WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 01:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Spa 25 2013, 07:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Citroen C5 2.0i 16V RFN - 100 ar tai 103kw.
Pagrindinis diržas su guoliais ir vandens siurblys. Siurblį aišku radau originalą, kiti komponentai keisti 2007tais metais. Siurblys - plastmasinis, o pogamykliniai neoriginalai dauguma aliuminiai, tai teko padaryti tokį sumuštinį plastmasinio korpuso ir aliuminio siurblio, nes su visu korpusu brangoka.
Beje, nežinau, kas tai įtakojo - pompa, guoliai ar gal koks ilgesnis diržas, bet tempėją išverčiau jau pilnai, kad įsitemptų teisingai iki rodyklės :|

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 03 2013, 21:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tam pačiam C5tukui dar pakeičiau sulaužytą langų skysčio bakelį ir įtariama, kad praėjusių meistrų sulaužytą pavarų troso antgalį :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 11 2013, 22:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiandien turėjau tokį prie žemės tempiantį darbelį. Prieš savaitę keičiau vienos merginos Xantiai 1.9TD LHM, ploviau priekinį korektorių, keičiau stabdžių žarneles ir dangtelio tarpinę, keičiau sėdynės spyruoklinį padą. Dėl dangtelio tarpinės teko grįžti - pradėjo varvėti.
Istorija:
Bededant tą tarpinę ir veržiant varžtelius kažkas trakštelėjo, taip lyg lūžtų dangtelis, nors iki veržimo ribos dar buvo daugiau kaip pusė jėgos. Apžiūrėjau ir apčiupinėjau visą dangtelį - nu viskas gerai, tikriausiai kažkas tiesiog atsistojo į vietą. Daveržiau iki daugmaž atrodančios jėgos. Iki reikalaujamų 20Nm nesukau, nes buvo jau baisu, kad prasisuks ar kažkas lūš - ten juk mizerni varžteliai. Užkūriau, leidau padirbt pusvalandį - sausa. Išleidau namo laimingo kelio palinkėjęs. Kitą rytą bala, po to balos nėr, po to vėl bala.
Tam reikalui netgi pasiėmiau iš saulynui atsargai dangtelį, kad turėčiau, jei visgi būtų trūkęs.
Grįžo - šiandien išimu tarpinę - tikrai trūkus perpus. Jos perveržt nelabai įmanoma, nes dangtelis turi atramas, išeina - brokas. Imu naują Elring tarpinę - suku jau be jokių jėgų, tiesiog iš rankos. Gan stipriai, bet ne per daug, jei kas, pasiryžęs daveržti. Surenku - po 5min nieko, palieku dar 15kai ir grįžęs randu ant pado balą. Bandau paveržt, laša dar smarkiau. Susinervinu, nes net nematau, kur bėga, o kur matosi - atrodo, kad viskas puiku. Aiškiai, kad bėga kažkur ties diržo dangteliu, nes per jį varva žemyn. Nusilupu diržo dangtelį - tepalas bėga ne per tarpinę ir ne per riebokšlį (nors jis ir šlapias) - bėga tarp galinio velenėlio bugelio ir galvos paviršiaus. Kaip ten gali bėgti? Nebent kas dėjo jį ir neužtepė hermetiko ten, kur priklauso, bet juk taip stipriai nebėgtų (sruvena praktiškai). Nusiimu vėl dangtelį (Xantijoj užknisa - labai daug visko nuimt ir atsukt vien tam, kad prie jo pusėtinas priėjimas su sudėtingomis sąlygomis užkišti ir ištraukti atsirastų, kai paprastam atmosferiniam XUD7/9 varikly tai būtų trys varžteliai, alsuoklio žarna ir tiesiai į viršų nusikelia) - tarpinė sveika ir nesideformavusi. Galvoju pažiūrėsiu, kas su tuo bugeliu, kad lūžęs. Jau iš akies matosi, kad su viena veržle kažkas ne taip, nes sriegio matosi mažiau, nei kitur. Dedu galvutę, ir, aišku - laisva veržlė.
Dabar pasakysiu, kad čia velenėlį laiko vos trys bugeliai, tad galit įsivaizduoti, kaip tvirta jam buvo visą tą laiką dirbti dviejuose... O bugelių varžtai yra veržiami irgi dinamometriniu raktu, nes yra pakankamai smulkūs ir turi laikyti didelės apkrovas - negali nei perveržti, kaip stambių, nei nedaveržti, nes bus kaip dabar.
Variklį po trūkusio diržo remontavo kažkokie garažiniai meistrai. Vėlgi, reikia skirti garažuose dirbančius meistrus nuo "garažinių meistrų", lygiai taip pat, kaip ir kaimo gyventojus nuo "kaimiečių", čia dirbę tikri garažiniai.
Teoriškai užtektų ten, gerai nuvalius, užtepti hermetiko ir tvarkingai susukus surinkti - galbūt ir būtų gerai. Bet salnyką radau ant velenėlio besisukantį jau beveik laisvai. Gal ir keistas, bet tikrai ne kokybišku - kietokas ir laisvas. Jam pakeisti reikia nusiimti diržą ir škyvą. Su savininke sutariu, kad būtent taip ir padarysiu, ir tam gale problemų ji jau nebeturės. OK - nusiimu išorinį diržą, atsisuku buškyvą, nusiimu apatinį dangtelį. Tuose dangteliuose ir ant variklio po jais krūva seno tepalo košės ir seno diržo skutų. Nesugebėjo netgi primityviai pravalyti, bent jau su atsuktuvu išgramdyti, nekalbant apie normalų pavalymą ar nuvalymą skudurėliu, o apie kažkokią švarą jau išvis tik svajonėse tikriausiai. Veleno salnykas irgi kiauras. Kadangi pažadėjau taip - reikia irgi pakeisti. Iš sąmatos, apie kurią kalbėtą, kaina dar didėja. Dar geriau - pakėliau akis ir pamačiau, kad trūksta tempėjo detalių - nėra spyruoklės su stumokliuku, ir, pagal apdulkėjimo toj vietoj mažumą, matosi, kad taip atsitikę neseniai. Matau tokį vaizdą jau antrą kartą, kai atsilupėliai nesugeba surinkti to tempėjo, nors jis toks paprastas... Aš jį surenku su laužtuvu, tai būtant garažiniu ir turint normalius įrankius, vistiek taip padaryt? Mąstau, o gal iššovė ir pametė?.. Guoliai ir pompa toli gražu irgi neatrodo nei nauji, nei apynaujai. Diržas lyg ir dar gyvas, bet nenustebčiau, jei galiausiai kokiu nors būdu pavyktų sužinoti, kad įdėtas naudotas. Bet čia jau nelįsiu, tegul tie, kas darė, ir būna atsakingi, nes didinti sąmatos dar trim šimtais nebėra noro. Pažadėjau sutvarkyti tepalo prasisunkimus toje variklio pusėje (kitoje rasoja per vėliavėles ar riebokšlį, nes irgi šlapią), tai ir padarysiu. Kadangi diržą nuimti ir uždėti bei įtempti tam irgi reikia, nesurinkinėsiu, kol negausiu tų tempėjo dalių, nes tokių nesąmonių aš nedarau netgi savo atrabotke maitinamam ZXui.
Tai vat tokios tokelės - nepatikėkit savo automobilių, o ypač variklių visokiem LXam, nes paskui ne tik, kad kainuos dar tiek pat, bet ir gali netikėtai sugesti, nedatraukus iki klaidas taisančio meistrelio. Tuo labiau negalvokit, kad meistreliam, kurie daro teisingai, toks darbas taisant tokias klaidas, yra malonus ir pelnigas. Rankos svyra visada pamačius kažką panašaus, o yra žmonių (pvz, kaip Alvydas), kurie save pakankamai gerbia, kad manau net nesiimtų :|

