WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 23 2013, 21:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki,
kam teko iš praktinės pusės susidurti su leakdown (nuotėkio) testu? Jo esmė - į cilindą stūmokliui esant pačiame viršuje tiekiamas suspaustas oras ir matuojamas nuotėkis. Jei viskas sandaru, nuotėkis mažas, jei kažkas kiaura, nuotėkis didelis. Be to, galima paklausyti kur tas suspaustas oras sprunka: į karterį per žiedus, į kolektorius per vožtuvus, į gretimus cilindrus ar aušinimo sistemą.
Metodo privalumas prieš kompresijos matavimą - nereikia sukti variklio, galima paprasčiau diagnozuoti kur vis tik nuteka. Trūkumas - sudėtingesnė atlikimo procedūra, nes neužtenka prisukti, reikia dar ir pastatyti stūmoklį į vietą.

Taigi, ar kam iš specų tekę su tuo susidurti? Ar naudojate? Kodėl?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 05:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kai dirbau servise, nenaudojome. Garaže irgi ne. Gaila buvo laiko. Pamatuoti kompresiją yra daug greičiau ir paprasčiau, o jos neradus (kaip ir leakdown'o atveju orui švilpiant į visas skyles), finalas visvien tas pats- galvos lupimas. O ją nulupus, viskas tampa akivaizdu ir vizualiai, kur ta kompresija pradingsta.
Jei variklis net neprasisuka, kompresijos nepamatuosi, bet nepratestuosi ir leakdown'o; visvien iškart tenka lupti galvą ir karterį, ir viskas taipogi tampa akivaizdu.

Spėju, kad "leakdown'ą" išrado chebra, garažėlyje paprasčiausiai po ranka neturėjusi kompresometro ir nedrįsusi lupti galvą, bet labai norėjusi bent apytiksliai sužinoti, kas su varikliu negerai :D .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 08:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Aš taip ieškojau turetai alfai ,prieš kokiu 12 m,norejosi suzinoti kuris cilindras nusprogo,buvo 3 cilindro išmetimo voztuvas pradegęs,pute per išmetimą konkreciai orą :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 16:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
buvo 3 cilindro išmetimo voztuvas pradegęs,pute per išmetimą konkreciai orą :)
Bet visvien teko lupti galvą... ;)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 21:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
saulynas rašė:
buvo 3 cilindro išmetimo voztuvas pradegęs,pute per išmetimą konkreciai orą :)
Bet visvien teko lupti galvą... ;)

Kas be ko :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 00:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Mane šis testas domina, nes turiu du vienodus varikliukus ir reikia išsirinkti vieną, o kitą išleisti į marčias kaip nereikalingą. Abu nubėgę panašiai netoli 400kkm, kuriasi puikiai tiek žiemą, tiek vasarą, abiems reikėtų pakeisti diržą/galvos tarpinę profilaktiškai, nes abu ties ja rasoja. Vieno kompresiją esu matavęs, kito neteko, bet prieisiu ir prie to. Bet kompresija gi gali sprukti ir per kokius tai vožtuvus pasėdusius ir nebus aišku kas vis tik dėl jos kaltas. Todėl leakdown testas atrodo patrauklesnis vien dėl galimybės išsiaiškinti neardžius pro kur kas leidžia. Aišku, galiu ir nusilupti abi galvas, nes vis vien tarpinę reikia keisti ir įvertinti situaciją po jomis individualiai. Tik po to dėti atgal seną tarpinę ir parduoti tokį variklį neatrodo labai teisingai.

Kitaip tariant, ką, jei ne leakdown testą, patartumėte daryti priimant sprendimą dėl variklio? Užtenka kompresijas abiejų pamatuoti ir palyginti ar vis tik abiems lupti galvas (prieš tai pamatavus kompresijas) ir žiūrėti kas ten kaip?

