proffanas rašė:
Tokiu atveju, prie hidraulikos tegalima prisiknisti teoriškai, kad gal pašilęs koks manžetukas ar žarnos gabaliukas iš savojo lizdo išsprūsta ir blokuoja skysčio srautą, bet tuo aš bemaž netikiu- to pikasikuose dar niekada nepasitaikė. Galima įtarti, kad pašilus ir suskystėjus skysčiui pats siurbliukas praranda sugebėjimą pumpuoti, bet tam patikrinti, reiktų arba kažkur jo išėjime jungti manometrą, arba bent jau vizualiai stebėti jo srautą (leidžiant į kokį bakelį) ir suprasti, ką matai. Bent jau užfiksuoti skirtumą tarp šilto/šalto.
Galima manyti ir kad gedimas mechaninis.
Mechaninė dalis- arba pačioje kolonėlėje, arba važiuoklėje... Galima, aišku, atjungti vairo traukes ir įsitikinti, kad gedimas ne važiuoklėje, bet nemanau, kad verta.
Jei bakelyje nėra burbuliukų iš grįžtančio skysčio (gaudomo oro požymių), problema, greičiausiai, yra siurbliuko ("vairo pompos") nesugebėjime pašilus sugeneruoti reikiamą srautą.
Balsuočiau už "xana siubliukui". Šia tema priminsiu ir senus dyzelio (principe, hidraulinius) kuro siurblius, kurie šalti veikia puikiai, o jiems pašilus, užgesintos mašinos nebeužkursi.
Na tas vairas tiek jau nepasunkeja, kad labai sunku sukt, bet katik uzvedus ryte masina ir biski pasivazinejus(uzsildzius) jauciasi kad siek tiek sunkiau sukiojasi. Aj tiesa anksciau visada sunkaiu sukiodavos, tau buvau ipyles xsado vairo kolonelei ir nuo tada vairas palengvejo. Poto seke to lievo skyscio uzpylimas, pakeitimas normaliu ir va dabar sitas mistinis efektas. Gal dar karta to xsado reiktu ipilt? Nes tas senasis tai issileido su priestai buvusiu skysciu.
AJ dar tiesa amortiku atramines siek tiek strigineja, tas irgi daro itaka vairo lengvumui, bet nepriklauso nuo silumos. Ar priklauso? Ten sratukai isdildo duobutes toje plastmaseje ir strigineja per jas lipdami ir tiek.
Kai imsiu kolonele tai pasikeisiu ir tuos, ir kai bus sutvarkyta kolonele reikes paziuret ar pasireiskia tas efektas su pasilusia sistema
_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)