paaiskinsiu, ka norejau pasakyti. man buvo netycia nugnybtas sio daviklio vienas is laidu, gal ne iki galo nutrauktas, nes tik uzkures nuvaziuodavau gal 5 km ir gesta motoras, pries tai ispejima apie zema tepalo slegi (low oil pressure) spedavau pamatyt ekranelyje ir viskas. taip pat ieskojau galu del tepalo slegio, pertikrinau slegio davikli, isukes kita buvau, vis tiek tas pats...tada pasizeriau tepalo pompa, keiciau filtra, pyliau tepimo sistemos plovikli ir dar ko tik nedariau...vistiek tas pats. kol netycia uzmaciau perluzusi pries tai mineto holo daviklio laideli,jis kazkiek kontaktuodavo bet atsijungdavo bet kuriuo metu nuo krestelejimo arba pasiles nuo variklio praradavo kontakta.
Logika tokia, kai nera signalo apie alkuninio veleno sukimasi, kompas supranta, kad variklis gesinamas ir nutraukia purkstuku darba ir variklis uzgesta, taciau dar sukasi nuo begio, kartu su nukritusiom apsukom krenta tepalo spaudimas ir pypt LOW OIL PRESSURE skydelyje..Kaip sakiau, nesamoningai ir be rysio atrodo, bet butent taip buvo su mano C5, ir kaip sakiau issiaiskinau tai netycia. sutvarkiau ta laideli ir viskas stojo i vietas
