WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 29 2013, 15:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Tai jei nesunku paaiskink su tuo 3rd piston
nes dackus tai pasitikrisiu gryzes o kas tas do velnias?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 31 2013, 23:16 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 15:23
Pranešimai: 69
Miestas: Panevežys
o cia tas blokelis kuris yra varykliaus skyriuje po saugykliais ???? nes pas mane ta pati beda buvau citroen centre , pasake kad kuro slegio reguliatorius , idejau kita.. bet visvien gesta kai masina gauna apkrova.

_________________
Citroen C5 2.2 hdi exclusive 2002


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 00:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
kita tokios pat bukles kaip taviskis, kuri dabar bandai prakalt?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 23:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 15:23
Pranešimai: 69
Miestas: Panevežys
turiu 3 slegio reguliatorius 1 neveikia kitas masinoi o dar 1 parduodu , kas neaisku ??

_________________
Citroen C5 2.2 hdi exclusive 2002


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 08:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Žygimantai, ar purkštukai tikrinti? Jei po apkrova gesta, gana dažnas simptomas. Čia forume visi užsiciklinę ties slėgio reguliatorium ir oro srauto matuokle :)

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 09:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Tesiant toliau.
Patikrinau alkuninio veleno davikli 401 omas, naujas turi buti 400 omai tai kaip ir geras daviklis bet kompas vistiek raso kad skirstomojo ir alkuninio veleno davikliai nesusinchronizuoti.Kaip suprantu cia ir bus mano problema. (veliau biski idesiu print screnus su diagnostikos rodmenimis)
Klausimas kodel velenai nesusinchronizuoja, arjuos reikia susinchronizuoti programiskai, jei davikliai pagal varzas geri?
O kas liecia oro srauto matuokle ar del jos sugedimo gali masina visiskai nesivesti?
(as maniau kad jei matuokle iseina is rykiuotes tuomet isijungia gamykliniai parametrai ir naudojama daugiau kuro. Bet nemasciau apie tai jog ji gali gesinti varikli.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 14:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
http://www.part.lt/perziura/277f4ac100b ... 6dd844.bmp
Cia kaip suprantu 1 sensorius yra paskirstymo veleno, o 2 alkuninio ir abiejuose yra srove viskas normaliai. Alkuninio veleno davikli dar tikrinau su testeriu rode 401 oma kai turi buti 400 tai suprantu geras.

http://www.part.lt/perziura/33d63fbdc1c ... a78475.bmp
Sitam paveiksliuke nepatinka jog sensoriai nesusinchronizuoti. Kaip tai atlikti gal kas paaiskintu?

http://www.part.lt/perziura/8bec7f16184 ... bc2847.bmp
Sitam paveiksliuke nematau nieko blogo, nors gal ir klystu.

Na gudrios galvos padekit issprest beda kodel variklis neuzsiveda.
Kokias klaidas kompas mete rasiau anksciau gaila jog per :bum: :bum: jas istryniau. Nes db masiniukas neuzsiveda ir klaidu nebera.
Padiskutuokim diskusijose gimsta tiesa :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 14:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Man atrodo didžiausia bėda čia "Fuel pressure", jis tikrai turėtų būti ne nulinis. Kita eilute "difference" - 2bar, taip suprasčiau 2 barų trūkumas. Ar kurą paduoda žemo slėgio siurblys?
Čia paveiksliukai sukant starterį ar stovint varikliui ramiai? Nesuprantu, kodėl 0 rpm, o Air Flow ~182 mg. Nepamenu ar diagnostika rodo apsukas, sukant starterį.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 15:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Cia viskas yra kai variklis stovi ramiai, tik paduotas degimas reikia panandyt ant starterio sukant?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 07 2013, 14:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Nepakenktų pabandyt pasukt starterį ir sukant stebėt kompą. Tik nepernelyg ilgai, regis >14sek yra peilis starteriui :) Turėtų keistis parametrai nuo tavo įdėtų paveiksliukų.
Be to, žiūrėt kuro padavimą. Ar zirzia siurblys bake, kai įjungi degimą? Nepakenktų ir šlangutę nuo kuro siurblio nusiimt. Galima skaidrią šlangutę uždėt ir žiūrėt kiek į viršų kelia: bent 1m ar net truputi aukščiau turėtų kelti. Čia tokios spėlionės, viską paeiliui tikrinti - anksčiau ar vėliau prieisi prie problemos priežasties.
O klaidų kompas neberodo?

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 08 2013, 10:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Kuras paduodamas o kas liecia spaudima turi sakai metra iskelt, tai jei as pusantro metro slangute desiu ir ja iskels tai slegio reguliatorius geras?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2013, 10:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Ne, slėgio reguliatorius dirba jau su aukštu slėgiu, o čia iš bako ateina ~2,5bar slėgis (žemo slėgio siurblys).
Bet jei nepaduoda žemo slėgio, tuomet nedirbs ir variklis. Dizelinis variklis nedirba, jei negauna kuro (orą gauna bet kokiu atveju). Kuro nepadavimo priežasčių gali būti daug.
Aukšto slėgio reguliatorių irgi neprošalį išimt ir pravalyt. Holo daviklis (apsukos) jei neveiktų, irgi kuro kompiuteris neleidžia paduoti.
Mano kolegai buvo, kad ant alkūninio veleno nulakstė kažkokie magnetukai, tai holo daviklis negaudavo apsukų (nors daviklis geras).

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2013, 10:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na tesiant toliau, savaitgali buvau gaves peugeot 406 su tokiu pat varikliu tai tuos slegio daviklius kur ant ipurskimo siurblio ir prie purkstuku magistrales yra perdejau ir viskas puikiai veikia.
http://www.part.lt/perziura/66a408592e0 ... 36a539.JPG
Paskui bandziau sukant ant starterio parodymus nuimt tai ir puse velnio atrodo
http://www.part.lt/perziura/7add964193e ... 30e484.bmp
kadangi sarteris neissuka iki reikiamu 760~800 RPM tai ir slegis mazesnis.
(As mastau taip, normaliais rodmenimis 760~800rpm slegis turi but 290~310 bar starteris pasuka iki 161rpm spaudima isgauna tik 63bar bet jei matematiskai padaugint tai turint siuos parodymus x4.8 = 772.8rpm 302.4bar tai kaip slegis ir butu neprieko.Skaicius emiau is normaliu salygu 780/161= ~4.8 )
Ar as klystu?
Kas liecia velenu daviklius sukant starteriu jie susisinchronizuoja. tai reiskias geri.
Kas liecia zemo slegio siurbli jis puikiai veikia saliara tryksta lauk aisku manometru nematavau bet 2.5 bar slegi tikrai sukelia.
Bet pastebejau dar du parodymus kurie neatitinka "reference" tai:
1 Fuel pressure regulator open cycle ratio 40% (reference 12~18%)
2 Injected flow reference 38 (reference 5-7)
Ka tai galetu reikst?
Ka dar galeciau patikrint savo jegom?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2013, 13:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Rašai - viskas puikiai veikia. Tai ar užvedei?
Abu pranešimai neša link slėgio reguliatoriaus, kiek mano anglų k.žinios leidžia suprasti. Ar vis dar turi 406-ą? Bandyk sukeisti. Ir šiaip pravalyt nepakenktų.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2013, 13:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Tai ta ir sakau kad is citruso tuos reguliatorius sudejau i peza viskas veikia
sudedi atgal i citrusa nebeveikia
man ir atrodo lyg ir slegio reguliatorius turetu but. Bet tuomet kodel tas pats reguliatorius pezuke veikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007