WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 16:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 27 2013, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sutinku su bardaku - TA nėra žemo lygio. Tas lygis gana aukštas, ir kai kuriose valstybėse Europoje (kalbu apie vakarus) yra ne viskas tikrinama, kas pas mus. Ispanai su pasibaigusiom kaladėlėm ir džeržgenčiais stabdžiais praeina, su skilusiais lempų stiklais praeina.
Taip, lyginant su kokiu vokiečių TUEV'u arba anglų MOT, tai pas mumis labai liberalus reikalas, bet taip ir turi būt, nes jei kreiptų dėmesį į smulkmenas, tai bent 2/3 automobiių iš lietuviško autoparko - OUT. O esmė tokia, kad jie dar veikia, ir kai nepridirbta - ir gana saugiai. Sakyčiau, kad mūsų TA yra pats tas aukso viduriukas, kada tikrinama tiek, kiek reikia.
Vokiečiai su savo apžiūra paprasčiausiai suka pramonę, nes nėra jiems ką daryt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2013, 10:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Vokiečiai su savo apžiūra paprasčiausiai suka pramonę, nes nėra jiems ką daryt...
Tas tikrai taip, ir jiems neapsimoka del smulkmenu taisyti masinu, nes remonto ir daliu kastai gal net trigubai didesni nei pas mus, ir niekas ten remontuodami nesuka galvos, kaip geriau ka padaryti, zodziu, nesiterliojama ir tiek. Ima nauja, pavazineja, TUV nera - Verkaufen. :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2013, 21:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
tadas1991 rašė:
Sutinku su bardaku - TA nėra žemo lygio. Tas lygis gana aukštas, ir kai kuriose valstybėse Europoje (kalbu apie vakarus) yra ne viskas tikrinama, kas pas mus. Ispanai su pasibaigusiom kaladėlėm ir džeržgenčiais stabdžiais praeina, su skilusiais lempų stiklais praeina.
Taip, lyginant su kokiu vokiečių TUEV'u arba anglų MOT, tai pas mumis labai liberalus reikalas, bet taip ir turi būt, nes jei kreiptų dėmesį į smulkmenas, tai bent 2/3 automobiių iš lietuviško autoparko - OUT. O esmė tokia, kad jie dar veikia, ir kai nepridirbta - ir gana saugiai. Sakyčiau, kad mūsų TA yra pats tas aukso viduriukas, kada tikrinama tiek, kiek reikia.
Vokiečiai su savo apžiūra paprasčiausiai suka pramonę, nes nėra jiems ką daryt...


Nu ką aš žinau, nesugebėjo TA net žmoniškai važiuoklės išpurtyt. Praėjo mašina TA (be jokių pinigų), po poros tūkstančių pataikrinus važiuoklę, pasirodė, kad vairo trauklė ir šarnyras kliba. Ir dar šnekam apie aukštą Lietuvos TA lygį? Variklius drasko kaip bepročiai, o kas tikrai reikalinga ir kelia pavojų - nepatikrina.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2013, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Nori pasakyt, jog per pora tūkstančių negalėjai išbarškint važiuoklės? Beje, dabar po visų pakeitimų, TA nuo nulio vieną auto tikrina virš 20min., kas pasidarė tikra šikna stovint eilėj :bum:

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2013, 21:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Awriux rašė:
Nu ką aš žinau, ... Praėjo mašina TA (be jokių pinigų), po poros tūkstančių pataikrinus važiuoklę, pasirodė, kad vairo trauklė ir šarnyras kliba....

Tai dar reikia dziaugtis, jei po poros tukstanciu pradejo klibet, buna ir greiciau (priklausomai kiek ir kaip lakiota per duobes), o TA siuo atveju niekuo deta - mazgas gi neuzprogramuotas sugesti butent per/iki TA (beje, priklauso, koks gamintojas, koks metalas, kaip naudotas ir pan. - cia kokono kompetencija :) ), ir nereikia velt diskuso apie TA lygi. Jis vis kyla, tikrinamu mazgu daugeja, kaip ir nepatenkintuju, beje, vis grieztejancia sia apziura. :roll:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2013, 23:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Tomasa:
"...KOKS skirtumas ar masina dauzta? Zmones tiesiog bukos avys ir bijo dauztu masinu. VISOS masinos kazkada buvo "dauztos" - ty buvo dalys tiesiog kurias sudejo i kruva ir gavosi masina, taip ir cia.

Jei buvo avarija ir sudauze prieki, bet pakeite NAUJOM dalim kurios atlieka ta apcia funkcija -tai koks skirtumas, dauzta ji, ar ne? Koks? Jokio. Tad bijoti dauztu masinu, kurios atrodo, kaip nedauztos-kvaila. Vat jei sulankstyta ar truksta daliu, ar dalys pakeistos i zemos kokybes - jau kitas reikalas....."