Kalba čia eina apie 1.7TD 66kW XUD7-TE variklius.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 06:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei vieno iš variklių tu nė nesiruoši tvarkyti, nėra ir prasmės lupti jam galvą. Kaip suprantu, varikliai išimti?
Mano manymu, pajunk starterius ir pamatuok tą kompresiją- ji yra vienas pagrindinių faktorių, apsprendžiančių dyz. variklio gerumą. O va jei abiejuose varikliuose su kompresija bus ne kas, tik tada verta bovytis su leakdown'u, be variklio ardymo bandant išsiaiškinti, kurio variklio remontas mažiau kainuos. O jei su kompresija viskas gerai, telpama į gamyklinius parametrus- kam gaišti laiką dar ir leakdown'o paieškoms?... Be to, ir potencialų atliekamo variklio pirkėją domins būtent kompresija, o ne kas kur švilpia ar nešvilpia.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 07:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
assembled rašė:
Mane šis testas domina, nes turiu du vienodus varikliukus ir reikia išsirinkti vieną, o kitą išleisti į marčias kaip nereikalingą. Abu nubėgę panašiai netoli 400kkm, kuriasi puikiai tiek žiemą, tiek vasarą, abiems reikėtų pakeisti diržą/galvos tarpinę profilaktiškai, nes abu ties ja rasoja. Vieno kompresiją esu matavęs, kito neteko, bet prieisiu ir prie to. Bet kompresija gi gali sprukti ir per kokius tai vožtuvus pasėdusius ir nebus aišku kas vis tik dėl jos kaltas. Todėl leakdown testas atrodo patrauklesnis vien dėl galimybės išsiaiškinti neardžius pro kur kas leidžia. Aišku, galiu ir nusilupti abi galvas, nes vis vien tarpinę reikia keisti ir įvertinti situaciją po jomis individualiai. Tik po to dėti atgal seną tarpinę ir parduoti tokį variklį neatrodo labai teisingai.

Kitaip tariant, ką, jei ne leakdown testą, patartumėte daryti priimant sprendimą dėl variklio? Užtenka kompresijas abiejų pamatuoti ir palyginti ar vis tik abiems lupti galvas (prieš tai pamatavus kompresijas) ir žiūrėti kas ten kaip?

Kalba čia eina apie 1.7TD 66kW XUD7-TE variklius.

Galvos geriau nelupk :) ,bus kaip man turejau porą tokių variklių-buvo geri ,pilnai vaziuojantys,ilgai niekam nepsireikė,prireikė vienam galvos,nulupau vieną -š :( ,nulupau kita -dar didesnis :( ,taip ir atsidūre lauze ,o buvo geri motorai :cry:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 08:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū profanui už atsakymus. Reikia pirktis kompresimetrą dyzeliui ir mieruotis ant kalnelio.

Saulynai, kas su minėtomis galvomis negerai buvo? Paleidus varžtus susimetė? Iš esmės juk tas pats galios ir keičiant šiame amžiuje nekeistą galvos tarpinę. Krypstant toliau į lankas, matyt tokį variklį leisti dalimis reikalas miręs, geriau jau visą krūvoj?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 09:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ne, nelabai jos lankstosi šitos galvos, mano gi net perkaitinus galva liko tiesi - skilo blokas. Ten kitos bėdos su jais - sutrūkinėję forkameros ir tarpinės sienelės tarp vožtuvų - amžinas reikalas, būna net ištrupėję. Bet retai tas trukdo veikimui, tik atgal tokios jau kaip ir nebedėsi...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 09:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
sutrūkinėję forkameros
Tipinė visų XUDų problema. Pakol nejudini- dažniausiai netrukdo, variklio parametrai bemaž nesuprastėja, bet jei pajudinai- keisk.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 11:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Ne, nelabai jos lankstosi šitos galvos, mano gi net perkaitinus galva liko tiesi - skilo blokas. Ten kitos bėdos su jais - sutrūkinėję forkameros ir tarpinės sienelės tarp vožtuvų - amžinas reikalas, būna net ištrupėję. Bet retai tas trukdo veikimui, tik atgal tokios jau kaip ir nebedėsi...

