tadas1991 rašė:
Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys

Tadai, neimk taip į širdį. Senas cinikas
Gerasdviratis pas mumim gerbiamas beveik kaip
POWER'is, nors priešingai nuo pastarojo, turi ir smegenų, ir babkių. Va tik žodžių parinkimu, kaip ir apmąstymu apie jo bandomą iškišti teisybės versiją, retsykiais nepakankamai rūpinasi

.
tadas1991 rašė:
Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.
True. Oponentas, su kuriuo susikirtai, mėgsta, kai viskas patiekiama ant lėkštutės. "Už babkes gali gauti viską". Tas nėra teisybė, net ir perkant pagyvenusias tačkes po 100kiloeurų- patikėkit

Nes gauni, iš esmės, tik fasadą. Sumoki už išorinį įspūdį; už vidurius, kaip taisyklė, mokėti niekas nenori, nes juose nesigaudo. Todėl ir megatačkės daromos SAU, o ne pardavimui. Tai, kas parduodama, neišvengiamai reikalaus bent jau "davedimo". Dažnai irgi už penkiaženkles sumas...
Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu

Jei su radiatoriais neturite artimesnių santykių- baikit, vyručiai, durnavoti su visokiais "skystais metalais"... Vežkit pas specus, lai prapučia tą radiatorių, tiksliai identifikuoja skyles, ir jas užcinuoja. Kainuos gal ir triženklę sumą (skylių gausos atveju), bet užtat remontuotos vietos laikys ilgiau nei likęs radiatorius. O jei radiatoriaus tereikia "tam kartui ir kuo pigEu", yra liaudiškas, senobinis žiguliatorių metodas. Sudaužai porą kiaušinių; atskiri baltymą; jį sumaišai su nedideliu kiekiu vandens, ir visa tą košelieną šliūkšteli į išleistą antifrizą. Supili viską atgal aušinimo sistemon. Kuri variklį, ir pasiekus baltymų denatūravimo temperatūrą (~45C), užsikiša visutėliai nuotėkiai išorėn. Teisybė, tuo pačiu užsikiša ir pečiukas, jei jis jau šildė vos-vos (t.y. viduje ir taip buvo užsikišęs/užkalkėjęs, su mikroskopinio dydžio kanalėliais), bet užtat būdas sutvarkyti radiatoriaus nuotėkius- garantuotai patikimas, ir pats pigiausias

. Po trejeto- ketverto mėnesių, teisybė, toks "užtinkavimas" supūva, ir istorija prasideda iš naujo, bet jei reikia kažko laikino (net ir gana didelėms, atsuktuvu prakirstoms skylėms užtaisyti), šis metodas tinkamas.
Šiaip, jei leidimas nedickas ir nereikia kažko amžino, siūlyčiau ne hemorojintis su radiatoriaus lupimu ir lopymu, o vartytis su chemija. A) nusipirkti ir panaudoti nerūgštinį aušinimo sistemos ploviklį. Kaštuoja 5-15lt. B) po ploviklio panaudoti cheminį aušinimo sistemos sandarintoją ("stop leak" serijos; amerikonai labai neblogą gamina). Tai kainuos dar 10-15lt. Tiesa, dėl procedūros teks pakeisti ir antifrizą; jo kainą sąmaton irgi derėtų įskaičiuoti. Bet efektas- ilgiems metams. Kaip bonusą, tuo pačiu turėsi ir praplautą aušinimo sistemą. Ir pompa žvitriau kočios, ir variklis mažiau kais (nes padidės šlangelių spindis), ir pečiukas geriau šils.
Gerasdviratis rašė:
kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.
Mano praktika (paskutinius kelis metus užsiimu vien automobilių restauravimu; jaunesnių nei 20m neimu) rodo, kad senos tačkės pardavimo kaina paprastai terodo jos savininko lūkesčius ir pirkėjo pasidavimą įtaigai, o ne prireiksiančias investicijas. Vienintelis pinigų vertas senos mašinos privalumas yra sveikas kėbulas; o į visa kita neišvengiamai teks kišti penkiaženkles sumas. Nebent tenkintis "bile važiuoja"

. Duosiu ir kelis pavyzdžius. Į bet kokią 20m sulaukusią tačkę, teks įsūdyti bent 20klt. Jei nori, kad ji ne vien atrodytų, bet dar ir važiuotų kaip nauja

. Į senukus nerestauruotus DSus nesukišęs bent 50klt, teturėsi šrotą ant ratų. 1961-ų metų, bemaž idealiai išlaikytas ir su keturženklė rida Rolls Royce restauravimui pareikalavo palei 60klt. Manieji dvidešimtmečiai XMai (Break), beveik visus darbus atliekant pačiam ir atliekant renovaciją, o ne restauraciją (t.y. ruošiant kasdieniam važinėjimui, o ne parodai), vienas pareikalavo 18klt, kitas- palei 14klt. Keli restauruojami prieškariniai MB užsiprašė ir šešiaženklių sumų... Todėl nereikia manęs juokinti pareiškimais, kad už 500lt perkamas BX- tai šrotas, o už 2000Eu- tai jau krūtumo viršūnė

. Abu jie, pakol neprikelti, tėra šrotiniai egzemplioriai.
Ir yra nuomonė, kad tasai
tadas1991'o už 500lt, bet su pakeistomis gumytėmis, yra kur kas vertesnis už šrotą su nepakeistomis gumytėmis, kainuojantį 2kiloeurus! Nes šiame, visi darbai ir išlaidos- dar tik priešaky...