WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 06:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 29 2013, 06:38
Pranešimai: 7
Sveiki, kadangi esu sviezias dizeliniu varikliu pasaulyje, tai kreipiuosi i jus, gal pagelbesite... Taigi pas mane 2002m 2.0HDI C5 79kW masiniukas ir netraukia, daugiau uzsapudus per pedala, meta duma, o trauka nesijaucia. Nors turbina svilpia, bet nterkuliario slangos turbina nepucia, ziurejau v gate ar vaiksto, tai tik uzkurus masina ji pasislenka ir viskas, o nuo gazavimo net nejuda. Bandziau mechaniskai ja pastumdyt, tai nieko nepadejo, vistiek nepucia interkuliario slangos. Taip pat skydelyje dega antipolution fault.. Tech praejau tik stipriai nudrozes masina ir tai vos vos ant ribos... Degnostika dariau, tai pasake kad neipucia turbina tiek oro kiek kompas praso. Tai nesuprantu, kame saknys ce pas mane... O turbina turi girdetis kaip svilpia? Ar ce jau turbinos gala pranesa? Jau galva skauda nuo galvojimo ir forumu skaitymo.. Patarkit, nes isprotesiu...gal kam taip yra buve, ar turit minciu nuo ko pradeti ziureti.

Dekoju uz atsakymus ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 07:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Čia ne galvoti reikia, o imti ir žiūrėti :D .
Variantas čia tik vienas: jei turbina švilpia, vadinasi ji pučia, bet pučia kažkur "pro šoną", o ne į įsiurbimo kolektorių. Gal paprasčiausiai žarna, einanti interkūlerin, nusimovusi, o gal ir kažkas rimtesnio; kiauras tasai wg pvz. ir slėgį lauk išpučia pro jį.
Žiūrėti reikia; internetu vargu ar išbursime.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 08:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Dabar dar populiaru išprogramuoti fap'ą, bet jo neišimti, arba išimti katalizatorių vietoje FAP'o.

Po kurio laiko pilnai užsikemša FAP'as ir turbina neturi kaip pūsti...

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 08:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 29 2013, 06:38
Pranešimai: 7
Svilpt tai svilpia, bet minciu vat reiktu kur ziuret pirmiausia, o del slangu tai kiek ziurejau tai lyg ir viskas tvarkoje, pro sali nepucia. Nuemes buvau kiek galimybes leido, apziurejau, nesimate jokiu pazeidimu nei itrukimu... Manai gali buti wg voztuvas keuras? Gal kas bandet nuiminet turbina sitam modeliui, nes kiek ziurejau tai priejimas tragiskas, kad tik nereiktu kelt varikli lauk kad nuimtum??? savaitgalis nebeuzkalnu, tai tikriausiai reiks bandyt krpstyt kazka :) nu jai kas dar turi minciu, brukstelkit, nepatingekit :) :lapux:

Del fap'o, tai pac ji ismusiau, katalizatoriu tik palikau, pries tai ji su kompresorium dar gerai praputes. Prie manes ji ir isprogramavo...Blem gal del to kad buvo uzsikises turbina suede? Masina pirkta tik pries 3sav, is vokeciu atbegus, kas ten zino kiek ji buvo eksplotuota su uzsikisusiu...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 10:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Užsikišęs FAP'as gali suėsti ir turbiną...

O FAP'ą kur išpjovei, tai buvo arčiau variklio ar toliau?
Arčiau variklio stovi katalizatorius, toliau - FAP'as. Esu matęs atvejų, kuomet sumaišo ir išima ne tą, kurį reikia.