Nuotraukų nebus, bet jei sužinosiu iš merginos ar pirmininko tos vietos kokius nors kontaktus - tikrai paviešinsiu čia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 11 2013, 23:31 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jei mergina būtų manęs klausiusi kur variklį tvarkyti, tai to nebūt buvę, bet jos bendradarbiai "ekspertai" ją nukreipė kur pigiau padarys, kažkur į Raudondvario plente esančius garažiukus.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 11:28 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
ce ir bus tas bajeris kai bendradarbiai kazhkur nusiunte, gal nusiunte ir geru atveju, o pataike blogu :) raudondvario plente ir geru meistru dirba :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 15 2013, 21:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai va, galutinis reziume Xantijos remonte - tris iš šešių velenėlio varžtų atsukau pirštais.
Priveržiau visus varžtelius iki reikiamo momento, užsandarinau paskutinio laikiklio tvirtinimo plokštumą. Tuomet ėmiausi diržo pusės sandarinimo. Pirma ten viską apsivaliau nuo senos tepalo ir diržo likučių košės, taip pat išvaliau ir dangtelius. Pakeičiau alkūninio veleno riebokšlį ir velenėlio riebokšlį. Velenėlio riebokšlis papuolė arba brokuotas, arba perdaug išdilęs velenėlis, nes surinkus toliau leido tepalą, ir smarkiai. Teko vėl nuiminėti škyvą, diržą, dangtelį, velenėlio laikiklį, kad nesugadinant riebokšlio pažiūrėti, kame reikalas.
Paėmiau iš savo atsargų riebokšlį, skirtą kitam velenėlio galui. Xantijoj tokio riebokšlio nėra, bet senesniuose automobiliuose su XUD7/9 varikliais ten stovi škyvas agregatams sukti, tad stovi ir riebokšlis. Tie riebokšliai kryptiniai, bet iš dėžutės išėmęs pamačiau, kad šitas riebokšlis yra universalus (su dantukais į abi puses), tad tinkamas. Jis jau standžiau užsimovė, ir kadangi yra milimetru platesnis, tai užsisandarino jau kokybiškai. Kai staigiai reikia, tokį riebokšlį būna sunku gauti, nes rinkoje abiems galams pagrinde yra tiekiami 7mm, matyt standartiniai. Nors ant pakuotės ir būna klaidingai užrašytas 8mm plotis, viduje randi 7mm riebokšlį.
Iš daktaro Alvydo atsargų nupirkau diržo įtempimo detalę. Beje, pats ją paėmiau nuo Artės ex-BXo. Vyresniems klubiečiams tai turėtų turėti šiokią tokią reikšmę :)
Viską surinkau ir paleidau, lyg ir sandaru, nors lašas ant apatinės pagalvės kronšteino lėtai susikaupė per pusvalandį variklio darbo, bet gali būti, kad tai tik nubėgo seniau ištekėjęs tepalas nuo sušilusio variklio.

