Tokiu atveju, ko gero, paprasčiausias sprendimas būtų elektromagnetiniai stabilizatorių stabdžiai (t.y. leidžiantys suktis ne visam stabilizatoriui, o tik kažkuriai jo daliai) ir reikiamais momentais keliskart sukietinantys važiuoklę, bet tokia technologija, kiek žinau, kol kas egzistuoja tik popieriuje. Įmanoma ir šia tema kažką išburti, bet greičiausiai veiks blogiau nei pas eksperimentatorius, o pas juos gavosi nelabai

.
Todėl tektų apsistoti ties patikrinta sistema- papildomomis sferomis ir vožtuvais. T.y., praktiškai ties primityviu hidraktyvu. Arba, kol kas, ties fantastika

. Egzistuoja ir temon įsipaišantys keli teoriniai variantai.
Čia būtų keli keliai, bet ties valdomais žikleriais bei valdomomis amortizacinėmis plokštelėmis (esančiais sferose) verčiau neapsistokime

. Bet tokioje temoje fantaziją, manau, galima paleisti nuo vadžių...
Paanalizuokime BXo važiuoklės hidrosistemą. Bemaž visą (sailentblokų ar padangų neimu domėn) amortizaciją lemia tarp aukščio korektoriaus bei "amortikų" (tiksliau, jų sferų) esantis LHMas (sferų slėgio domėn neimu; laikau jį nominaliu), kuris kursuoja per sferose esančius žiklerius bei jų amortizacines plokšteles. Būtent tasai per juos praeinančio LHMo srauto greitis/kiekis ir nulemia važiuoklės minkštumą ar kietumą. Kiekvieną smūgį sugeria/ išlygina būtent tasai žiklerio (ir plokštelių), bei sferoje esančio azoto kompleksas. Azotas spaudžiasi, LHMas ne. Na, ir kaip tai galėtume pakeisti?...
Jei iš anksto sumažinsi sferos slėgį, ar žiklerio diametrą ar padidinsi plokštelių standumą (paprasčiau šnekant, pakeisi sferą į XMinę), mašina iš anksto taps kieta. Netinka.
Jei kažkokiu būdu sugebėsi važiuoklėje esantį LHMą aprūpinti susispaudžiančio oro burbuliukais- mašina taps dar minkštesne... Netinka. Tačiau: iš anksto pastačius "kietas" sferas, o minkštumą reguliuojant papildomai hidrosistemon tiekiamu oru (kas, ypač jei tiksliai dozuoti tą orą, savaime ribojasi su fantastika), mašina labai sulėtintai reaguos į komandas kieta/minkšta, nes oras iš hidrosistemos sklaidysis ne vieną sekundę. Na ir tuo pačiu oksiduosis LHMas etc. Variantas netinka, ir totaliai

. Nors ir viliojantis.
Dar vienas variantas, gerokai realesnis, ir kai kur (ne automobiliuose) jau naudojamas. Priedai hidrauliniam skysčiui. Egzistuoja technologijos, kai su tam tikrais priedais, hidraulinis skystis (iš esmės- tepalas), paveiktas elektromagnetinio lauko, akimirksniu standėja, ir iš takaus virsta beveik kietu kūnu. Automatiškai, toks skystis per žiklerius sunksis daug sunkiau už LHMą, ir važiuoklė kietės. Akimirksniu. Lyg ir BINGO?...

Nežinau visų technologijos smulkmenų, nežinau kaip reguliuojamas tas skysčio standumas (ar elektromagnetinio lauko stiprumu, ar priedų kiekiu), nežinau, kur turi būti išdėstyti elektromagnetai, ir, kadangi tai nebuvo taikoma automobiliuose (dėl nenaudojimo negarantuoju; prieš gerą penkmetį kažkokie amerikonai buvo pagaminę pakabą su "elektomagnetiniu skysčiu", ir nepaaiškino, kaip tai veikia), nemanau, kad variantas tinkamas

.
Taigi, atmetus visas fantastikas, tau tektų grįžti prie senų gerų hidraktyvinių sferų ir jų vožtuvų... Apie HA2 pamiršk- instaliuotis teks HA1. T.y. "veikia/neveikia". Iš anksto pamiršk savo bajerius apie TIK
assembled rašė:
kalba eina TIK apie kietumo reguliatorių įmontavimą
.Surask vietas, kur būtų galima įkišti priekinei ir galinei važiuoklei reikiamas papildomas hidraktyvines sferas. Surask tarp jų vietą instaliuoti HA1 vožtuvą. Nusivesk iš salono ir laiduką nuo jungiklio iki to vožtuvo

. Ir išvedžiok tarp jų vamzdyną

Sudėtingiausias laukiantis darbas- perskaičiuoti sferų žiklerių diametrus ir jų plokštelių storius bei kietumus pagal savo automobilio masę, ir masių pasiskirstymą. Formulėmis galiu sušelpti, bet kadangi sferų pats visvien nesigaminsi [tas įmanoma, tik turint senąsias, iki 1966m gamintas DSo sferas su keičiamais žikleriais/plokštelėmis], gausi ieškotis ir imti kažką parametrais artimiausio. Pagal mašinos dydį ir masę, greičiausiai tai bus hidraktyvinės Xantijos sferos. Na, o toliau seks vamzdyno instaliavimas, ir, galop, pirmoko XMo HA1 vožtuvo instaliavimas (HA2 pamiršk; be kompo jis nedirba).
Ar verta?...