Sneki tu bele ka.....Koks tau, bl, perekupas, stengsis dauzta masina padaryt kuo kokybiskiau , t.y.=kuo brangiau..??? Tu toki pazysti???? Sakyk numeri, as is jo iskart perku masina.
LT perekupas musta auto tvarkys KUO PIGIAU, GAILES ANT VISKO, JEI TIK REMONTO VIETA PAPRSATA AKIM NESIMATYS. GAILES TIEK ANT DETALIU, ANT DARBU, ANT MEDZIAGU KOKYBES IR KAINOS. Negi nedaeina.?????
Apie tai ir kalbu. Taip, dauzta galima sutvarkyt taip, kad kokybe po dauzimo ne blogesne nei pries. Bet tada PATS PERKI DAUZTA IR PATS REMONTUOJIESI, GERIAUIOM DALIM, GERIAUSIOM MEDZIAGOM, GERIAUSIU MEISTRU DARBU.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 12:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
AurisKo rašė:
Nori pasakyt, jog per pora tūkstančių negalėjai išbarškint važiuoklės? Beje, dabar po visų pakeitimų, TA nuo nulio vieną auto tikrina virš 20min., kas pasidarė tikra šikna stovint eilėj :bum:


Gal ir tų poros tūkstančių nepravažiavo. Praėjė buvo gal tik mėnuo nuo TA. Ten mamos mašina. Važiuoja mažai ir ramiai. Per duobes nelaksto ir į posūkius dideliais greičiais nelekia. Šnekėkit ką norit, bet esu 100%. Įsitikinęs, kad tie mažgai jau klibėjo ir per TA. Paprasčiausiai ne to lygio tikrinimas TA, kaip servize. Serize gal 15 min ant stendo kratė, kol iškratė ir išlibino visas traukutes, TA važiuoklės tikrinimui skyrė gal kokias 3 min...

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 12:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Tomasa rašė:
KOKS skirtumas ar masina dauzta? Zmones tiesiog bukos avys ir bijo dauztu masinu. VISOS masinos kazkada buvo "dauztos" - ty buvo dalys tiesiog kurias sudejo i kruva ir gavosi masina, taip ir cia.

Jei buvo avarija ir sudauze prieki, bet pakeite NAUJOM dalim kurios atlieka ta apcia funkcija -tai koks skirtumas, dauzta ji, ar ne? Koks? Jokio. Tad bijoti dauztu masinu, kurios atrodo, kaip nedauztos-kvaila. Vat jei sulankstyta ar truksta daliu, ar dalys pakeistos i zemos kokybes - jau kitas reikalas.



Nieko blogo, jei mašina kažkada buvo daužta, bet teisingai sutvarkyta. Bet kiek tokių yra teisingai tvarkančių? Padaro kaip paprasčiau ir pigiau ir viskas. Tik neseniai Toyotos kėbulą remontavo, tai tokios chaltūros atrado kad net slabna pasidarė. Pasirodo buvo gavus į galinį sparną. Sparnas perpjautas įstrižai, dėtas gabalas nuo kitos mašinos, užleista skarda ant skardos, net plokštuma neišlaikyta ir sukabinėta taškiukais kas 3 cm :evil: + dar pačiom šudiniausiom medžiagom padaryta (dažai pradėjo luptis, o kai gruntavo - gruntą pradėjo kelt :lol: ). Klausiau meistro kaip turėjo toks daužimas būti suremontuotas. Pasirodo turėjo būti imta visa dalis nuo gamyklinių virinimo siūlių ir keičiama į kitą. Žodžiu toli gražu iki to. Tiek kad čia galas, bet jei taip priekį, tai manau tokia mašina yra povojinga, nes net nesuvirinta žmoniškai. Per rimtesnį įvykį laisvai gali tokia dalis atsiskirti. Ir vadinasi nebijokim daužtų mašinų?

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 14:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Ka as ir sakau..
Tik visiskas neismanelis gali sakyti, kad neiko baisaus, jei masina buvo dauzta (nepainioti su savoka-pvz., brauktas sonas..cia ne dauzimas) ir tvarkyta LT garazuose.
Tegul jis "isipraso" i garaziniu draugus, ir kokia savaite, ka ten savaite, uzteks ir poros dienu, pasiuri, kaip, is kokiu medziagu, kokiais budais "atkalamos" masinos...
Noras ne tiok kad pirkti tokia kaip mat praeis, baisu bus net sestis i keleivio vieta.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 20:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Awriux rašė:
AurisKo rašė:
Nori pasakyt, jog per pora tūkstančių negalėjai išbarškint važiuoklės? Beje, dabar po visų pakeitimų, TA nuo nulio vieną auto tikrina virš 20min., kas pasidarė tikra šikna stovint eilėj :bum:


Gal ir tų poros tūkstančių nepravažiavo. Praėjė buvo gal tik mėnuo nuo TA. Ten mamos mašina. Važiuoja mažai ir ramiai. Per duobes nelaksto ir į posūkius dideliais greičiais nelekia. Šnekėkit ką norit, bet esu 100%. Įsitikinęs, kad tie mažgai jau klibėjo ir per TA. Paprasčiausiai ne to lygio tikrinimas TA, kaip servize. Serize gal 15 min ant stendo kratė, kol iškratė ir išlibino visas traukutes, TA važiuoklės tikrinimui skyrė gal kokias 3 min...