Taip pat gali pamėginti sujungti vakuumines turbinos valdymo žarneles tiesiogiai ir pažiūrėti ar situacija pagerės.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 11:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
c e vienas ish tu retu modeliu su FAP fitru? :shock:

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 11:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 29 2013, 06:38
Pranešimai: 7
Ta tolimesni ismusiau, dar nesu tiek durnas :D :D bandziau vakuma paleist tik i turbina, niekas nepasikeite... apskritai iskilo man toks klausimas, kai masina uzgesinta ws atviras ar uzdaras, nes uzkurus auto tai voztuvas pasivercia, o keliant apsukas nei kiek nejuda... O turbinos ganetinai garsus svilpimas gali jos gedimo pranasas buti?

kokonas rašė:
c e vienas ish tu retu modeliu su FAP fitru? :shock:


kiek zinau tai buvo jis, kol neismusiau :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 19:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pradėk gal nuo šito:
aliero rašė:
Degnostika dariau, tai pasake kad neipucia turbina tiek oro kiek kompas praso.
Nepradėsiu aiškintis, kodėl bugo netvarkei tame pačiame servise, kai tik pasidaręs diagnostiką sužinojai kame reikalas.
Bet jei jau žinai pačią problemą, turi sąlygas ir bendrą supratimą, kodėl neišsiaiškini, kodėl turbinos įpūstas oras (slėgis) neatsiduria įsiurbimo kolektoriuje? Ar, kaip rašai, net ineterkūleryje...? Nuiminėk žarnas nuosekliai nuo įsiurbimo kolektoriaus link turbinos, ir visvien išsiaiškinsi, kur tas slėgis prapuola. Netikiu, kad turbina sukasi švilpia, o slėgio negeneruoja :) . Slėgis negali prasmegti be pėdsakų.
Ir žiūrėk ne bendrą "žarnų pūtimą" iš akies, o konkrečiai nusiėmęs kiekvieną žarną! Delnu turbinos generuojamas srautas ("vėjelis")
turi būti jaučiamas ir ant laisvų apsukų, o pagazavus tą ranką gali ir atmesti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
pavyzdziui xm uzmynus tapke rankos neislaikysi ant turbinos isejimo (kai nuimtos zarnos).
beto suspaudus interkulerio zarna ir minant per gaza zarna ishsitiesina ir jos neislaikysi...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 21:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 27 2013, 21:18
Pranešimai: 13
Miestas: Klaipeda
yra pasitaike atveju jog shlanga plyshta ishilgai ir labai nedaug tai tikrai sunku surasti gali ir interkuleris ytrukes buti bet girdisi cia gal pavarysiu toki ukishka metoda bet pasidaryk muilo putu ir ishsitepk shlangas sujungimus interkuleri kur bus burbuliuku tenai atydziai paziurek
nemanau jo turba visai nepucia gyvuose parametruose galima pamatyti kiek ji ypucia ir kada dingsta slegis
diagnostika tau dare truputi levai arba nenorejai moketi -----nieko asmenishko

_________________
PSA -diagnostika elektronikos remontas ir kita
www.raktaijums.lt Klaipeda


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 30 2013, 06:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 29 2013, 06:38
Pranešimai: 7
proffanas rašė:
Pradėk gal nuo šito:
aliero rašė:
Degnostika dariau, tai pasake kad neipucia turbina tiek oro kiek kompas praso.
Nepradėsiu aiškintis, kodėl bugo netvarkei tame pačiame servise, kai tik pasidaręs diagnostiką sužinojai kame reikalas.
Bet jei jau žinai pačią problemą, turi sąlygas ir bendrą supratimą, kodėl neišsiaiškini, kodėl turbinos įpūstas oras (slėgis) neatsiduria įsiurbimo kolektoriuje? Ar, kaip rašai, net ineterkūleryje...? Nuiminėk žarnas nuosekliai nuo įsiurbimo kolektoriaus link turbinos, ir visvien išsiaiškinsi, kur tas slėgis prapuola. Netikiu, kad turbina sukasi švilpia, o slėgio negeneruoja :) . Slėgis negali prasmegti be pėdsakų.
Ir žiūrėk ne bendrą "žarnų pūtimą" iš akies, o konkrečiai nusiėmęs kiekvieną žarną! Delnu turbinos generuojamas srautas ("vėjelis")
turi būti jaučiamas ir ant laisvų apsukų, o pagazavus tą ranką gali ir atmesti.