Būtent tadai,o kol vaziavo buvo super motorai :bum:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 12:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Anot << katalogo, yra remontinės kameros pirkti, bet darbas kažin ar garaže įveikiamas? Gal ir nepigus?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 14:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai yra forkamerų pirkti ir aišku jos keičiamos, ir galvistai tą daro be problemų. Ar pats padarysi - kažin. Jeigu jas išimt gražiai pavyktų - taip pat galima atgal supresuot pabandyt. Aš asmeniškai bijočiau, jas išiminėdamas, galvą sugadint (subraižyt ar įmušt su grubiais įrankiais). Bet jai jau galvą darysi - tai vistiek pats nešlifuosi, vožtuvų įvorių nekeisi, vožtuvų pertvarų nevirinsi ir paskui naujų angų nefrezuosi ir žiedų nepresuosi? Jei tam užtenkamos sąlygos, tada ir forkameras pasikeist pačiam galima :)

Saulyno atveju - viskas kitaip. Nulupi motorui galvą - randi tokį vaizdą. Gali dėt atgal, bet jeigu tempiant varžtus kas negero atsitiks, trūkimas prasiplės ar gabaliukas koks atlūš - gali pradėt ir pūst kurnors. Plius - tampi jau apgaviku, parduodančiu motorą su prasta galva. Jei parduodi neardytą- nežinai kas viduje - tai pirkėjui ir pasakai - sąžinės negraužia. O dirba gražiai, gal dar ir dirbs. Aišku galima sutvarkyt, bet normalus galvos remontas kainuoja daugiau, negu tas motoras kaip visas ir dar su dėže.

Pasikalbėk su Deimantuku, arba tiesiog paieškok temos. Jis prieš kelis metus tą problemą turėjo ir nagrinėjo - pramušė aušalą į cilindrą. Ir kiek pamenu ieškojo galvos, kelias pasižiūrėjo - visur tas pats, gal nestipriai, bet kažkas jau nutikę, ir dėt tokios nesinori tiesiai, o tvarkyt kainuoja tiek pat, kiek savo. Užsidėjo savo suremontuotą, berods 700 vien už galvos darbus su dalimis mokėjo, o nuėmimas ir pastatymas savo.
Kiek pamenu - priimta buvo nuomonė, kurį beje esu radęs ir užsienio forumuose, kad kalta gamyklinė tarpinė, kurioje kažkas ne taip, per maži kanalai ar panašiai, prikepa tepalas... Pogamyklinės to jau neturi.
Savo neturbinio C15 radau dar nebaisią, forkameros sveikos, įtūkus berods tik viena pertvara, todėl ir pastatėm atgal, iš dalies ir dėl to, kad nebuvo ką daugiau daryt :D Ji tikriausiai buvus jau daryta, o gal tiesiog neturbiniam nėra tos bėdos.

Jei bus kokių klausimų dėl išardymo - maloniai prašau kreiptis, beveik viską dar atsimenu iš variklio priekio. Gale jau skirsis reikalai...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 17:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Čia rašo, kad įtrūkusi forkamera nėra tragedija: http://www.bxclub.co.uk/FORUM/viewtopic.php?f=2&t=14754
apie galvų meistrą:
Cituoti:
He will remove the swirl chambers, skim the head and then refit the swirl chambers with the correct protrusion. The crack in the swirl chamber is indeed no problem.

Vertimas
Cituoti:
Išims forkameras, nušlifuos galvą ir sudės forkameras atgal su teisingu išsikišimu. Įtrūkimas forkameroje iš ties nėra problema.

Čia minėtas įtrūkimas, atrodo gan baisokai, keista kad tokį laiko neprobleminiu :shock: :
Paveikslėlis

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007