As atvirai pasakysiu - jei, kaip minejai, mazgai tokie kliba, o vazinejama nekreipiant demesio, tai toks ir vairuotojas/a. :cry: Kita vertus, jei TA kratys po minimum 15 min. kiekvienam vien vaziuokle, tai zinai kiek apziura uzsites? Ar noresi puse dienos ir daugiau sedeti ten? Vargu...ir neuzmirsk, kad transporto priemoniu ~1.500.000 salyje, o metuose 365 dienos, is kuriu dar issimeta sventes...taigi. :roll: Gali sneket ka nori, bet TA lygis nera zemas.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 21:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
bardakasbx rašė:
Awriux rašė:
AurisKo rašė:
Nori pasakyt, jog per pora tūkstančių negalėjai išbarškint važiuoklės? Beje, dabar po visų pakeitimų, TA nuo nulio vieną auto tikrina virš 20min., kas pasidarė tikra šikna stovint eilėj :bum:


Gal ir tų poros tūkstančių nepravažiavo. Praėjė buvo gal tik mėnuo nuo TA. Ten mamos mašina. Važiuoja mažai ir ramiai. Per duobes nelaksto ir į posūkius dideliais greičiais nelekia. Šnekėkit ką norit, bet esu 100%. Įsitikinęs, kad tie mažgai jau klibėjo ir per TA. Paprasčiausiai ne to lygio tikrinimas TA, kaip servize. Serize gal 15 min ant stendo kratė, kol iškratė ir išlibino visas traukutes, TA važiuoklės tikrinimui skyrė gal kokias 3 min...

As atvirai pasakysiu - jei, kaip minejai, mazgai tokie kliba, o vazinejama nekreipiant demesio, tai toks ir vairuotojas/a. :cry: Kita vertus, jei TA kratys po minimum 15 min. kiekvienam vien vaziuokle, tai zinai kiek apziura uzsites? Ar noresi puse dienos ir daugiau sedeti ten? Vargu...ir neuzmirsk, kad transporto priemoniu ~1.500.000 salyje, o metuose 365 dienos, is kuriu dar issimeta sventes...taigi. :roll: Gali sneket ka nori, bet TA lygis nera zemas.


Ai tingiu prasidėt. Aš galiu ilgai ir nuobodžiai dėstyti savo argumentus šiuo klausymu, kaip ir jūs savuosius. Visa tai neturi tikslo, be to ir nevieta čia tam. Žodžiu, turiu savo nuomonę šiuo klausymu ir nežadu jos atsisakyti

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 21:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Visada galima emigruoti :wink:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 29 2013, 10:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Visada galima emigruoti :wink:

tik mazytis bet - beveik niekas ten isskestomis rankomis nelaukiamas :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 19:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
Aš galiu ilgai ir nuobodžiai dėstyti savo argumentus šiuo klausymu, kaip ir jūs savuosius.
Žinoma, gali. Bet verčiau nepradėk. Mašiną, po TA pravažavusią bent 50km, jau galima ir nebepataisomai užmušti- galiu patarti, kaip. Todėl, po 1000km ridos (tik nereikia pasakoti, kad tame maršrute nepapuolė duobių, ar "gulinčių mentų", ar staigių akseleracijos-bėgėjimosi priepuolių) gal verčiau nepasakok, kaip ten neteisingai pas mumim tikrina TA... Įrodyti neturi ničjokių galimybių. O paskui iškils dar ir klausimai, ar tikrai tiejie mazgai klibėjo, o gal meistras juos pakeitė vien iš neturėjimo ką veikti ir nerasdamas realių problemų, etc...

NEPRADĖK.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 21:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Ka as ir sakau..
Tik visiskas neismanelis gali sakyti, kad neiko baisaus, jei masina buvo dauzta (nepainioti su savoka-pvz., brauktas sonas..cia ne dauzimas) ir tvarkyta LT garazuose.
Tegul jis "isipraso" i garaziniu draugus, ir kokia savaite, ka ten savaite, uzteks ir poros dienu, pasiuri, kaip, is kokiu medziagu, kokiais budais "atkalamos" masinos...
Noras ne tiok kad pirkti tokia kaip mat praeis, baisu bus net sestis i keleivio vieta.

10 kartu dauztas ir suremontuotas c5 vistiek bus saugesnis uz tavo ar dauguma kitu xm (kalbant tiek apie pati auto ivyki, tiek apie jo isvengimo tikimybe)
pries rasydamas kokia nesamone pasiziurek pavyzdi http://www.15min.lt/gallery/show/vilniu ... liai-44614

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007