Mažas patarimas žmonėms, kurie patys keis alkūninio veleno riebokšlį.
Kadangi tas riebokšlis presuojasi į gana ploną plokštelę ir gale jam nėra jokios atramos - reikia labai tiksliai ir atsargiai atlikti šį darbą. Stumiant rankomis ar kažkokiais kitais būdais, dažniausiai eina kreivai, o paskui ištiesint labai sunku, ir betiesinant labai lengvai įsistumia per giliai ir galiausiai atsiremia, bet ne ten, kur reiktų, o į tepalo siurblio grandinę :lapux: . Po to jį nesugadinant išimti įmanoma tik nuėmus karterį ir tą priekinę plokštelę. Aš jį presuoju labai paprastai - su tuo pačiu pagrindinio diržo škyvuku, apversdamas jį kita puse, prieš tai išėmęs abi šponkes. Labai gražiai ir lygiai susipresuoja :wink:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 15 2013, 22:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Jaučiu man reiks pradėt fotkinti, kaip žmonės ant CAN'ų padaro skrutkes ir jas susuka su medžiagine izulke ir palieka po ratu ar posparniu :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 21:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Jaučiu man reiks pradėt fotkinti, kaip žmonės ant CAN'ų padaro skrutkes ir jas susuka su medžiagine izulke ir palieka po ratu ar posparniu :)

Būtinai, paskui į nesąmonių muziejų kelt galėsim bendrą fondą.

O aš vakar pakeičiau XM trilitriui su ZPJ (PRV) varikliu tepaliuką su filtru.

O šiandien Citroen C5 2.0 HDi 8v paskirstymo diržo komplektas su pompa ir nauju antifrizu (net nuimtas bakelis jo likučių iš ten išpylimui) bei pakaitinimo žvakės. Žvakes radau trijų skirtingų gamintojų. Susukau šeimininko duotas Iskra. Jos neįspūdingos, bet šiek tiek laikys. Kai priėjimas toks, kad įmanoma paskubėjus pakeisti visas per pusvalandį, visai normalus sprendimas.
Aušalo pompą tampa jau tradicija rasti originalią, šįkart su 01 štampu, sandari ir neklibanti, bet sukant girgždėjimas gumos. Matyt, su fibra jau nebelabai gerai buvo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 21:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Normaliai - dėdė turėjo pasatą. Ten jei kuro vamzdelius nuimi - pakeiti irgi per pusvalandį, bet tada reikia pažaist užvedant. Jei nenuimi 1-1.5h darbo. Pirkdavo Iskra, keitė profilaktiškai kas metus, nors dažniausiai visos arba trys būdavo dar veikiančios. Ne lievas reikalas, kai nuperki už 40Lt komplektą, o Bosch 200. Važiavo tris metus, reziume apsimoka, o darbas nekainuoja, nes aš ten ir išmokau žvakes keisti :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 22:05 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Kaip senas motociklopirdininkas, tai netaupau ant gumos ir ant žvakių :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 22:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Netaupau ir aš, bet juk ne sau dedama.
Tiksliau ant gumos taupau, jei apie padangas.

