Keletas faktų pamastymui.
1. Po sistemos išsandarinimo variklis turi būti sukamas bent 10 sek., kad bent jau bandytų kurtis.
2. Kompas neatidarinėja purkštukų kol spaudimas mažesnis nei 120 bar. T.y. atjungus kuro slėgio reguliatorių, variklis nesikurs, nes slėgis sukils max 100 bar.
3. Neužmaitinus kuro slėgio reguliatoriaus ir 3rd piston deactyvator pompa turi sukelti slėgį iki 100 bar
4. Varikliui dirbant mažomis apsukomis slėgis yra apie 400 bar.
Kitas dalykas, abejoju, ar atjungus aukšto slėgio pompos išėjimą, ten kuras turi purkšti fontanais. Per mažos apsukos ir per didelis išėjimas. T.y. tai, kad atjungus ten kuras nepurškia, nereiškia, kad pompa negali sukelti reikiamo slėgio salyginai uždaroj sistemos (common raile), gi kuro debitas per purkštukus tai mažas. Gal koks purkštukas kiauras, per abratkę ar kažkur leidžia.
Ant laisvų apsukų aukšto slėgio siurblys turi pateikti 0,27 ml dyzelinio per sekundę esant 400 bar spaudimui. Tarkim suki variklį starteriu 10 s, per tiek laiko siurblys turi paduoti 2,7 ml kuro

Esant pilnam apkrovimui 2,0 HDi motoro siurblys turi pateikti 2,2 ml/s dyzelino. Taigi tikėtis kuro purškimo per atjungtą vamzdelį sukant starteriu, naivoka. Aišku čia tik teorija, praktiškai šito nebandžiau
