AurisKo rašė:
Taip, šilumokaitis nusiima atsukus centrinį varžtą. Ten stovi guminis žiedas\tarpinė. Šitų tarpinių niekad nesu keitęs naujom, visad užtekdavo užtept su hermetikų briaunas ištraukus žiedą.
Na čia nuo požiūro labai priklauso. Jei mašina ne šūdamobilis (kur skirtas vežti cementui, arba gerti alų su draugais atsisėdus kokiam purvyne iki škyvo vandens taškymo, arba dalyvauti citroralyje drąskant per purvynus ir šaknis miške

) - labai mėgstu tarpines, kurias galima laisvai gauti, keisti naujomis. Šiuo atveju tarpinė OEM, tai gali brangiau kainuoti. Jei ten rastųsi žiedelis - galima matomai pritaikyti kokį pramoninį O-ringą. Jei neišeina - tepu ir aš hermetiką. Šiaip pradėjau kaupti, kadangi dažnai prireikia, visokius naudotus O-ring didelių skersmenų. Nes jų gauti pramonėje specifinių matmenų kartais būna sunku, o visokiem darbam labai dažnai prireikia.
Pvz keiti tepalo filtro kasetę ar kuro filtro kasetę - žiedelis dar geras, bet komplekte naujas. Dedu naują, o seną į dėžutę, nes po mėnesio kažkam ant savos mašinos arba kitam žmogui prireiks sandarinti kažką panašaus skersmens arba net tą patį mazgą, ir ištrauksi iš tos dėžutės netyčia tokį patį arba labai panašų, kurį galima bus truputį patempti ir uždėti

Yra aišku ir kas deda seną atgal, o naują į dėžutę, bet dar tiek neišnaglėjau, ir, tikiuos, neišnaglėsiu.
Keičiau vienam žmogui Škodai tepalus. Tepalo filtrą atsivežė MANN šūstą. Kartery du kamščiai, tai MANNas pridėjęs du žiedelius, nors vienas kamštis net ne apačioj, tai jo ir nejudini. Pasiūlau jam tą žiedelį pasidėt, nes dar prireiks - pasižiūri kaip į kvailį, tai irgi nukeliauja į dėžutę. Paskui susinaudoja puikiai.
Šiaip labai nemažai žmonių prašo atiduoti senas detales - jokių problemų, galiu net ir tepalus atgal į bakelį supilti
