WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 18 2013, 11:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Pirmiausia bandžiaut taisyti problemą, kad užgęsta esant šiltam varikliui prie didelės apkrovos (gazas - dugnas).
Bet panašu, kad tai pasekmė kažkokios kitos problemos.
Per TA dūmingumas buvo ~3 ( 2 kart apie 3.5, paskutinį kart 1.5 - tai pagal vidurkį praėjo TA). Pats dūmingumas pasireiškia tik esant šiltam varikliui ir meta juodą debesį akseleruojant. Toliau laikant, kad ir iki maksimalių apsūkų, juodo dūmo nebėra.
Vakar bandžiau, kokią įtaką duoda EGR atjungimas nuo vakuumo.
Pedalas fiksuotas. Temperatūra 80C.
EGR valdymas neatjungtas:
MAF rodmenys 66g/s, turbinos slėgis 0,6 bar, kuro srautas 158cc/min, apsukos 2650 rpm
EGR valdymas atjungtas nuo vakuumo:
MAF rodmenys 48g/s, turbinos slėgis 0,0 bar, kuro srautas 117cc/min, apsukos 2950 rmp

Stebiuosi, kad turbinai ir EGR'ui neveikiant auga apsukos ir krenta sąnaudos (?). Ką patarsite daryt toliau ? Nuimti EGR, įsiurbimo kolektorių ir viską valyti? Kaip dėl swirl'o, ar yra šitam variklyje? Į akis krenta tepalas ant variklio galvutės, gali būti kad leidžia per tarpinę arba kažkokią oro sklendę. Nežinau, kas ten per mazgas tarp interkulerio šlangos ir įsiurbimo kolektoriaus.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 15:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
pala pala. tu tiesiog vakuma atjungei... tai turbina nifiga ir nebekelia slegio, nes jei atjungei visiskai vakuma, tai wastegate voztuvas nebeuzsidaro ir turbina vinioja visus dumus lauk o ne per sparnuote. Kur yra trainykas ir is ju eina i du saleinoidus, tai nuo trainyko numauk visa ta reikala ir vakuma paduok tik i ta salenoida, kuris turbina valdo, kad ten viskas darinetusi kaip kur kas turi buti. tada matysi skirtuma su ir be EGR'o. pas mane jis dabar nebesidarineja, visad uzsidares, tai masina siek tiek smagiau vaziuoja, bet vistiek vangi

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 15:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Supratau, neteisingai atjungiau :D Mąsčiau, kad atsijungia kaip elektra - laido atjungimo principu :D O čia reikia vadovautis susisiekiančių indų principu. Dėkui!
Namų darbai - pertikrinti teisingai ir pamatuoti purkštukų grįžtamą su apkrova.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 16:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
tai va papostink po to skaicius kas gaunasi. idomu labai kokie pakitimai, ka pucia turbina ir pan. aisku, realiai reiktu isvis nuimti ta suda ir tiek ziniu.
Mano darbiniam renault master 2.8 TD buvo EGR nuimtas. net nemaciau, kad jis nuimtas, kai keiciau turbina, pamaciau tik tada, sakau kaip jis taip rauna. 4 cilindrai 2.8 84kW, bet raketa ne masina buvo, patikek tikrai su lengvosiom galejai "draginti".

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 17:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Kur leidžia tepala matyt kalbi apie mazgą prie kurio taip pat jungiasi vakuumo šlangutė? Ar ten giliau link kolektoriaus? Ten kur vakumas jungiasi stovi sklendė šlangos viduj. Pas mane ten viskas tepaluota, taip pat galvos dangtelis aptaškytas. Išardžiau, tai intercoolerio šlangoj tepalo pilna, bet keista kaip jis išbėga lauk, jei oro neprapučia :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 17:56 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
pas mane visa turbina isiurbimo kolikas visa ta puse paskendus tepale :D ir keistai visas paskirstymo dirzo apsauginis dangtelis paskendes tepale, ypac apatine dalis. Itariu, kad gal per salnika veleno leidzia...

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2013, 21:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sloikas: taip, tas mazgas irgi gauna vakuumą. Nesuprantu, kokia tos sklendės paskirtis. Bet tepalo paduoda :)
Kaip sakė mantyska, palikau vakuuma tik ant wastegate valdymo. Mašina pradėjo gyviau apsukas imt, atsirado turbinos "rovimas" ryškesnis nuo ~1750rpm.
Nepavyko išprovokuoti užgesimo. Pavažinėsiu kurį laiką taip pat. Jau morališkai ruošiuosi EGR'o valymui, o labai tikėtina, kad teks ir užglušint. Jau tamsu buvo, nepamačiau kaip ten dūmai. Rytoj dar patikrinsiu ir dar duomenis nuimsiu.
Dar kart patikrinau nuo purkštukų grįžtamą srautą ant ~3000rpm. Didokas - per 3 minutes primyžčiojo apie 100ml - 120ml nuo kiekvieno purkštuko. Tiesiog ištisai bėgo srovele. Ar tai jau reiškia, kad purkštukams amen?

