Raimondas rašė:
Na Kaunieciai niekad mandagumu nepasizymejo

Esu elektronikas ir motoru kol kas nekrapstinejau, tai gal ir kvailai klausiu. Bet niekaip neismastau, kaip ta sklende turi veikti? Pasiekus tam tikra apsuku kieki turi atsidaryti ir pusti ora? O tai jei vazineju labai tvarkingai ir negazuoju be proto? O kodel blogai jei pastoviai pus? aplamai kodel Lexia nerodo spaudimo, ar sita programa ir nerodo(pirma karta as ja maigiau)? prie kiek apsuku tas voztuvas pradeda darinetis?
Sklendės veikimas gali būti dvejopas. Seniems motorams ji būdavo nuolat uždaryta ir atsidarydavo dėl slėgio perviršio, kad neperpūstų - reguliuojama pačios turbinos mechanikos.
Naujiems, tuo pačiu ir HDi, tą sklendę reguliuoja vakuumas, o ji yra būtent neutraliai atvira. Gazuojant, kyla tas vakuumas, ir sklendė uždaroma, turbina pradeda pūsti slėgį į variklį, o ne pro šoną. Plius, visus procesus vakuumo sistemos dar reguliuoja elektroninė sistema, keli vožtuvėliai ar panašiai, kurie šitam sklendės valdymo variante ir atidaro ją (išleidžia vakkumą iš tos pūslės, kuri uždaro sklendę).