WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 23 2005, 14:20 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Patarkit, kur Vilniuje pigiausiai, bet kokybiškai ,patikrinti dyz. variklio
kompresiją per forsunkių skyles, tuo pačiu ir pačias forsunkes.
Vėliau galėčiau rimtai mastyti, ar oras kuro sistemoje ar kt.
Vis vargstu su šalto variklio užsivedimu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 23 2005, 14:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Gal tu geriau isidek tas pematomas zarneles pradzioj, ir isitikink, kad oro nera, po to pasitikrink visas zvakes, o jau tik tada kapstyk forsunkes su visa kompresija:) Nu, o jei neturi kur pinigu deti, gali ... kad ir kluba paremti :?

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 23 2005, 15:30 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Jau stovi permatomos žarnelės po rankinio pompavimo kriaušės,po kuro filtro,po forsunkių kuro grižtamojo ryšio,oro nesimato.Pakaitinimo žvakes CHAMPION pastačiau naujas buvau nuėmęs bedrą šiną ,tikrinau su testeriu gerai.Gaila šalta.Kalbama, kad ne visada būna kokybiškos žvakės.Turiu minti visas išsukęs pažiūrėti ar vienodai gražiai jos kaista
su ta pačia maitinimo šina prijungus prie akumuliatoriaus.Kas dėl kompresijos tikrinimo ,purkštukų tikrinimo (konkretus darbas)nemanau ,
kad karvę kainuoja .Žinau, jei dyzelistų prašysi iėškoti gedimo jie parašys
atitinkamą sąskaitą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 23 2005, 17:26 
tai pasiskolink is ko nors kompresijai matuot ta prietaisa dyzeliam ir pats pasitikrinsi kompresija... o purkstukus irgi nuvezi kur nors tai papigiai patikrins man atrodo


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2005, 06:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
O tu pasitikrines paankstinima salto? Nuo variklio galvutes ausinimo kolektoriaus toks troselis iki siurblio. Ten termostatas tampo trosa.

Tavo uzsivedes variklis dirba puikiai, o problema tik uzsivedime?

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2005, 08:30 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Pas mane BOSH siurblys.Troselis tik vienas.Paakstinimas reguliuojamas
kitaip. Pačiam paankstinimą sunkoka pasireguliuoti.Kur,Vilniuje pigiau,bet kokybiškai?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2005, 11:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Siurblys taigi paprastas bosh? Elektroniniu valdymu ant xantijos lyg ir nebudavo tais metas. Nieko ten stebuklingo su tuo paankstinimu, tikrai turi buti troselis, jis eina palei pat variklio galvute. Dar paankstinti galima pasukant siurbli pries variklio sukimosi krypti, atleidus tris tvirtinimo varztus prie flanso ir viena prie siurblio galvos. O tiksliai ipurskimas reguliuojasi pagal siurblio plunzerio padeti, pastacius 4 stumokli i VMT su spec indikatorium, duomenys kiekvienai siurblio markei atskiri. Bet tas pats ir is klausos:)