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2013, 17:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Dėl tos oro sklendės man irgi įdomu. Gal ten akceleratorius :lol: Be vakumo pilnai atsidarius, prie progos reiks pagazuot ir pažėt kas ten vyksta.

Purkštukus sunku patikrint be stendo. Juodi dūmai tai blogas kūro ir oro santykis. Per daug kuro, arba per mažai oro. Oro srautas geras žiūrint su lexia? Pas mane berods ant laisvų ~300, ties 3k ~600 jei gerai pamenu. Jei realiai yra per mažai oro (nesisuka turba, oro filtras užsikimšęs, egr užglušintas) tai kompas atitinkamai paskaičiuoja kūro padavimą, dūmų neturėtų būt. Tikėtina purkštukai, egr arba MAF matuoklė. Čia tik mano pamąstymai :)

Pas mane matomai elektro vožtuvai blogi. Perrinkus pompą vakumas lyg ir atsigavo, bet westgate užsidarydavo kada jam patikdavo. Sukeičiau egr ir turbos vožtuvus tai išvis niekad nebeužsidaro... Varau su tiesiogiai pajungtu vakumu, galėtų rimtesnė chebra(Taurius?) pakomentuot ar tai kenksminga ir pavojinga :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2013, 16:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
EGR atjungtas, dūminimas išlieka. Rodikliai panašūs į neatjungto EGR, nežymiai didesnės sąnaudos (!).
Reiks viską nuiminėt ir valyt oro padavimą, EGR.
Kitą savaitę laukiu, ar bus premija. Tuomet imsiu kitus purkštukus, dėsiu ant stendo, jeigu geri - pastatysiu ant mašinos. Na, ne pats - neturiu nei įrankių, nei žinių :)

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2013, 18:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Sloikas rašė:
Dėl tos oro sklendės man irgi įdomu. Gal ten akceleratorius :lol: Be vakumo pilnai atsidarius, prie progos reiks pagazuot ir pažėt kas ten vyksta.

Purkštukus sunku patikrint be stendo. Juodi dūmai tai blogas kūro ir oro santykis. Per daug kuro, arba per mažai oro. Oro srautas geras žiūrint su lexia? Pas mane berods ant laisvų ~300, ties 3k ~600 jei gerai pamenu. Jei realiai yra per mažai oro (nesisuka turba, oro filtras užsikimšęs, egr užglušintas) tai kompas atitinkamai paskaičiuoja kūro padavimą, dūmų neturėtų būt. Tikėtina purkštukai, egr arba MAF matuoklė. Čia tik mano pamąstymai :)

Pas mane matomai elektro vožtuvai blogi. Perrinkus pompą vakumas lyg ir atsigavo, bet westgate užsidarydavo kada jam patikdavo. Sukeičiau egr ir turbos vožtuvus tai išvis niekad nebeužsidaro... Varau su tiesiogiai pajungtu vakumu, galėtų rimtesnė chebra(Taurius?) pakomentuot ar tai kenksminga ir pavojinga :)

jei neturi noro pamatyt pradegusius stumoklius ar galvos tarpine pasikeits - tai taip - pavojinga

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2013, 06:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
exDalimis rašė:
jei neturi noro pamatyt pradegusius stumoklius ar galvos tarpine pasikeits - tai taip - pavojinga


Sudėtingas sakinys, bet kiek supratau galiu ilgai nevažiuot ir geriau nespaust man stipriai. Reiks dar tada gazo vožtuvėlį pasibandyt, gal nors vienas iš trijų geras.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2013, 07:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Nuo tokio sujungimo varikliui sveikiau tikrai nebus.
Turbina nuolat pūs maksimalų įmanoma slėgį, dėl tos priežasties jinai gali "persisukti".
Taip pat dėl didelio oro kiekio liesės mišinys ir kais variklis, dėl ko gali pasilydyti tam tikri jo elementai.

Net ir ramiai važiuojant turbina nuolat dirbs didesniu nei numatyta krūviu.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2013, 16:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Reiškias grėsmės daugiau teorinės :) Kiek stebėjau su lexia tai iki 2k ar daugiau apsukų man rodos westgate laikomas atidarytas, prie vožtuvo rodo 95%. Tai grubiai mąstant neturėtų būt skirtumo šiame apsukų diapazone.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2013, 18:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Sloikas - čia aksleracijos metu tie 95 procentai...
Tu įšlėk į lygų kelią, pastoviu greičiu ir pažiūrėk measured turbo pressure ir turbo pressure setting. Tokiu būdu pamatysi realų skirtumą

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 26 2013, 06:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Jop, veliau pagalvojau, kad stovint nedaug dujų išmeta.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007