ej, chebra, zinau as apie tuos isnesimus ir panasius reikalus, nereik man pasakot, sakau kad pas mene kai suleista masina tai originalus ratas (kurio et nezinau nes nesimato niekur, bet isnesimas tikrai nemazas, matosi vizualiai) lietesi i arka, bet po to pastebejau kad arka siek tiek palinkus buvo. Patiesinus viskas kaip ir liuks. PRies tai turejau ratus su et 35. Lietesi i ir amortikus, tada buvo daromos rastafkes 10 mm ir kaip ir tilpo, su 215 padangom, bet norejosi vistiek kad issinestu labiau, nes atrode sulinde, truko dar 10 mm. Veliau isigijau ratus su et15 enkei ratu replikas, bet xantoijos nebeturejau, dejau ant B4 (deje teko toki triperi paturet), ten priklause et38 berods, tai su tuom isnesimu buvo tobulai, suzemintai masinai ratas tik tik su arka baigiasi ir amortizuojant neliesdavo, bet realiai ten buvo gal keliu milimetru tarpelis. Dar veliau isigijau ratus irgi r17 RH zw1, ratai ardomi, superiniai su gerom palangem et45 50mm rastafkes ratai o ratu plotis buvo 8,5 colio...deje xantijai niekaip nejo

nes is po arkos ratas lingo laaabai daug. teko parduoti, todel priejau isvados, kad tokie ratai kokiu noriu netilps, tad lieka skardos, su baltais apvadais ir chromuotais kalpokais. Tad vyrai, nepasakokit man apie ratus

visokio velnio apturejes ir eksperimentu pridares

mane labiau domina kiti dalykeliai
