Smagu, kad nepapjovė trumpabėgio, nors ir nežadėjo

Xsiuchai trūko diržas po to, kai pakeičiau pūsles, užmontavau padangas gale ir visus ratus perbalansavau, tai pikta iki dabar.
Šiandien parduota už 1.1 Panevėžiečiams perekupams/auksarankiams. Vyriokai perka, atkala ir parduoda. Tad panašu, jog po kokios savaitės kitos ją vėl autogide išvysiu

Gėda prisipažinti, bet db kieme grynaveislis vokietis..
Naparnikas kol kas važinėja su zx 1.8i benzinas/dujos, bet ir tas pardavinėjamas. Dujomis traukos nėra, benzinu irgi nedirba: kažkuris purkštukas nusibaigęs. Galinis ratas vienas irgi jau giltinę sapnuoja.
Šiandien turėjau misiją per gerą valandą susirasti ratus (nes kolegos zx turėjo būti parduotas) neišleidžiant daugiau, nei gavau už xantiją, tai rinkausi net iš dviejų variantų:
honda civic su TA dar 2 savaitėm (supuvus, kieta, žema, variklis baltą dūma metą per pedalą paspaudus. Kitaip tariant lavonas už 1000 lt...) ir ford fiesta.
Tai vat, reiks į ford forumą keltis

(joke

)
Fiesta kaip ir visos: papuvus (senelis galines arkas šveitęs, špachliavęs, dažęs, dugną smalavęs), bet niekur kiaurai nelenda pirštai. Slenksčiai pilnai gyvi (tepalus pakeičiau, tei dugną išnagrinėjau) Variklis net 1.4 mono įpurškimas su 52 kw. Kaip fiestai, visai smagus motoriukas. Ir dujomis ir benzinu bėga maždaug vienodai.
Padangos geros, net su šipais. Ir dar dvi vasarines pridėjo. Važiuoklė be priekaištų - nė bildesio ir šarnyru, traukyčių ir kitų mazgų. Senelis - mechanikas krapštukas. Tik vairas turi laisvumą.
Komplekte kenwood magnetola su cd ir 4x50w išėjimais. Katalizatoriaus bakelis yra, tik nežinia ar viduje kas likę

.
O kaina tai šypseną kelianti: net 600 lietuviškų pinigų. Ta ir draudimas iki spalio.
Blem - gero dviračio nenupirksi už tiek.
Aišku, labai norėjau to bx, kur Vilniuje, bet kaina vis dar neatitinka prekės.
P.s. Turbininis renukas iškeliavo į Estiją. Vakare paskambino, angliškai/rusiškai/estiškai susikalbėjom dėl kainos, 7 ryto jau mane iš lovos išvertė.
Ps.s.
Man kažkaip nesiseka rašyti vieno sakinio įrašų..