Suprantat kad to supratimo mazoka dar, pirma dizeline masina, o pries tai tik benzai budavo pas mane, bandau gaudyt mintis ir po truputi virskint kas kur ir kaip... degnostika dariau ne servise, pas zmogeli kieme, tai galimybes pas ji nebuvo remontuot, ir lesos dar itakojo visa remonto eiga...Nors po algos tureciau sitam bugui koki 1k Lt skirti, jai niekas nepasikeis...Nes kiek pac ciupinejau kiek supratau, tai supratau kad {organas} nk as pac su tokiom siaurom ziniom nerasiu...

Gal kas panevezyje parekomenduos meistriuka???

Reiks megint jusu patarimu pasinaudot dar, kol alga neibirejo saskaiton :) kaip suprantu galima lupt uzvestai masinai nuo isiurbimo kolektoriaus iki pat turbinos slangas???


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 30 2013, 07:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 29 2013, 06:38
Pranešimai: 7
aricardas rašė:
yra pasitaike atveju jog shlanga plyshta ishilgai ir labai nedaug tai tikrai sunku surasti gali ir interkuleris ytrukes buti bet girdisi cia gal pavarysiu toki ukishka metoda bet pasidaryk muilo putu ir ishsitepk shlangas sujungimus interkuleri kur bus burbuliuku tenai atydziai paziurek
nemanau jo turba visai nepucia gyvuose parametruose galima pamatyti kiek ji ypucia ir kada dingsta slegis
diagnostika tau dare truputi levai arba nenorejai moketi -----nieko asmenishko


Nu manyciau kad per slangos nematoma itrukima tiek slegio nenuteketu, kad net slangos nepustu??? Bet mintis gal ir nieko su tom putom...kazka bursim ir su situo :) seip degnostika gal ir lievai padare, nes man ka sake, ta ir zinau, kaip supratimo maza, tai ir tiki ka tau pasako... Tai vat, reiktu gero specelisto Panevezyje ir degnostikos ir gedimo nustatymo srityje :)) turit pasiulimu?? :?:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 30 2013, 14:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Jei wg atidarytas, turbina tikrai nešvilps, nes ji nesisuka greit, negauna išmetimo dujų. Nuimk visai vakuumą nuo wg valdymo ir pamatysi, kad gazuojant šlanga netik kad nesipučia, bet dar ir traukiasi :). Variklis ima daugiau oro negu paduodama, susidaro neigiamas slėgis. Jei neklystu ant šlangos iš turbos į intercoolerį yra oro sklendė valdoma vakuumu. Toj vietoj šlanga nusimauna, gal kartais pro ten pučia ar ta skelndė pastrigus. Bet mano nuomonė negali nepastebėtai tiek slėgio dingt. Gal tas švilpimas ne turbos :) Savaitgali jei turėsiu laiko galiu su lexia klaidas pažėt ir gyvus parametrus, bet šiaip aišku, kad bus mažo turbos slėgio klaidos, o dėl ko jau diagnostika neparodys.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 30 2013, 21:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 29 2013, 06:38
Pranešimai: 7
Kaip tu ir minejai uzminus pedala slanga traukiasi...Nesupratau apie kokia ce sklende sneki :D Man atrogo kad turbina ten svilpia, nors aisku nesu 100% tikras, nematau ar ji tikrai sukasi...Klaidos tai kaip ir sakei del nepakankamo oro... antipolution fault ir jai uzmini didesnem apsukom meta ESP/ASR...... Manau ce del tos pacios turbes....


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2013, 12:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Prie tos sklendės jungiasi vakumo šlangutė iš elvakuminio vožtuvo (tokio pat kaip turbos wg valdymui). Gal tau šlanga nusimovus nuo pačios turbos? :) Šlanga į intercoolerį irgi traukiasi? Ar tik į kolektorių? Čia elementari fizika, tokia pat kaip pūsti dviračio padangą. Arba nesisuka turba arba slėgis prapuola pakeliui iki koliko. Iš apačios gali bandyt wg už traukės prajudint, gal pastrigęs atidarytoj padėty.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007