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2005, 23:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Antro troso nėr. Paskaičiau rūsų leidimo knygose kad turbo dyzeliuose
yra ,nežinu kurio amžiaus , speciali kūro siurblio įpurškimo paankstinimo kapsulė.kuri reguliuoja kuro padavimo paankstinimą lyg nuo antifrizo temperatūros.Viskas reguliuojama spec. servise su spec.
įranga.Šiandien pastebėjau kai šilčiau ,tai geriau variklis užsiveda truputi išmetęs mėlyno dūmelio.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2005, 17:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Tai gal tas troselis visai nuluptas? Taip, termostatas sukasi i vandens kolektoriu iseinanti is variklio galvos, prie vandens davikliu. Podolso puslapy yra apie kuro siurblius, ten XM, bet principas tas pats is termostatas toks pats. Parodyk kam nors, kad ir citroligoniams, kad paziuretu kaip yra su tuo termostatu, nu bent as kitokio paankstinimo nemaciau. Termostato neber, tik kai siurblys elektoniniu valdymu.
Tai gal ir nebus panaceja, bet padeda tikrai. O spec servisai....kaip cia pasakius. Nu, gal tu rasi.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2005, 15:47 
Purkstukus gali patikrinti betkuris geras servisas.Beveik visuose turi stendus.Patikrinimas kainuoja apie 5-10litu.zinoma jei nereiks praplaudineti arba keisti.Tada kaina pakils iki 20-30litu uz purkstuka.Kompresijos paciam nepatariu tikrinti,nes tai ne benzininis variklis.jei nemoki tai poto gali tekti tempti ant slipso i servisa rimtesniems remontams :wuau: .Tuo labjau kad purkstukams atsukti reikia spec galvutes.Ir reikia zinoti kokia jega uzversti.Perversi gali tekti nuimineti galvute remontuoti lizda.O seip jei jau bijai dideliu kainu tai paskambink 860122456 sutarsim kada galima paziureti tavo ta vargeli serviso salygom.Internetu nelabai sugebu diagnozuoti defektu.Gal ten nieko baisaus nera.Sekmes. :D :D :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2005, 16:29 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Arte buvau zioplas nepastebejau antro troselio, kuris reguliuoja pagreitintas tuscias apsukas, o kitkas yra taip kaip as ir rasiau.
Tikslus siurblio pavadinimas VE R XUD 212 "BOSH"Siandien vazinejau.
Staigiai startuojant kryzkeleje juodi dumai,todel praddzioje kabinsiuos prie purkstuku,po to matysim.
Siandien svente rytoj Puzli as tau paskambinsiu. :!:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2005, 19:36 
Kaune uz purkstuku/zvakiu tikrinima + kompresijos matavima mokejau 40 Lt (XM). Problema gi buvo kuro sildytuve, gaude ora. Ryte ilgai reikejo starteri sukti. Daba kuriasi taip kaip ir turi, bet saltas meta pilkai melsva duma ir blogai dirba, makaluojasi variklis :( . Siurblys leidzia kura. Gal koks atbulinis voztuvas nedirba ir siurblys isjungtas ora gaudo. Nzn, nenusimanau, gal ir nusisneku, bet kazkoks gaidys yra.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 29 2005, 09:59 
Aldividas rašė:
Patarkit, kur Vilniuje pigiausiai, bet kokybiškai ,patikrinti dyz. variklio
kompresiją per forsunkių skyles, tuo pačiu ir pačias forsunkes.
Vėliau galėčiau rimtai mastyti, ar oras kuro sistemoje ar kt.
Vis vargstu su šalto variklio užsivedimu.


Pas mane lygiai tas pats. Tik as jau saltos masinos nebeuzkuriu.
Tiktinau- oro negaudo. Buvo atsilaisvines kuro pasiltinimas kuro filtre, bet priverzus niekas nepagerejo.
Manau kad bus forsunkems galas. Vedu masina su eteriu, kuriasi puikiai, pirmas 10 min labai dumina, po to dingsta.
Kaip manot ar tai itakoja kuro sanaudoms?
Kiek kainuoja pasikest tik purkstuku adateles ir kompresijos matavimas?
Cia man po to kai kura pradejau pirkti is kamazistu. Ple :old:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2005, 10:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Ko nepaklausei iš kur jie pylė. Ką citrinistai galvoja apie variklio ir purkštukų valymo priedus į kurą .Man vienas dyzelistas sakė, kad
jie skirti karo pramonei....kad tankas nuvažiuotu iki bazės variklio pakeitimui.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2005, 20:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Oba! Tokios pasakos dar negirdejau. Bet jei daiktas susidevejes, tu pilk ant jo ka nori, nauju netaps. Bet tanku varikliai paprastai susideveti nespeja:).
Jei uzsineses purkstukas, nu galima tada isplauti. Per tiek laiko, kiek sugaisot rasydami, paeme butumet knyga, perskaite. Nu, kad ir rusiskam podolsko puslapy parasyta pakankamai. O dabar buriat is kavos tirsciu:) Cia trumpo atsakymo nebus.
Man pasiseke rasti nebloga varikli srote, su puikiais purkstukais. Ar nusipirksi tikrai gerus purkstukus Lietuvoj parduotuvej, nezinau. Negirdejau kad kas pirktu. Jei jau susidevejes variklis, jam siais laikais kapitaliniu daryti kazi ar verta. Bet puikiausia galima uzvesti pasildzius. Jei turit netoli elektros srove, sildykit, kad ir su paprasta el.plytele(paprasciausias varijantas). Pasildyti galima ir su autonominiu peciuku. Bet to ir as dar neigyvendinau:) Jei ne, keiskit variklius naujesniais, nes pakeitus purkstukus nebus totalinio pagerejimo, tik ekonomiskesnis vaziavimas bus.

Arte


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007