Daug laiko jau praėjo, bet dar daugiau visokių darbukų nuveikta su bx'u. Visų pirma dėl tos pečiuko schemos, tai persilitavau aš ją, įdėjau ir jau tikėjaus, kad veiks, bet deja vistiek neveikė. Tuomet išsiardžiau po valdymo rankenėlėm esančią schemutę ir po galingumo rankenėlės plastmasiniu šliauikliu radau, kad nudegę takeliai. Taigi iš Deimantuko nusipirkau tą schemutę sveiką ir dabar jau viskas veikia kaip priklauso.
Vėliau pradėjau šiek tiek ruoštis artėjančiai TA. Taigi vieną vakarą tvarkiau slenksčius, kadangi viename iš jų buvo baisios skylės. Padariau greitai, paprastai ir labai nesicackindamas, kadangi norėjau tik jas užmaskuot pries TA, o vėliau vasarą galbūt reiks naujus slenksčius virint vistiek. Žinoma atėjus pavasariui tuo pačiu kapitališkai išsivaliau visą saloną. Kadangi buvau numatęs TA eiti pereitą šeštadienį Alytuje, tai bxas sumaste iskresti dar keletą pokštų. Pirmas iš jų, tai buvo, kad važiuojant lėtai per gilesnę duobę duslintuvas ties kelnėm sumastė nulūžt. Taigi buvo nupirktas iš saulyno su vienu iš bakelių, kadangi ir gale aplink bakelius radau labai daug skylių vamzdžiuose. Taigi šeštadienį meistras suvirino duslintuvą ir patikrinęs ar viskas veikia (šviesos, posukiai, visos kitos lempos), apsivalęs šiek tiek variklį nusprendžiau važiuot atlikti TA. Ir tada bxas iškrėtė antrą pokštą.
Kažkas nutiko su sankaba/greičių dėže. Esmė tokia: kai mašina neužvesta, nuspaudus sankabos pedalą visi bėgiai jungiasi gražiai, tačiau tik užvedus mašiną norint įjungt pirmą bėgį to padaryti neįmanoma, kadangi pilnai nuspaudus sankabą bėgio įjungt vistiek neina. Važiuot tapo imanoma tik vienu būdu. Užsikurt su sankaba įmušus pirmą bėgį ir vėliau važiuojant kiti bėgiai vėl kažkodėl įsijungdavo. Ir dar keistas dalykas, kad stovint tarkim sankryžoj, nuspaudus pilnai sankabą, tačiau su ijungtu bėgiu, masina vistiek juda šiek tiek. Taigi bandau dėl viso to kaltint sankabos trosą, kurio vis dar nebuvau pakeitęs. Ar čia gali būt kažkas rimčiau? Dar pastebėjau, kad tas varžtas ant vairo kolonėlės, kur laiko traukutes yra ganėtinai atsisukęs ir labai jau ten daug laisvumo lieka tom traukutėm. Taigi gal kas turit kokių minčių kas čia galėtų būti. Šiaip masina dabar palikta pas meistrus, bet jie kaip supratau dar nežiūrėjo.
Na, o kadangi jau buvau pasiryžęs bandyt pereit TA, tai vistiek nuvažiavau to padaryt. Na ir mano džiugesiui nieko labai rimto nerado. Žinoma tikrintojui dėl sankabos buvo net akys iššokę ant kaktos, bet trūkumai rasti tik sankaba, priekinis vienas amortizatorius šlapias ir gale stabžių vamzdelis surūdijęs ir leidžia skystį. Tai vat tik šitie trys dalykai. Dėl vamzdelių nieko blogo, o vat dėl sankabos, tai labai tikiuos, kad nieko rimto ten nebus.
Beje, dėl dūmingumo patikros. Skaudėjo širdį kai stovėjau šalia, o jis kokias 4 sekundes pjovė variklį tokiais sūkiais, kurių aš gyvenime nesu pasiekęs, tačiau buvau įsitikinęs, kad dėl to bėdų nekils ir nekilo. Dūmingumas 1,1 iš 3. Manau visai neblogai tokiam senukui su du metus nekeistais kuro ir oro filtrais (artimu metu būtinai keisiu)
