tiesiog, kas skaite nuo pradziu zino, auto ne mano. kadangi cia citroen forumas, nutariau aprasyt bedas. nes vdrug kazkam atsitiks panasiai.
keite pagrnd dirza su itempejais.
is serviso vaziuojant namo, truko generatoriaus dirzas. nuveztas atgal i servisa. esme persikreipes 1 itempejas. ji istiesino, is itempeju tarpu istrauke molio ( kaip pasirodo , vadeliotojas kazkada gerai buvo uzklimpes purvinuose)
taigy, paime masina is serviso, vaziavo namo, iki namu +- 200m, pradejo purtytis variklis, apsipyle baltai, juodais dumais, variklis pradejo dirbt slyksciai.
is pirmos apziuros visos malkos eina cilindruj
o apie vadeliotoja, tai turbut ir asila numarintu po 3 reisiuku su sienu

gaila, nes masina buvo nupirkta tikrai vizuoaliai tvarkinga, aisku su savais defektais. metus laiko nieko nedare nusipirke. tik tepalus pasikeite. + pasirodo vietoj antifrizo naudoja vandeni
per ta laika, auto plauta gal 1ar2 kartus bet ne daugiau, salonas nu gal kiaules garde tvarkingiau, vistiek seiminkas is ten suda iskuopia. reziume , po metu, isdauzta lempa, ilenktas bisk galas, ir variklis nustojo kovot su vadeliotojais kantrumu ...
ir aisku, dabar keikia evasion ,kaip masina, geriau butu eme opeliuka zefyriuka

atseit ilgiau laikes butu

ir kiek turejo auto, tai ju pardavejau aferistai, nes pries techikini reikia tavrkyt

smagu seip pasiklausyt, bet gaila citro.net labai
