WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 17:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Net ir čia dar ne tragedija; motoras dirbo daugmaž normaliai, net ir su pasisukusia (ar kreivai įdėta) forkamera. Bet visuotinai pripažinta, jei nenori bėdų, nulupus ir nušlifavus galvą, skilusias forkameras privalu pakeisti. Antraip, beveik garantuotai, forkamerų šukės neužilgo sules ir vožtuvus, ir stūmoklius, ir cilindrus, ir matarą gausi išmesti.


Prikabinti failai:
09kov18 002.jpg
09kov18 002.jpg [ 24.46 KiB | Peržiūrėta 1491 kartus(ų) ]

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 18:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Čia gal nuotrauka iš viewtopic.php?f=17&t=18118&p=206557 ?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 19:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Čia rašo, kad įtrūkusi forkamera nėra tragedija: http://www.bxclub.co.uk/FORUM/viewtopic.php?f=2&t=14754
apie galvų meistrą:

Čia rašo tik apie veidrodėlio keitimą ir išmetimo sistemos apsauginius skydus, kuriuos nuėmus, gali nudegti lanksti vairo strypo guminė jungtis :wink:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 20:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pasitaisau: http://www.bxclub.co.uk/FORUM/viewtopic ... 38#p162938

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 20:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Perskaičiau ir pats dabar tą pačią žinutę ir dar kelias po ja.
Žodžiu, jeigu meistrelis sako, kad galvos netikrins, nes reikia žiūrėti darbinėj temperatūroj, o gali ir tai plika akimi NESIMATYTI. Aš tai tokiu meistreliu nepasitikėčiau, kuris taip smegenis pudrina. Trūkimai dažnai ir nesimato plika akimi - atliekamas tikrinimas slėgiu ant staklių. Gal ir nepasiekiamas darbinis dyzelio slėgis iki 30atm ar daugiau, bet vistiek tai yra būtina. Taip pat, normaliai tikrinant reikia tą galvą ir užkaitinti, ką ne visi daro... Tikrinimą apžiūrėjimu galime pasidaryti kiekvienas, kuris mato, ir žino kaip ta galva turi atrodyt, negi tam reikalui reikia specialiai vežti atlikti tikrinimą ir mokėti pinigus?

Sekančiose žinutėse beje parašyta, kad vienas bičas yra daręs apie 400 XUD galvų ir nei vienoj nerado visų sveikų forkamerų ir be trūkių.

Forkamerų, jei tik šiek tiek įskilusios ir visai neatrodo pavojingai, gali tikrai imt ir nekeist, gal ir nieko neatsitiks ir motoras gerai veiks. Bet tai tas pat, kaip radus gerai klibančius vožtuvus, nekeist jų įvorių, nereguliuot vožtuvų keičiant galvą (net ir tabletėm tam reikalinga). Toks pat remontas atitinka velenėlio škyvo nuėmimą ir uždėjimą atgal, nepakeičiant rasojančio salnyko, dėžės lupimą ir alkūninio riebokšlio nekeitimą, to pačio riebokšlio keitimą, nekeičiant vėliavėlių ir t.t.

Ir aš nesakau, kad tai yra blogai, tiesiog pats pasirenki, ką daryti. Pats mėgstu tokį chaltūrną remontą, kuris kainuoja absoliučiai papigiai, bet vistiek važiuoja mašina padoriai. Tik yra bolidų, kurie dirba savo darbą ir yra taip remontuojami, taip atidirba savo kainą. Ir yra technika, su kuria žaidžiu.

Lygiai taip pat - atvaro keist man diržą. Pas 70-80proc net naujų mašinų (naujausiai dariau 2008tų) po alkūninio riebokšliu nutekėjimai arba net nedidelės balutės, pas 50 proc - ir po velenėliu. Nelaša, nesisunkia rimtai, bet... Negi visiem iš eilės tą sakysi ir visiem pulsi keist tuos salnykus. Ten gali būti daugokai darbo, kartais iškrapštyt seną prilipusį yra nemažas hemorojus, kurio metu gali sugadinti net veleną... Išauga kaina pusantro-du kartus. Žmonės nenori, gi nevarva :drunk:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 21:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Аčiū už išsamią nuomonę. Aš visada už remontą iki galo, tiesiog domiuosi objektyviais niuansais.

Kaži nuo ko tos forkameros trūksta? Kaip suprantu, taip nutinka dėl temperatūrinio streso, kuomet kamera nevienodai kaista, bet nuo to, matyt, nelabai yra vaistų.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Leakdown testas
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 22:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Čia gal nuotrauka iš
Nesu tikras, bet sprendžiant pagal datą ir 12 vožtuvų- taip.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007