Šiaip, kliento paprašytas galėčiau susukti Iskra net ir į 1.4 ar 1.6Hdi, jei išvis drįsčiau ten pabandyti įlįsti ir surizikuoti. Bet tai tokiu atveju paaiškinčiau iškart, kad toks sprendimas nėra mano nuomone geras, ir kad jeigu po to, kai suges, jos net nebeatsisuks - atsakomybė ne mano.

Taip pat ir su 2.0Hdi 16V arba 2.2HDi.
O čia žvakių keitimas 0.5-1h, žmogui be patirties mechanikoj na gal tarkim max iki 2.5h, o *** ir visai be įrankių tai net ir čia nepakeistų, kaip aš kad kažkada būdamas 14kos bandžiau keisti BX 17TD žvakes ir apsipylęs rankas karštu ANTIFRIZU - persigalvojau :mrgreen:
Šiuo atveju vairuotojas - protingas žmogus, ir ne pirmokas prie techninių reikalų, tad nemanau, kad čia būtų ne jo asmeninis pasirinkimas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 23:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Mes garaže pigių kinietiškų signulkių ir lempučių iš Norfos jau nededam. Užkniso kariaut.

Tai aš jaunas - optimistas ir entuziastas dar :)
O ir šiaip - man atrodo, nekalbant apie aplamai visokius mechaninius dalykus iš metalo, kur atlieka jėgos perdavimo ar laikymo funkciją, bet ir žvakė Iskra nuo singalizacijos Huang wei arba lemputės Eagle super vision skiriasi iš esmės.
Tuo, kad įdėjęs bent jau žinai, kad veiks teisingai bent kurį laiką, o gal ir ilgai. O tokią signą turbūt įdedi ir net nepradėjus naudot jau reik priverst teisingai dirbt, kas ne visad pavyksta net išpakavus tiesiai iš dėžutės? O antra - išvažiuoja pro garažo duris ir garantija baigiasi, nes pūliuoja net gavus drėgmės nuo garuojančio drėgno kilimo žiemą? Lemputės irgi - normalių šviesų tvarka, bet sudedi tokias super duper į panelę ir paskui aiškinkis, kai klientas grįžta - ar neužtikrinai patikimo kontakto, ar tiesiog perdegė...?
Pritariu pilnai. Geriau pigiausias variantas žinomo vardo, netgi ir naudotas, negu pats brangiausias mėšlas.
Nežinau, kuo ten Norfoj prekiauja, bet Maximoj yra kelių rūšių lempučių. Vienos Osram - viskas su jom gerai, kitos Allburnus pakuotė, o kas viduj neaišku, tam pačiam dėdei esu pakeitęs du pilnus komplektus priešrūkinėms per metus, o po to dar vieną, kol spjovė į reikalą, nors normalių lempučių taip ir neišbandė - maximoj tam patronui nėra :D
Maximoj seniau būdavo dar kitų tokių. Mėlynos, su tikru užrašu ZENON, neteko surizikuot... laimei.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 23:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Šiaip tai dedam stengiamės pirkti ir dėt Hella lemputes, kiek įmanoma. Aišku, tenka ir pafilipsint ir paosramint. Bet tik ne jokios ten SUN KUJ ZENIUS :)

Apie signulkes tai mąstai teisingai, todėl jau geriau be darbo sėdėt, nei tokias dėt.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 25 2013, 07:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Citroenas kuriam keite pagrindini dirza ir zvakes yra mano. Zvakiu pasirinkima nuleme atsiliepimai ir kaina, kaip minejo saulynas, taip ir is daugelio kitu girdejau, kad su bosch'ais pravazineja viena sezona ir numirsta viena ar net dvi, o susideje iskra pratempia ir tris, tai kam moket uz viena zvake tiek, kiek kainuoja keturios... O Tado darbo kokybe ir zinios pagirtinos, zmogus zino ka daro, rekomenduoju :wink:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 25 2013, 12:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2012, 13:59
Pranešimai: 28
Teks ir man palaikyt mintį, kad Bosch kaitinimo žvakės nuvylė - lygiai metai nuo pakeitimo ir jau kaput. Kas konkrečiai su jomis nutiko, bus matyt po savaitgalio. Pabandysiu Iskra ir aš.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007